Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hm, dat is een moeilijke vraag want emoties gaan zo ver, is zo'n ruim begrip dat je er vanalles onder kan verstaan en is te zien in welke situatie.
In het algemeen beheers ik gemakkelijk mijn emoties en ik onderdruk ze vaak. Ik praat niet graag over iets wat me minder goed zit, ik krop soms te vaak mijn gevoelens op. Maar als werkelijk iets me irriteert, en als iets totaal boven de normen is, dan kan ik ze soms moeilijk controleren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehm sja.. ik ben nog al een 'emotioneel' mensje.. En ik probeer mijn emoties nie egt weg t drukken, want als ik dat well doe looptet altijd uit d hand.. Ik kan t ook nie eigluk
Maar ik zou t wel graag bter kunnen, soms komen hele heftige emoties (blij/verdrietig/boos whatever) egt ff NIET op een geod moment maar dan kan ik z niet wegdrukken. *huilt vaaak in de klas ![]() xxPlu |
![]() |
|
Ik beheers ze, door ze weg te stoppen, of ik ga juist als ik zelf verdrietig ofzo ben andere helpen..
Eens in de zoveel maanden dan word het even teveel, en dan ben ik 2 dagen helemaal over de zeik, maar dat uit ik dan ook weer op de verkeerde manier, mij zul je nooit bij een goede vriend/vriendin uit zien huilen, simpelweg omdat ik het niet kan... Hmmm, dat ik het fout doe weet ik al, nu nog proberen te veranderen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik probeer mijn emoties voor onbekenden, in real life vaak te beheersen, gewoon door er niet aan toe te geven.... Zowel de positieve als de negatieve emoties. Dus als ik blij ben probeer ik niet te lachen. Maar dat wil ook wel eens niet lukken, en soms geef ik er ook aan toe. Agressie beheers ik meestal vrij goed. Ook voel ik als ik agressie voel daarnaast vaak ook nog andere gevoelens die mij ervan weerhouden actie te ondernemen.
Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 22:51. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
emoties uitschakelen Verwijderd | 6 | 04-10-2012 14:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |