Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2002, 17:45
renske_old
renske_old is offline
Mijn lerares engels uit de 1e...ze was de eerste die me eruit stuurde. Ze stonk onwijs uit haar mond en zag er werkelijk niet uit. Dat heb ik haar een keer duidelijk proberen te maken, maar dat ging me niet oz best af. ik moest gelijk een uur nakomen. Ook had ze een keer kauwgom op haar kont zitten, precies tussenin natuurlijk, en die lerares krabben. Op het eind van het jaar stond ze gewoon te trillen op haar benen voor de klas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2002, 18:03
Verwijderd
Galama, mijn leraar Engels/Frans uit de 1e en 2e, maar dan op een zeer goede manier. Te Plate ook (Biologie/Verzorging in de 1e en 2e).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 20:37
Severus
Severus is offline
Mijn ex-Geschiedenisleraar.... omdat hij mijn mentor in de brugklas was en de grappigste man was die ik ooit heb ontmoet. Dat was echt een hele coole man, zoals hem vind je ze niet gauw meer. Ik vind het echt wel jammer dat ik dit jaar eindexamen doe en hem dan nooit meer zie....

Ripper
Oud 18-01-2002, 20:46
Balance
Balance is offline
uhm... dat zijn er twee:

1 leraar nederlands, kwam net van de pabo maar kon nog totaal geen les geven. zei dan 'over 10 minuten moeten jullie stoppen met kletsen' en 10 minuten later kreeg hij van ons te horen dat de 10 minuten nog niet om waren en dan gaf hij ons gelijk... dan zei ie weer 'ja, maar over 15 minuten moet het dan wel echt stil zijn' en iedereen lachte dan maar wat en ging weer verder met kletsen na 3 maanden was ie ook weer ontslagen waarna ik 7 maanden geen nederlands meer had

2 lerares engels, heb ik op dit moment nog steeds. die is zooooo dom! khad een 4,5 voor een toets, heb ik al pratend een 6 van weten te maken. en vrijdag kreeg m'n vriendin een text over californië omdat ze daarnaar toe ging (heel korte tekst) terwijl ik een superlange kreeg.. spontaan ging ik met d'r mee naar californië en ook ik kreeg dezelfde tekst van haar die we moesten maken
zo kan je echt ALLES tegen haar zeggen, echt waar, en ze geloof het nog ook!
zelfs m'n ouders noemen haar 'een verschrikkelijk dom mens' en dán moet je wel heel dom zijn hoor!
Oud 18-01-2002, 21:30
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Lerares uit het 5e. Ze heeft zo'n dikke wiskundeboek naar men kop gegooid en de bank laten vallen op men vingers. Toen ik in de zomer een bijensteek had mocht ik hem ni late verzorge PS: ni denke dak een mega stout kind was ofzo, ze is gewoon een bitch. Men zus zit er dit jaar bij en komt soms zelf wenend thuis =/
Oud 18-01-2002, 22:23
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Sylvia Zangerle, ze was jaren m'n mentor/mentrix of hoe je dat ook noemt

Ze zei altijd dat wij haar kindjes waren en allemaal broers en zussen waren

En ik kreeg enkel strafwerk van haar.... en dan moest ik steeds een duitse zin overschrijven... en als je je boeken was vergeten moest je een half woordenboek van duits overschrijven

raar mens was dat (nouwja, was het wel een mens?? )
Oud 18-01-2002, 22:38
HoñeY
HoñeY is offline
Hmmz meeste hier is negatief. Ik had echte een erg toffe leraar voor economie en een lerares voor geschiedenis. Leraar van economie, kon je super mee lachen, en je kon echt leuk met hem kloote en hij hield ons ook altijd voor de gek, maar aan ander kant kon je ook relax serieus met hem praten en shit. En mijn lerares GS die ik toen had, was net een moedertje, in haar klas zaten we in totaal ook maar met 7 kinderen hehe, zij was wel cool. Hun waren ook allebei met onze groep mee op kamp geweest, was echt sooo tof!! Zal ik nooit meer vergeten, hmmz if i could turn....turn back the hands of time hehe
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 10:53
Onbekende
Onbekende is offline
De eerste die nu in me op komt is mijn lerares Grieks. Velen mochten haar niet zo, maar ik vond haar altijd aardig.
Oud 19-01-2002, 13:16
Nessie
Nessie is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Mijn ex-Geschiedenisleraar.... omdat hij mijn mentor in de brugklas was en de grappigste man was die ik ooit heb ontmoet. Dat was echt een hele coole man, zoals hem vind je ze niet gauw meer. Ik vind het echt wel jammer dat ik dit jaar eindexamen doe en hem dan nooit meer zie....

