daar doen koen en chanel niet aan die willen graag de baas zijn en forummertjes pesten
28-03-2002, 13:29
Verwijderd
Ik ken het niet, en ik zou er ook voor geen goud aan beginnen. Kijk, plassex zou ik nog wel eens over willen denken, maar dan zou m'n vriend het heeeeeel graag moeten willen. Maar die andere twee NO WAY
Wat een bullshit mensen, alleen omdat jullie het er niet over willen hebben moet er een slot op? Sheesh, dan mogen van mij wel een slot op alle topics over eerste keren omdat die mij niet boeien.
Zou je me in dat verband misschien uit kunnen leggen waarom mensen die zich tot dergelijke zaken voelen aangetrokken per definitie fout zijn? Dat jij aan dat soort zaken niet de voorkeur wenst te geven vind ik geen probleem, maar wat verschaft jou het recht om een oordeel over mensen uit te spreken die dat soort voorkeuren wel hebben?