Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 21:59
Redcat
Redcat is offline
Hé! Wie durft hier te zeggen dat ie faalangst heeft en wat doen ze er op jullie scholen aan? Wij hebben zo'n cool cursusje. Zo'n soort groepstherapie. Erg gezellig! We krijgen thee en koekjes en de vrouw die het doet is heel erg gaaf! Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2002, 13:32
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik heb vorig jaar een faalangsttraining gehad, was ook in groepejs, best leuk en handig voor mezelf

Binnenkort krijg ik het weer, zo'n cursus, alleen nu zit er een leraar bij die me in de les altijd uit zit te schelden, dus ik denk niet dat het dit jaar zo'n positief effect zal hebben als het vorig jaar had
Oud 16-02-2002, 18:21
Redcat
Redcat is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:

Binnenkort krijg ik het weer, zo'n cursus, alleen nu zit er een leraar bij die me in de les altijd uit zit te schelden, dus ik denk niet dat het dit jaar zo'n positief effect zal hebben als het vorig jaar had

Wat rot zeg! Maar wie weet is ie bij de cursus wel heel anders dan in de les? (ik hoop het voor je)

Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 12:51
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Een vriendin van mij is getest op faalangst en is positief bevonden (oftewel, ze heeft het..) ze krijgt nou trainingen hoe ze moet leren en dat soort dingen. Misschien mag ze haar prws mondeling doen.
Oud 18-02-2002, 18:18
nina*
nina* is offline
bij ons op school moest iedereen ook zon test maken en sommige kregen dan van die gesprekjes en moestennaar een curcus met inderdaad koekjes en thee maar k had geen faalangst uit de test bleek alleen dat ik me huiswerk nie goeh maakte ofzow
hoe kan da nou?
Oud 18-02-2002, 20:39
Mik-mother
Mik-mother is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
Een vriendin van mij is getest op faalangst en is positief bevonden (oftewel, ze heeft het..) ze krijgt nou trainingen hoe ze moet leren en dat soort dingen. Misschien mag ze haar prws mondeling doen.

Krijgen jullie testen voor faalangst? Ik kan me niet herinneren dat wij zoiets hebben gehad bij ons op school. Er bestaat bij ons op school wel een cursus, maar daar word je geloof ik voor aangemeld door de lerarenvergadering of als je zelf wilt, of zoiets.
Oud 21-02-2002, 14:35
LOUNGE
LOUNGE is offline
In de 2e klas van de HAVO had ik dat ook! En het hielp echt. In de 3e ben ik naar een andere school gegaan en zag dat het allemaal weer terug kwam. Het gaat nu wel redelijk enzo maar ik zie toch wel dat ik er behoefte aan heb. Terwijl mijn nieuwe school hier niet aan doet.

Jammer!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 18:33
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Mik-mother schreef:
Krijgen jullie testen voor faalangst? Ik kan me niet herinneren dat wij zoiets hebben gehad bij ons op school. Er bestaat bij ons op school wel een cursus, maar daar word je geloof ik voor aangemeld door de lerarenvergadering of als je zelf wilt, of zoiets.

Neejoh Je KAN je laten testen, maar dat heeft niks met school te maken...
Oud 21-02-2002, 19:00
autodropje
autodropje is offline
Ik heb/had dat en daar doen ze bij ons op school zo'n waardeloos cursusje voor dat niet helpt
Oud 22-02-2002, 07:39
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Redcat schreef:
Wat rot zeg! Maar wie weet is ie bij de cursus wel heel anders dan in de les? (ik hoop het voor je)

ik hoop het wel, maar ik verwacht het niet
Oud 22-02-2002, 17:54
Verwijderd
ik heb t ook maar bij ons zijn er geen cursussen......... maar zit nu in 5vwo en af en toe een goed gesprek met leraren kanook wel helpen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 18:33
kweety
kweety is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Ik heb/had dat en daar doen ze bij ons op school zo'n waardeloos cursusje voor dat niet helpt

ja, bij ons op school ook ze zeiden dat ik het ook had, maar de situsties in de curcus kon ik niet echt in me zelf terug vinden daarna had ik er meer last van. maar ja was ook in deurne
Oud 23-02-2002, 16:05
Kat
Kat is offline
Tja, wij hadden op school ook zo'n faalangstcursuc, maar ik zag mezelf nog niet helemaal bij zo'n praatgroep zitten... het schijnt chteraf trouwens dat het wel meeviel daar...
Reageren

Regels voor berichten