Ripper
Dirks?

Oud 19-01-2002, 13:17
Nessie
Nessie is offline
Ik denk dat ik al mijn leraren niet zal vergeten.....
Oud 19-01-2002, 15:28
jaz-p'
jaz-p' is offline
hmm dat is toch echt tazelaar gaf wiskunde heeft het net 3 maandjes volgehouden door hem moest ik mn zomervakantie een dag na komen.
Oud 19-01-2002, 16:25
SEDA
SEDA is offline
Het is Den Hollander voor ak, vanaf de eesrte dag dat ik haar zag noemde ik dat mens al kerkbitch.
Echt, ze controleerde altijd je huiswerk, met d'r paardebek met tanden
Ik werd zo kwaad omdat ze huiswerk controleerde dat met m'n maten uit de andere klassen die haar ook hadden andwooden boekjes gingen stelen, dat was zo goed gelukt, dat dat mens met de kerst overspannen naar huis is geweest en niet meer terug komt
Oud 19-01-2002, 19:15
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
wuahahaha mijn FAVO-onderwerp!!!
uhhm ik heb er ook vele leraren die ik allemaal niet kan vergeten maar er waren 2 die er volgens mij echt uitsprongen!
1. mijn lerares Duits van vorig jaar(van der lynden heet ze)!! ze had zo een hekel aan mij!!ik kan haar nooit vergeten....ze is lang en dun heeft blond haar tot haar oorlel!echt belachelijk is ze gewoon en ik heb een TALENKNOBBEL duzz jullie begrijpen wel dat ik dan ook heel goed was in Duits waar zij natuurlijk niet tegen kon..ik bedoel als je een keer iets doet wat in de ogen van een leraar verkeerd is gebruiken zij altijd je onvoldoende die je hebt staan als argument dat je beter je best moest doen maar ja dat kon zij natuurlijk niet zeggen wat haar behoorlijk irriteerde!ik ben er dan ook zo´n 5 keer uitgestuurd in 2 WEKEN!!!ik zal jullie de details besparen maar als ik haar nu nog tegenkom op school zegt ze altijd gedag en jullie begrijpen wel dat ik haar dan heel verwaand aankijk en dan doorloop alsof ik haar niet zie!!
2. de tweede leraar die ik niet kan vergeten was een tijdelijke vervanger van mijn toen zwangere aardrijkskunde lerares!!jammer genoeg moest zij met verlof en kregen we meneer van de beek(JOCHEM) niet dat je hem een meneer kon noemen….hij studeerde nog aan de pabo en was duzz ook nog maar 22. ook hij kon mij niet uitstaan of juist wel maar in ieder geval was ik ELKE les de dupe en mocht ik me weer eens gaan melden…….hij zag er nooit uit..syel je eens voor een 22-jarige met bruine stekels altijd een knalrode strakke spijkerbroek met daarop een PAARSE truitje!!!
Wuahhahaha het was wel heeel lachwekkend moet ik zeggen ik heb niet veel geleerd van zijn lessen maar ja het ging om de sfeer en hij was ook zeer blij toen hij eindelik weer weg mocht van onze school wuahahhaahaha.
Ik begrijp dat jullie de details willen weten maar ja dat is allemaal te veel om op te schrijven duzz is er iets dat je echt echt moet weten kun je me mailen!!!!!
:
Oud 19-01-2002, 19:54
Severus
Severus is offline
Citaat:
Nessie schreef:
Dirks?

Huh?!?!

