Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 16:50
BlondGurl
BlondGurl is offline
ik ben een meisje en ik ben 14 jaar en ik woon in veldhoven en heb een klein probleem met het berijken van mijn afghaanse vriend
wie kan me helpen?
Advertentie
Oud 04-02-2003, 16:54
DaDude
DaDude is offline
Hoe denk je dat wij je willen helpen moeten we je sponsoren met geld voor een reisje ??

IK doneer 1 euro

Kweet niet hoe ik je kan helpen is het wel echt ???
Oud 04-02-2003, 17:10
Thomas
Thomas is offline
Whaha. Sorry.

Ga met hem mailen etc.
Oud 04-02-2003, 21:42
BlondGurl
BlondGurl is offline
ja het is helaas echt waar

hij is terug gegaan naar afghanistan met zijn familie omdat de oorlog voorbij was
Oud 04-02-2003, 21:48
ConnX
ConnX is offline
Verstandigste om je er overheen te zetten.
Ware liefde overwint enzo hoor je vaak, maar bouquetreeksen en meer van dat soort crap is door mensen uitgevonden, en is zelden de realiteit.

Ik heb ontdekt dat relaties puur functioneel zijn en je ze logisch moet benaderen als je op zon punt terecht komt als waar jij zit.
Als je je door emoties laat leiden garandeer ik je een hartbloeding.

Maar ik zal niet blijven zeiken, tis mij ook duizenden malen vergeefs gezegd toen ik nog in bepaalde dingen geloofde, dus ik neem neit aan dat je je er ECHT iets van zult aantrekken.

Iig sterkte.....
Oud 04-02-2003, 23:36
Verwijderd
zo'n dingen komen natuurlijk hard aan, moest ik f. verliezen zou ik er ook kapot aan gaan. je moet natuurlijk wel beseffen dat er zowat niets aan te doen is. je bent dan ook nog jong, dus dat maakt het er niet makkelijker op é. je kan moeilijk naar daar gaan.
ik zou je aanraden om nog te mailen of te schrijven. ik weet dat het waarschijnlijk na een poosje gaat verwateren, maar op die manier ga je dan toch geleidelijk afscheid kunnen nemen.
is hij dan zo onmiddelijk vertrokken of zo?
probeer er met iemand over te praten, dat lucht op. als je niemand hebt, schrijf dan al uw gevoelens in een dagboek.
ik weet het, daarmee heb je hem nog niet terug, maar het is de realiteit. hij zal hoogstwaarschijnlijk niet meer trug komen dacht ik, so face the facts, keep ya head up, don't forget to smile en go on with your life.

i know, ik klink mss heel hard, maar toch, als je blijft hopen, zal dat hopen in tranen vergaan.

believe me.

sterkte
Oud 05-02-2003, 09:43
Maurice
Maurice is offline
een vrouw weet pas wat ze mist als hij er niet is.

ho. wacht ff maurice. dat klopt niet.
Oud 05-02-2003, 10:26
Verwijderd
aangezien wij sterk het vermoeden hebben dat dit dezelfde persoon is als GurlMeis, kan dit topic niet echt serieus genomen worden.. daarom sluit ik 'm.

xx

Alicia
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten