Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 16:15
knoxville
knoxville is offline
Ik heb een vraag. Ik zit nu in 4HAVO. Ik heb gehoord van iemand dat je op het grafisch lyceum in rotterdam een hele relaxde opleiding kunt volgen. Ik ben ik het tekenen zelf niet echt een talent maar ik ben er niet slecht in. Waar ik wel heel goed in ben is het ontwerpen en designen van websites e.d.

Ik heb gehoord dat op het Grafisch Lyceum in Rotterdam hier ook een opleiding voor is maar ik kan er weinig informatie over vinden. Ik heb het dan over de HBO opleiding waar gewerkt wordt met computers.

Zit er misschien iemand op deze school die mij kan vertellen waar je goed in moet zijn en wat voor vakken je kunt verwachten, e.d.??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2002, 11:58
qzar
qzar is offline
hey,

ik ben dus ook na mijn HAVO opleiding naar het Grafisch Lyceum in Rotterdam gegaan, ik volg hier de opleiding MultiMedia Vormgeven Versneld.

Ik dacht net als jou waarschijnlijk, yeah heel de dag een beetje websites maken etc. Maar dat valt dus ff vies tegen, je krijgt bijna alleen maar vakken die daar nix mee te maken hebben, denk aan kunstgeschiedenis, Druk technieken, Typografie, Tekenen & heel veel onwijs saaie DTP (dit is echt zo saai)

En als je dan vakken krijgt waar je iets met websites etc. moet doen dan ligt het niveau erg laag.

Ik ben zelf ook van plan om er naar dit jaar mee te stoppen en heel iets anders te gaan doen, want dit had ik absoluut niet van de opleiding verwacht!

Omdat het een MBO opleiding is is het niveau voor iemand die van de HAVO afkomt gewoon erg laag, ik raad je aan om iets op HBO niveau te zoeken, maar je moet het natuurlijk zelf weten!

Bye!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten