Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit in de vijfde en ik mag per toetsperiode twee toetsen herkansen (van de 11 of 12).
De vierdeklassers mogen er maar eentje herkansen per toetsweek, terwijl ik er vorig jaar ook twee mocht! Daar staat tegenover dat de vierdeklassers van nu, aan het begin van de vijfde 4 toetsen van het vorige jaar mogen doen, die als volledig schoolexamen tellen. |
![]() |
|
wij hebben 5 herkansingen in een jaar en je mag er maximaal 2 in één termijn gebruiken. Na 2 termijnen vervalt een herkansing als je hem niet gebruikt hebt...
wij hebben geen toetsweken, wel toetsdagen, maar die komen ook zelden voor. We hebben gewoon alle toetsen in je lesweek, zoals deze week: 3 voortgangstoetsen en een dossiertoets (het zijn helaas maar al te vaak veeeeeeel meer toetsen terwijl we ook les hebben ![]() als je een po of handelingsdeel te laat inlevert ben je btw ook een herkansing kwijt ![]()
|
![]() |
Ik zit in 6VWO
ik heb per jaar 4 toetsweken met daarin in 4vwo 10 tentamens ofzo, maar nu nog slechts 6 of 7...soms minder...bij sommige mensen zelfs 2 of 3...das puur toeval per half jaar, dat zijn 2 tentamenperiodes, mogen wij 2 dingen herkansen, en dan geen PO's de handelingsdelen moeten wij voor het eind van het jaar hebben ingeleverd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"MAAR TIEN HERKANSINGEN" Overdrijf je niet een beetje???????? wij krijgen maar twee herkansingen PER JAAR en die mogen wij alleen gebruiken voor proefwerken die meetellen voor het SCHOOL EXAMEN en anders niet ( en maar 1 per vak). 12 proefwerken valt best mee, de laatste 3 jaar heb ik er ook 12 gehad. Als je een handelingsdeel te laat inlevert krijg mag je het HELEMAAL OVER doen.Ik en meerdere mensen uit mijn klas zouden smeken om meer toetsweken (wij hebben er namelijk maar een) en we krijgen alles tegelijk op ons dag. Boeken lezen van alle talen huiswerk proefwerken en parktische opdrachten.Het is zelfs nog te doen ook als je maar iets doet voor school [Dit bericht is aangepast door **SoMeOne (01-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ik zit in 5vwo en ik heb maar drie herkansingen PER SCHOOLJAAR!!!
Ik mag geen vak dubbel herkansen maar wel po's, net of iemand dat doet... Tering school van mij... en die Adelmund ook!!! Ze moet ook regels hebben voor die herkansingen... Het moet overal gelijk zijn, dan pas maak je goede vergelijkingen. De ene school heeft nu 10 herkansingen en de andere school 2, wat is dat!!! Als ze ook zo goed weet dat er vakken 'te veel 'zijn, en ze dus een aantal niet meer verplicht stelt, dan moet ze ook een gelijk aantal herkansingen geven!!! Dit is toch niet eerlijk!!! ik heb 8 toetsen in een toetsweek, 4 toetsweken en heel wat po's!! als ik maar 3 herkansingen heb, dan is mijn gemiddelde niet zo op te halen ermee, in tegenstelling tot iemand die 10 herkansingen heeft!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
wat hebben jullie het toch allemaal over 'proefwerkweken'?? Is dat niet pre-tweedefase? Ik heb alleen maar PTA's over het hele jaar verspreid, ik heb 5 herkansingen die herkanst worden vlak voor de examens, waarbij 1 herkansing per vak geldt.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik mocht 3 herk. doen per 2 perioden, en de laatste voor m'n eindexamen mocht ik er 2 voor 1 periode...
En dan 1 op je landelijke natuurlijk ![]() Het is mij nog steeds onderduidelijk, dus ik heb ff wat geschreven naar het ministerie van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2008 |
SE's Herkansen Chocolademelk | 35 | 09-05-2008 21:53 | |
Algemene schoolzaken |
Herkansingen *** Sido *** | 48 | 07-03-2005 19:34 | |
Eindexamens 2004 |
Wat ga jij herkansen? Daantje_0705 | 42 | 23-06-2004 22:10 | |