Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 15:22
akizzfromangel
akizzfromangel is offline
Ik zit in de tweede klas van de groene school. En ik kan mezelf niet ten alle tijde met het standpunt van mijn lerares Duits vereenzelvigen. Dus kreeg ik van haar de opdracht om zes uur in een week buiten de schooltijden om terug te komen.
Mij werd laatst wederom een soortgelijke opdracht gegeven. Nadat een klasgenoot mij erop geattendeerd had dat ik op de afgesproken tijd al een afspraak staan had, was het onmogelijk haar afspraak te verzetten waardoor ik dus een dubbele afspraak had. Na haar hierop aangesproken te hebben kon ik mijzelf uit de les verwijderen.
Mocht dit voorval zich nog een keer voordoen, ben ik genoodzaakt een andere instelling te zoeken die mij onderwijs wil verlenen.
Mijn vraag aan jullie is of alle Duits leraren zo zijn. Reacties graag.

[Dit bericht is aangepast door akizzfromangel (24-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 15:26
Verwijderd
1) Je vertelt maar 1 zijde van het verhaal. Waarom ben je eruit gestuurd?
2) http://forum.scholieren.com/Forum37/HTML/002116.html
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 15:28
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
JA DAT KLOPT ALLE DUITS LEAREN ZIJN EIKELS!!!
ook ik had vorig jaar een duits lerares die alleen op mij zat te zeiken! gelukkig ben ik niet zo´n type die dan zijn kop dicht houd duzz ik kwam altijd op voor mezelf!en dat hielp meestal wel......en jaa ook dit jaar heb ik een zeeer irritante mevrouw vooor duits die alleen op mij en mijn vriendin zit te zeiken maar ja ik zal er mee moeten leren leven!!!!!en jaa ook bij haar scheld ik lekka terug ik laat niet met me sollen! zooo dat eff eruitgegooid.
Oud 22-01-2002, 15:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
akizzfromangel schreef:
en als ik nu nog 1 ding verkeerd doe benk de lul kan ik van school af...
hmm... als je normaal uitlegt (kweet niet naar wie je moet als je d'r uit bent gestuurd, maar bijvoorbeeld aan de rector) hoe het is gegaan en dan zonder al dat gescheld enzo... gewoon 'ik moest nablijven op een uur dat ik al les heb en toen ik dat haar wilde zeggen werd ik er uit gestuurd' dan gooien ze jou echt niet van school af hoor, met het volgende wat je doet!

en DutchECK heeft idd gelijk, wat heb je gedaan dat je 6 uur moet nakomen???? zal echt niet zomaar zijn... en wat je nu hebt gedaan dat je wéér moest nablijven...?
Oud 22-01-2002, 16:44
Finntroll
Finntroll is offline
SOW!!!! al in de 2e!!! en dan al met' kuthoer' etc bezigzijn!!!

[Dit bericht is aangepast door Finntroll (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 16:52
Verwijderd
Sneu...
Misschien moet je een minder grote bek tegen d'r opzetten en beleefd uitleggen dat je het eerste uur les hebt. Niet krijsen door de klas, volwassen worden betekend niet langer kinderachtig doen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:04
dopehead
dopehead is offline
Fok school@
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:10
beuk
beuk is offline
Citaat:
akizzfromangel schreef:
en als ik nu nog 1 ding verkeerd doe benk de lul kan ik van school af...
Voor mij schept dit stukje al een aardig beeld van je. Gewoon zo doorgaan, je maakt het jezelf er heel makkelijk mee. En onthou, de leraar is altijd degene die fout zit, hij is erop uit het jou zo zuur mogelijk te maken. Dat hij jou niet mag is volledig ongegrond, hij pikt er namelijk zomaar iemand tussenuit!
Oud 22-01-2002, 17:50
Joseph
Joseph is offline
Citaat:
beuk schreef:
Voor mij schept dit stukje al een aardig beeld van je. Gewoon zo doorgaan, je maakt het jezelf er heel makkelijk mee. En onthou, de leraar is altijd degene die fout zit, hij is erop uit het jou zo zuur mogelijk te maken. Dat hij jou niet mag is volledig ongegrond, hij pikt er namelijk zomaar iemand tussenuit!

