Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 10:53
aquafemme
aquafemme is offline
Wordt bij jullie op het vak Economie 1 en Economie 1,2 ook zo slecht gescoort? Me name op de toetsen?

Bij ons op school is het abnormaal hoeveel onvoldoendes worden gedaan, maar onze school doet er heel weinig tegen, ze zeggen dat het landelijk zo is...

maar is dat ook zo?

het is niet echt motiverend voor het examen.....
Oud 21-02-2002, 11:05
Yolcu
Yolcu is offline
Ja bij ons wordt er ook heel slecht gescoord voor de toetsen.. ik ben heel bang dat ik ga zakken op economie, het is m'n enige slechte vak, maar het is dan ook echt slecht..
Oud 21-02-2002, 11:08
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Unique schreef:
Ja bij ons wordt er ook heel slecht gescoord voor de toetsen.. ik ben heel bang dat ik ga zakken op economie, het is m'n enige slechte vak, maar het is dan ook echt slecht..

me to in 4 Havo was het wel redelijk, de eerste 3 toetsen-> 6.3 - 9.2 -4.4 - 3.6 - etc..

Ik kon wel een gat in de lucht springen toen ik een 5.9 had...... Ik ben ook bang dat als ik zak dat het op economie zou wezen....

En ik kan het niet laten vallen, want het is verplicht!!! grrrrrrrrrrrrr
Oud 21-02-2002, 11:22
Verwijderd
Als je echt heel veel met examenbundels oefent dan haal je dat examen wel, tenminste zo heb ik economie gehaald
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 12:19
koelkastje
koelkastje is offline
Bij ons wordt ook wel redelijk laag gescoord, maar niet echt extreem slecht geloof ik. Maar wel bij ieder proefwerk een redelijk groot percentage onvoldoendes. Zelf heb ik er niet echt last van. (nog geen onvoldoende)
Oud 21-02-2002, 12:58
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah economie 1 en 1,2 gaat hier ook niet echt best..zelf ben ik er vorig jaar op gezakt maar dit jaar ga ik het wel halen denk ik maar het gemiddelde bij onze toetse ligt niet hoger dan een 5.5 volgens mij
Oud 21-02-2002, 13:04
Verwijderd
Het is bij ons een heel stuk lager dan vorig jaar, maar dat ligt aan de lerares...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 14:07
LovelyOne
LovelyOne is offline
bij ons is economie ook een zwak vak, waar veel leerlingen onvoldoende voor staan.
ik ben dan ook bang dat ik dit jaar op economie ga zakken.
Oud 21-02-2002, 15:32
aquafemme
aquafemme is offline
als ik zo de reacties lees, heeft gewoon de meerderheid problemen met economie... Maar waarom zien die domme leraren het bij ons op school nie...??
Oud 21-02-2002, 17:14
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Bij ons zijn er per toets elke keer 4 voldoendes ofzo, het is echt niet normaal meer. Het vak is ook gewoon zo saai en moeilijk en onze leraar kan ook totaal niet uitleggen.
Als je iets aan hem vraagt gaat hij een heel leuk en lang verhaaltje lopen vertellen wat vast wel klopt, maar niks met je vraag te maken heeft. Idiote vent
Oud 21-02-2002, 19:17
mystic girl
mystic girl is offline
bij ons wordt bij economie redelijk hoog gescoort, behalve door mij natuurlijk(ik ben er zo slecht in).
wij hebben dit probleem bij frans, echt iedereen die heeft gewoon lager dan een 3, iedere keer weer! behalve die was blijven zitten die haalt een 5!
ik had echt nooit problemen met frans, altijd 8 en 9 ofzo en sinds ik deze leraar heb, is het gewoon rampzalig en dat is met de meeste bij ons in de klas. morgen hebben we b.v een brief schrijven, ik vroeg wat we erin kregen; hij: dat ga ik jullie toch niet zeggen, jullie moeten er zelf uitkomen.
kunnen we ons dus mooi voorbereiden.
Oud 21-02-2002, 20:00
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Bij ons ook wel.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 11:14
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik zat vorig jaar in Havo 5 en toen was het ook al een ramp..dan hoop/verwacht je eigelijk dat t het jaar daarna beter gaat but nooo
Ben wel geslaagd maar met een onvoldoende voor eco..op 1/10de niet gehaald
Oud 22-02-2002, 12:42
isaaa
isaaa is offline
ja, bij mij op school is eco ook een vak waarbij de meerderheid onvoldoendes haalt. ik had laatst een 6.2 voor een tentamen en dat was gewoon het hoogste van de klas (?)
Er is gewoon veel te veel stof ingepland om in twee af te krijgen...wij doen geloof ik een hoofdstuk per week ofzo...!
Reageren

Regels voor berichten