Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 09:49
tacidvs
tacidvs is offline
Voor mijn aanstaande rijexamen. Iemand suggesties? Ik had laatst een cd-rom, maar die was vaag. Waarmee hebben jullie je examen gehaald?

groeten,
t
Oud 06-02-2002, 12:20
davidios
davidios is offline
MEt een auto
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 12:33
C'est moi!
C'est moi! is offline
praktijk of theorie? Voor praktijk moet je denk ik niet leren, je kunt het of je kunt het niet, en het is aan je instructeur om te zorgen dat je het kunt.

Theorie --> volg een cursusje. Heb ik ook gedaan, en voila, nul fout.
Oud 06-02-2002, 15:40
beuk
beuk is offline
theorie: ik had zo'n boekje met 4x50 vragen, als je die allemaal een keertje maakt slaag je makkelijk.
Oud 06-02-2002, 19:38
Onbekende
Onbekende is offline
Ik ben bezig met de voorbereiding voor theorie-examen. Ik moet nog wel een datum afspreken, maar ik ben me er wel in aan het verdiepen. Ik heb het boekje met de verkeersregels bijna uit en heb een cd-rom en een boekje met vragen.

(Eigenlijk heb ik het idee dat deze topic hier niet hoort, maar ik weet ook niet waar hij beter past, dus ik laat hem maar staan.)
Oud 08-02-2002, 11:03
Ruben
Ruben is offline
Heb ook zo'n cursus gedaan, 1 ochtend, volgende dag meteen examen en voila. Is wel duurder dan een boekje, maar je slaagt bijna 100%.
Oud 09-02-2002, 18:41
Oen
Oen is offline
Ik ken een dorpje vlak over de grens in Duitsland waar ze een mini dorpje hebben gebouwd waar je voor 10 dm (zal wel 5 euro zijn nu) auto kan rijden met je eigen auto, ze hebben er bijna alle obstakels neergekwakt die erzijn. Dus daar kan je gerust en op je gemak oefenen en het is nieteens zo heel druk. Maar dan woon ik wel in limbo land en er moet maar net toevallig iets bij jou in de buurt zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 10:16
tacidvs
tacidvs is offline
Hoe heet dat dorpje, of het bedrijf dat het exploiteerd dan? Lijkt me wel leuk. Ik woon ook niet direct in hartje randstad, naar het schijnt.

groetn,
Oud 11-02-2002, 22:02
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Oen schreef:
Ik ken een dorpje vlak over de grens in Duitsland waar ze een mini dorpje hebben gebouwd waar je voor 10 dm (zal wel 5 euro zijn nu) auto kan rijden met je eigen auto, ze hebben er bijna alle obstakels neergekwakt die erzijn. Dus daar kan je gerust en op je gemak oefenen en het is nieteens zo heel druk. Maar dan woon ik wel in limbo land en er moet maar net toevallig iets bij jou in de buurt zijn.
Zoiets hebben ze toch ook in Assen?? Heb ik weleens iets over gehoord...
Reageren

Regels voor berichten