Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is Den Hollander voor ak, vanaf de eesrte dag dat ik haar zag noemde ik dat mens al kerkbitch.
Echt, ze controleerde altijd je huiswerk, met d'r paardebek met tanden Ik werd zo kwaad omdat ze huiswerk controleerde dat met m'n maten uit de andere klassen die haar ook hadden andwooden boekjes gingen stelen, dat was zo goed gelukt, dat dat mens met de kerst overspannen naar huis is geweest en niet meer terug komt
|
![]() |
wuahahaha mijn FAVO-onderwerp!!!
uhhm ik heb er ook vele leraren die ik allemaal niet kan vergeten maar er waren 2 die er volgens mij echt uitsprongen! 1. mijn lerares Duits van vorig jaar(van der lynden heet ze)!! ze had zo een hekel aan mij!!ik kan haar nooit vergeten....ze is lang en dun heeft blond haar tot haar oorlel!echt belachelijk is ze gewoon en ik heb een TALENKNOBBEL duzz jullie begrijpen wel dat ik dan ook heel goed was in Duits waar zij natuurlijk niet tegen kon..ik bedoel als je een keer iets doet wat in de ogen van een leraar verkeerd is gebruiken zij altijd je onvoldoende die je hebt staan als argument dat je beter je best moest doen maar ja dat kon zij natuurlijk niet zeggen wat haar behoorlijk irriteerde!ik ben er dan ook zo´n 5 keer uitgestuurd in 2 WEKEN!!!ik zal jullie de details besparen maar als ik haar nu nog tegenkom op school zegt ze altijd gedag en jullie begrijpen wel dat ik haar dan heel verwaand aankijk en dan doorloop alsof ik haar niet zie!! 2. de tweede leraar die ik niet kan vergeten was een tijdelijke vervanger van mijn toen zwangere aardrijkskunde lerares!!jammer genoeg moest zij met verlof en kregen we meneer van de beek(JOCHEM) niet dat je hem een meneer kon noemen….hij studeerde nog aan de pabo en was duzz ook nog maar 22. ook hij kon mij niet uitstaan of juist wel maar in ieder geval was ik ELKE les de dupe en mocht ik me weer eens gaan melden…….hij zag er nooit uit..syel je eens voor een 22-jarige met bruine stekels altijd een knalrode strakke spijkerbroek met daarop een PAARSE truitje!!! Wuahhahaha het was wel heeel lachwekkend moet ik zeggen ik heb niet veel geleerd van zijn lessen maar ja het ging om de sfeer en hij was ook zeer blij toen hij eindelik weer weg mocht van onze school wuahahhaahaha. Ik begrijp dat jullie de details willen weten maar ja dat is allemaal te veel om op te schrijven duzz is er iets dat je echt echt moet weten kun je me mailen!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Kersenmakers, biologie. Viel elke les in slaap (wij met de hele klas de klas uit sneaken) we waren alleen maar aan het vreten in zijn les en we deden geen reet (de proefwerken jatte we van te voren van zijn bureau af
![]() Vossen,godsdienst. een overspannen maar grappige man, hij kon de hele klas dubbel laten liggen maar vaak wist je niet of het grappig of serieus bedoeld was. en als het dan serieus was moest je oppassen want dan vlogen je tas en al je spullen gewoon uit het raam! |
![]() |
|
Meneer Verschuur van Duits: de enige leraar die we netjes met 'Meneer' moesten aanspreken, was erg streng en dol op regeltjes
![]() Godfried van Utrecht van Visualiseren: gewoon erg vreemd type..vergeet ik nooit meer ![]()
|
mijn leraar geschiedenis/engels in de eerste en tweede. geweldige man, was al in de 60, hartstikke streng maar ook hartstikke aardig
![]() ![]() ![]() was af en toe echt hartstikke streng enzo, maar toch de beste leraar die ik op de middelbare school gehad heb! |
![]() |
|
Mn leraar aardrijkskunde, dat is echt de beste leraar die ik ken. Hij stuurde er ook uit principe nooit iemand uit en was nooit streng, en toch kreeg ie ons zo ver dat we ons werk deden. En hij vertelde veel verhaaltjes over wat hij allemaal meegemaakt heeft en dat in een grappige vorm
![]()
|
![]() |
van mijn oude school mijn leraar mr Kooijmann (ak) (werkt nu bij de donner geloof ik eeuwig zonde) was ook erg leuk toen ik erg ind problemen zat heb ik veel aan hem gehad verder nog een duitse leraar MR Zwaan errug aardige man !!!
en nu heb ik MR Diehle voor duits die zal ik waarschijnlijk nooit meer vergeten elke keer weer nieuwe regels hij past ze gewoon aan waar je bij staat that's life..... |
![]() |
||
Mag ik een paar dingen verbeteren:
Citaat:
2. Hij was 21. 3. Je vergeet zn baardje. 4. Bij die vele paarse truitjes droeg hij een niet-bijpassende rode broek met wit en zwarte lijntjes aan de zijkant. Jaja mensen ik let op de details ![]() P.S. Als Jochempie dit leest: MR. VD BEEK KRAB NIET AAN UW DERRIÈRE IN HET BIJZIJN VAN TIENERS ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|