Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij ons wordt ook wel redelijk laag gescoord, maar niet echt extreem slecht geloof ik. Maar wel bij ieder proefwerk een redelijk groot percentage onvoldoendes. Zelf heb ik er niet echt last van. (nog geen onvoldoende)
|
![]() |
mjah economie 1 en 1,2 gaat hier ook niet echt best..zelf ben ik er vorig jaar op gezakt maar dit jaar ga ik het wel halen denk ik
![]()
|
![]() |
bij ons is economie ook een zwak vak, waar veel leerlingen onvoldoende voor staan.
ik ben dan ook bang dat ik dit jaar op economie ga zakken.
|
Bij ons zijn er per toets elke keer 4 voldoendes ofzo, het is echt niet normaal meer. Het vak is ook gewoon zo saai en moeilijk en onze leraar kan ook totaal niet uitleggen.
Als je iets aan hem vraagt gaat hij een heel leuk en lang verhaaltje lopen vertellen wat vast wel klopt, maar niks met je vraag te maken heeft. Idiote vent ![]()
|
![]() |
bij ons wordt bij economie redelijk hoog gescoort, behalve door mij natuurlijk(ik ben er zo slecht in).
wij hebben dit probleem bij frans, echt iedereen die heeft gewoon lager dan een 3, iedere keer weer! behalve die was blijven zitten die haalt een 5! ik had echt nooit problemen met frans, altijd 8 en 9 ofzo en sinds ik deze leraar heb, is het gewoon rampzalig en dat is met de meeste bij ons in de klas. morgen hebben we b.v een brief schrijven, ik vroeg wat we erin kregen; hij: dat ga ik jullie toch niet zeggen, jullie moeten er zelf uitkomen. kunnen we ons dus mooi voorbereiden. ![]()
|
ja, bij mij op school is eco ook een vak waarbij de meerderheid onvoldoendes haalt. ik had laatst een 6.2 voor een tentamen en dat was gewoon het hoogste van de klas (?)
Er is gewoon veel te veel stof ingepland om in twee af te krijgen...wij doen geloof ik een hoofdstuk per week ofzo...!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Vergelijking opstellen Peter1989 | 3 | 05-02-2013 13:13 | |
Studeren |
HBO of VWO 5 Lex-o | 25 | 09-03-2006 12:37 | |
Algemene schoolzaken |
Havo 4 en Havo 5 ( Vavo) Studentje007 | 2 | 31-08-2005 19:36 | |
Algemene schoolzaken |
van 5 havo naar 5 vwo? Duifje | 21 | 07-04-2004 11:10 | |
Algemene schoolzaken |
Internetsites waar kamers worden aangeboden Blisss | 9 | 24-04-2003 15:58 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vervoegingen van werkwoorden in de Nederlandse Taal SébKober | 20 | 06-08-2001 18:32 |