Jou mag ik
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:22
Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Als je nou eerst eens de Nederlandse taal leert spellen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:16
Trebbor
Trebbor is offline
Citaat:
Brandeis-Bardin schreef:
Als je nou eerst eens de Nederlandse taal leert spellen.

en een beetje structuur in je verhaal brengt met oorzaak en gevolg bijvoorbeeld, en een beetje minder krachttermen zou gebruiken dan wil ik wedden dat je bij iedereen gelijk een stuk beter overkomt

Oud 22-01-2002, 19:26
Trebbor
Trebbor is offline
Citaat:
akizzfromangel schreef:
Ik zit nu in de 2e op de groenschool he !
en ik heb een Duite kuthoer van lerares...
ik moes in 1 week 6 uur nakomen bij der das nu al klaar daar nie van he !!
Ook he!! ik moes nakomen AL WEER !!! enuh zegt zo`n jongen je kan niet nakomen want je heb woens. 1e uur gewoon les zeg ze sssst..
ik zo juf we hebben 1e uur les duz ik kan niet nakomen zegt ze fijn afspraak is afspraak duz opeen geven moment zeg ik ja hallow als ik gewoon les heb zegt ze en nu er uit kon ik er nog gewoon uit.... kut hoer en als ik nu nog 1 ding verkeerd doe benk de lul kan ik van school af...
volgends mij zijn alle duitse leraren en leraresen zo.
Ik zit in de tweede klas van de groene school. En ik kan mezelf niet ten alle tijde met het standpunt van mijn lerares Duits vereenzelvigen. Dus kreeg ik van haar de opdracht om zes uur in een week buiten de schooltijden om terug te komen.
Mij werd laatst wederom een soortgelijke opdracht gegeven. Nadat een klasgenoot mij erop geattendeerd had dat ik op de afgesproken tijd al een afspraak staan had, was het onmogelijk haar afspraak te verzetten waardoor ik dus een dubbele afspraak had. Na haar hierop aangesproken te hebben kon ik mijzelf uit de les verwijderen.
Mocht dit voorval zich nog een keer voordoen, ben ik genoodzaakt een andere instelling te zoeken die mij onderwijs wil verlenen.

[Dit bericht is aangepast door Trebbor (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 19:29
Trebbor
Trebbor is offline
sorry, lullig en een ietsje overdreven maar probeer ajb een beetje normale taalgte gebruiken
Oud 22-01-2002, 20:32
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Tegen al die mensen die zo zitten te kankeren op die leraren zou ik willen zeggen: Ga maar meteen van school en zoek een baantje als straatlegger ofzo.
Oud 22-01-2002, 20:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Trebbor schreef:
Citaat:
akizzfromangel schreef:
Ik zit nu in de 2e op de groenschool he !
en ik heb een Duite kuthoer van lerares...
ik moes in 1 week 6 uur nakomen bij der das nu al klaar daar nie van he !!
Ook he!! ik moes nakomen AL WEER !!! enuh zegt zo`n jongen je kan niet nakomen want je heb woens. 1e uur gewoon les zeg ze sssst..
ik zo juf we hebben 1e uur les duz ik kan niet nakomen zegt ze fijn afspraak is afspraak duz opeen geven moment zeg ik ja hallow als ik gewoon les heb zegt ze en nu er uit kon ik er nog gewoon uit.... kut hoer en als ik nu nog 1 ding verkeerd doe benk de lul kan ik van school af...
volgends mij zijn alle duitse leraren en leraresen zo.

LOL
Oud 22-01-2002, 21:05
Finntroll
Finntroll is offline
Gna gna!!!

[Dit bericht is aangepast door Finntroll (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 22:17
Verwijderd
Trebbor is de man
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 00:35
silenz
silenz is offline
Hoe Ga Je je Hele SchoOl Neukeh?
flink CondOOms en flink Bisex zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 07:46
Verwijderd
Citaat:
dopehead schreef:
Fok school@

Citaat:
akizzfromangel schreef:
Fuck tha whole scool!!!

Ik zie 2 overeenkomsten:
- Ze zijn beide 14.
- ze zeggen beide hetzelfde.

Als je niks zinnigs kunt zeggen, zeg dan niks!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 09:05
Annekus
Annekus is offline
jaja wat zijn jullie allemaal zielig...
kuzz
Oud 23-01-2002, 17:59
ScHoOlHatEr!
ScHoOlHatEr! is offline
Citaat:
beuk schreef:

oooooo HELL YAAAA!!!!!
DAAR BEN IK HET HELEMAAL MEE EENS! de leraar is je vijand altijd!
Reageren

Regels voor berichten