Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het enige wat ik nog weet was dat ik voor het onderdeel taal geen fout had, voor rekenen wel een paar en voor inzicht (dat ging over hoe je leert en of je met plezier naar school gaat) kwam eruit dat ik veel te veel een lerarenlieverdje was en daar klopte dus echt geen ene MOER VAN! Ik vond school gewoon leuk etc, en tja, volgens het CITO ben je dan een lerarenlieverdje... EIKELS!!
Trek je dus maar niets aan van de uitslag, dat is gewoon een moment opname die niets bepaald voor je toekomst. |
![]() |
|
bleh, die uitslag ligt voor et grootste deel aan de leraren. sommige passe et fijn aan, zodat ze geen zware verantwoordelijkheid hoeven te dragen en sommige geven gewoon heel slecht les en kunne niet uitlegge zodat de kinderen het niet snappen en een lage score halen..............
cito = onbetrouwbaar..
|
![]() |
jah je krijgt ook een soort vraag:
je ziet twee mensen op een foto die op vakantie zijn in afrika en er is weinig schaduw dan moet je iets veklaren wrom er weinig schaduw is en wrom dat het zo warm is en dat is dan omdat ze dicht bij de evenaar zitten zoiets
|
Het is maar een test dus al maak je het slecht, dan is dat nog niet zo'n ramp. Op sommige scholen hoef je hem niet eens te maken. Het is gewoon om de capaciteiten van groep 8 leerlingen landelijk te meten.
De vragen gaan over dingen die je op school ook moet doen, zoals rekenen en taal. Ze zijn meestal niet zo heel moeilijk.
|
Verwijderd
|
Je hoeft er echt niet zenuwachtig voor te zijn, het test gewoon je kennis, daarvoor kan je niet 'zakken'. Sterker nog: je krijgt er geeneens een cijfer voor én het advies is bij lange na niet bindend.
Wees dus gewoon écht niet zenuwachtig, zo eng is het helemaal niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
uhum ik had maar 540 en mij werd afgeraden om VWo te doen, want dan zou meer dan 90 % boven mij zijn qua niveau op school! maarre ik zit nu al in V6 en heb er nooit last van gehadd usssss
|
maar 544 is ook helemaal niet slecht. je kan tussen de 500 en 550 punten halen dan is 544 toch niet slecht? En bij mij in de klas (3vwo) zitten ook mensen die rond de 540 hadden, en een jongen die 549 punten had zit nu ook op de havo, dus de uitslag zegt ook niet alles.
zelf was ik voor de cito toets niet zenuwachtig, alleen toen we de uitslag kregen was k zenuwachtig ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Die was maar 1 dag, en het was meer een soort intelligentietest (als wij een gewone cito-toets hadden gehad, dan had iedereen helemaal vbo gehad, want ik had geen geschiedenis, aardrijkskunde, engels, verkeer enz enz, beetje slechte school ![]() Hoe ging je toets btw?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat kan ook aan je instelling leggen he. Misschien heb je de capaciteiten wel maar ben je te lui. Hebben nl heel veel havo-ers |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind zelf dat er absoluut niks mis is met m'n instelling. Lui ben ik wat school betreft zeker niet. Ik weet denk ik wel waarom ik nu op de havo zit: mijn leraar Frans in de derde... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Makkelijkere cito-toets voor groep basisschoolleerlingen Verwijderd | 81 | 07-11-2012 13:23 | |
Algemene schoolzaken |
Cito nomering Bessy100 | 1 | 10-01-2012 18:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ouders wantrouwen cito-toets Love & Peace | 80 | 01-03-2007 16:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
CITO examens Frans en Duits robopij | 5 | 01-02-2005 15:10 | |
Algemene schoolzaken |
CITO-toets afschaffen? Verwijderd | 40 | 08-10-2004 15:40 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolexamen Cito : Duits en Frans Demeter | 33 | 05-02-2002 17:41 |