Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Een jaar naar het buitenland lijkt me erg leuk, als is het alleen maar dat je er een jaar tussenuit bent en hele anderde dingen doet. Ik twijfel alleen nog erg, je wordt niet echt vrolijk asl je naar al die toelatingstesten kijkt voor een high school in Amerika. Je moet jezelf helemaal blootleggen voor alle universiteiten en erg veel essay's schrijven , dat is niet leuk.
Vooral, omdat ik juist mijn Engels wil bijspijkeren in Amerika dan... |
![]() |
|
![]() |
Hallo,
ik ben ook van plan om na de zomervakantie ergens in het buitenland te reizen/werken. Ik zit een btje te denken aan Frankrijk (vanwege de franse taal) en Australie. Alleen heb ik niet zoveel zin om alleen te reizen. Dus euhm, zijn hier meerdere die ook graag willen reizen en niet alleen? stuur dan ff een berichtje ofzo. ok nog ff wat over mezelf. Ik ben een 19jarige jongen. Ik studeer nu in Utrecht, het toerisme en na dit jaar heb ik (als het goed is) mijn HBO-papiertje op zak. Ik hou van reizen en ben erg sportief. Voor meer info = berichten! Let's Go!
|
Afgelopen half jaar kwam er een meisje die aan zo'n programma mee deed bij mij in de klas, ze vond het heel leuk (kwam uit het franse gedeelte van België) en nu is ze voor een half jaar naar de VS
||
![]() |
Citaat:
je kunt gaan werken je kunt je stage in het buitenland doen je kunt naar de universiteit je kunt vrijwilligers werk gaan doen der zijn genoeg andere dingen dan een jaartje high school...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Jaar naar het buitenland jasoncole | 1 | 24-01-2015 21:52 | |
Software & Hardware |
Goedkoop mobiel bellen naar het buitenland, beste optie? Diamera | 11 | 18-02-2013 16:35 | |
Studeren |
Naar het buitenland Diviance | 5 | 11-04-2010 14:51 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die geinteresseerd zijn in een jaar naar het buitenland. mind_on_hiatus | 89 | 11-04-2006 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Naar het buitenland Buffalo Soldier | 26 | 05-04-2006 16:59 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage) ekki | 22 | 27-11-2003 15:19 |