Ripper
Oud 20-01-2002, 19:22
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Mijn oud-leraar Nederlands die volgend jaar overleden is aan kanker.
Ik had twee jaar les van hem en dat was altijd echt superkoel,
altijd over Jiskefet...haha
Oud 20-01-2002, 19:42
miro
miro is offline
Kersenmakers, biologie. Viel elke les in slaap (wij met de hele klas de klas uit sneaken) we waren alleen maar aan het vreten in zijn les en we deden geen reet (de proefwerken jatte we van te voren van zijn bureau af )

Vossen,godsdienst. een overspannen maar grappige man, hij kon de hele klas dubbel laten liggen maar vaak wist je niet of het grappig of serieus bedoeld was. en als het dan serieus was moest je oppassen want dan vlogen je tas en al je spullen gewoon uit het raam!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 20:54
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
Mijn oud-leraar Nederlands die volgend jaar overleden is.
Tja... Wat gaan jullie met hem doen dan?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:06
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Tja... Wat gaan jullie met hem doen dan?

nou we zijn van plan om met een intergalactische tijdmachine één jaar vooruit te reize om het hem te vertelle

Hopelijk komt het nog goed...
Oud 21-01-2002, 08:58
fx
fx is offline
pieter van den berg
leraar autocad
hij leerde mij wat samenwerken inhield.
Oud 21-01-2002, 09:54
TearSong
TearSong is offline
Meneer Verschuur van Duits: de enige leraar die we netjes met 'Meneer' moesten aanspreken, was erg streng en dol op regeltjes

Godfried van Utrecht van Visualiseren: gewoon erg vreemd type..vergeet ik nooit meer
Oud 21-01-2002, 14:12
sublime
sublime is offline
mijn leraar geschiedenis/engels in de eerste en tweede. geweldige man, was al in de 60, hartstikke streng maar ook hartstikke aardig we leerden altijd liedjes van m en dan ging ie dansen voor de klas enzo. heel kewl

was af en toe echt hartstikke streng enzo, maar toch de beste leraar die ik op de middelbare school gehad heb!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:35
autodropje
autodropje is offline
Mn leraar aardrijkskunde, dat is echt de beste leraar die ik ken. Hij stuurde er ook uit principe nooit iemand uit en was nooit streng, en toch kreeg ie ons zo ver dat we ons werk deden. En hij vertelde veel verhaaltjes over wat hij allemaal meegemaakt heeft en dat in een grappige vorm
Oud 21-01-2002, 14:50
ikkes
ikkes is offline
van mijn oude school mijn leraar mr Kooijmann (ak) (werkt nu bij de donner geloof ik eeuwig zonde) was ook erg leuk toen ik erg ind problemen zat heb ik veel aan hem gehad verder nog een duitse leraar MR Zwaan errug aardige man !!!
en nu heb ik MR Diehle voor duits die zal ik waarschijnlijk nooit meer vergeten elke keer weer nieuwe regels hij past ze gewoon aan waar je bij staat that's life.....
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:37
Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Mag ik een paar dingen verbeteren:

Citaat:
ScHoOlHatEr! schreef:
2. de tweede leraar die ik niet kan vergeten was een tijdelijke vervanger van mijn toen zwangere aardrijkskunde lerares!!jammer genoeg moest zij met verlof en kregen we meneer van de beek(JOCHEM) niet dat je hem een meneer kon noemen….hij studeerde nog aan de pabo en was duzz ook nog maar 22. ook hij kon mij niet uitstaan of juist wel maar in ieder geval was ik ELKE les de dupe en mocht ik me weer eens gaan melden…….hij zag er nooit uit..syel je eens voor een 22-jarige met bruine stekels altijd een knalrode strakke spijkerbroek met daarop een PAARSE truitje!!!
Wuahhahaha het was wel heeel lachwekkend moet ik zeggen ik heb niet veel geleerd van zijn lessen maar ja het ging om de sfeer en hij was ook zeer blij toen hij eindelik weer weg mocht van onze school wuahahhaahaha.
Ik begrijp dat jullie de details willen weten maar ja dat is allemaal te veel om op te schrijven duzz is er iets dat je echt echt moet weten kun je me mailen!!!!!
1. Jochem studeerde niet aan de PABO maar ergens in Wageningen iets wat met AK te maken had.
2. Hij was 21.
3. Je vergeet zn baardje.
4. Bij die vele paarse truitjes droeg hij een niet-bijpassende rode broek met wit en zwarte lijntjes aan de zijkant.

Jaja mensen ik let op de details !

P.S. Als Jochempie dit leest: MR. VD BEEK KRAB NIET AAN UW DERRIÈRE IN HET BIJZIJN VAN TIENERS .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten