Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook, vroeger had ik het een stuk erger. Ik deed echt aan wraak, wanneer mijn zus iets had gedaan en ik probeerde me te bedwingen, ging ik naar boven en verwoestte ik haar kamer vrijwel. Ik heb een keer een schoolboek helemaal kapot gescheurd, oooeeh...
Maar omdat ik me naderhand altijd schuldig voelde, heb ik me zelf geleerd het niet meer te doen. Gewoon rustig blijven, het negeren en het vergeten. Maar goed, soms gaat het weer verkeerd. Met mijn vriend bijvoorbeeld, soms ben ik zo kwaad dat ik op hem in ga slaan etc etc.. Gelukkig is hij sterk en houdt hij me dan goed vast, zodat ik niets kan doen. Maar ja, soms lukt het me hem echt pijn te doen... terwijl ik op dat moment al voel dat het me spijt... ![]() Mja, ik denk dat je gewoon echt je best moet doen het te negeren, en als het echt niet meer gaat; gewoon even ergens anders naartoe en aan iets anders denken. Dat werkt hier niet, want we hebben maar 1 kamer... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er regelmatig last van!!!
![]() Vaak als ik op school ofzo iets meegemaakt heb bv dat iemand iets stoms tegen mij gezegd heeft of als ik iets heel stoms of doms gedaan heb word ik erug boos, maar dat gebeurd pas als ik thuis ben. Ik ga dan naar mijn kamer en ga zitten huilen enzz... En dan krijg ik zo'n woede over me heen dat ik met spullen bijvoorbeeld sieraden of boeken ga smijten of ik verknip dingen zoals knuffels. Vaak maak ik dan ook dingen stuk, laats had ik nog last van zo'n bui : ik had krassen in mijn behang gemaakt en mijn bureau met nagellak verpest. En als ik dan zoiets gedaan heb schaam ik me er voor en dan doe ik de deur op slot voor een paar dagen zodat me moeder het niet kan zien. Maar uiteindelijk ziet ze t natuurlijk toch een keertje en dan vraagt ze of ik dat heb gedaan en dan zeg ik altijd nee maar me moeder weet toch wel dat ik t gedaan heb, ze weet dat ik soms dingen stuk maak enz.. Soms zegt me moeder dat ik mischien maar eens naar een psychiater moet gaan ofzo, want ik heb ook veel sociale problemen en ik ga vaak niet naar school omdat ik dan opeens een blokkade krijg(dan wordt ik vlak voordat ik naar school wil gaan heel misselijk en krijg het benauwd en dan durf ik opeens niet meer naar school. en dan mis ik veel te veel op school Maar ik durf niet naar een Psychiater!!! Maar ik heb een tip ![]() En ik wilde nog ff weten of er meer mensen zijn die hier last van hebben, voor mij is het echt een groot probleem! |
![]() |
|
![]() |
oja, en volgens mij is dit dus erfelijk!!
![]() Daarom ben ik soms ook boos op mijn vader dat hij mijn vader is, ok hij kan er ook nix aan doen want hij heeft t weer van me opa want hij heeft dit ook allemaal en nu dus nog steeds dus bij mij zal t waarschijnlijk ook nooit over gaan pfffff dat haat ik nog t meeste. Mijn vader is toen een jaar geleden naar een psychiater geweest maar al die keren dat hij er heen is geweest heeft het niks geholpen dus waarschijnlijk moet ik gewoon gaan accepteren dat ik ook zo ben en mijn zus ook pfffffff...... Ik vind t gewoon zooooo moeilijk allemaalllll... ![]() |
![]() |
|
![]() |
hihi vroeger kon ik me inhouden en schreeuwde ik alleen maar nou niet meer gooien met dingen doe ik niet maar wel slaan, heb mijn moeder geslagen en ze sloeg terug en toen ik dus ook weer blabla zo ging het ff door (maar zo ben ik nooit geweest)
heb vandaag ook mijn leraar geslagen toen hij mij een tik gaf, ik had het ff niet hoor was zo kwaad... nou ja shit happens, leer het wel weer beheersen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Captsaain Obvious to the rescue! #397 TopDrop | 500 | 30-10-2008 00:10 | |
Psychologie |
Onzeker, in de knoop met mezelf, enzovoort... Diaantjeh | 4 | 05-06-2008 08:46 | |
Psychologie |
altijd problemen met moeder aidualc | 7 | 17-10-2005 17:36 | |
De Kantine |
Wat doe jij als je kwaad bent? Verwijderd | 185 | 29-10-2004 17:49 | |
Liefde & Relatie |
Zou je ooit geweld gebruiken in een relatie, bijv. bij ruzies? Debje | 60 | 19-12-2003 21:09 |