Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2001, 19:31
fly_girl
fly_girl is offline
Ik wil over een jaar heel graag naar het buitenland, voor een paar maanden ofzo.

dat lijkt me nou echt zo cool!!!

gewoon daar de mensen leren kennen ende cultuur, of/en mensen verplegen.

ik wil namelijk kinderverpleegkundige worden.

wil er nou nog iemand zoiets, laat het effe weten, waar jij nou heenzo willen en wat doen!

lots xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2001, 19:54
Nienkea
Nienkea is offline
Goed joh.. Dat je daar wilt helpen!
Ik heb laatst vanuit school een buitenland middag gehad. Daar hadden ze allerlei informatie en organisaties die dat soort dingen regelen!
Ik zie zelf meer in een talenreis, ff jaartje spaans leren in spanje ofzo!
Maar een vriendin van mij wil graag naar Nepal om daar kinderen engels te leren! Ook heel leuk...
Verder gaan er nog wat vrienden naar het buitenland als vrijwilliger, maar wat ze gaan doen en waar precies weet ik niet...
Succes met verder zoeken!
Oud 11-12-2001, 20:06
ikke16
ikke16 is offline
ja ik wil ook heel graag naar het buitenland! k'ga ook over 2 jaar een half jaar stage lopen in het buitenland... lijkt me erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 21:27
Lollypopje
Lollypopje is offline
Kwil volgend jaar misschien naar buitenland op een talenschool. Een half jaar in Spanje, Spaans leren omdat dat toch een wereldtaal is en een half jaar in Italië omdat ik misschien oude talen wil gaan studeren en dan is Italiaans wel makkelijk denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 11:18
fly_girl
fly_girl is offline
gaaf!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 13:27
groezel538
groezel538 is offline
je kan ook in zo'n summercamp in usa werken, leek mij wel cool.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 16:11
Verwijderd
Ik ben van plan om na mijn VWO in Engeland te gaan studeren. Als je binnen de EU blijft heb je namelijk nog gewoon recht op je studiebeurs! Aangezien ik gewoon echt van Engeland HOU lijkt me dat fantastisch
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 18:11
mixer
mixer is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik ben van plan om na mijn VWO in Engeland te gaan studeren. Als je binnen de EU blijft heb je namelijk nog gewoon recht op je studiebeurs! Aangezien ik gewoon echt van Engeland HOU lijkt me dat fantastisch

Heej! Wat gaaf, ik wil ook naar engeland ofzow, heb je wat meer info over die financiering enzo??
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 18:56
Verwijderd
Citaat:
mixer schreef:
Heej! Wat gaaf, ik wil ook naar engeland ofzow, heb je wat meer info over die financiering enzo??
Nee, nog niet echt, dat plan is pas net echt serieus bedacht.. ik moet nog 2 jaar naar school...

Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 19:06
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
mixer schreef:
ga naar organisaties die dat regelen, hun sites.. bijv: www.yfu.nl, www.afs.nl etc..
Oud 22-12-2001, 10:08
Nessie
Nessie is offline
Citaat:
Lollypopje schreef:
Kwil volgend jaar misschien naar buitenland op een talenschool. Een half jaar in Spanje, Spaans leren omdat dat toch een wereldtaal is en een half jaar in Italië omdat ik misschien oude talen wil gaan studeren en dan is Italiaans wel makkelijk denk ik.
idd Alleen wil ik naar Italie gaan.

Oud 22-12-2001, 15:57
love_will_never_die
love_will_never_die is offline
Ja ik wil ook zoiets alleen een Highschool jaar in America met Aspect. Lijkt me namelijk heel stoer.

merry X-mas X-me
Oud 08-01-2002, 16:50
heeero
heeero is offline
Een jaar naar het buitenland lijkt me erg leuk, als is het alleen maar dat je er een jaar tussenuit bent en hele anderde dingen doet. Ik twijfel alleen nog erg, je wordt niet echt vrolijk asl je naar al die toelatingstesten kijkt voor een high school in Amerika. Je moet jezelf helemaal blootleggen voor alle universiteiten en erg veel essay's schrijven , dat is niet leuk.
Vooral, omdat ik juist mijn Engels wil bijspijkeren in Amerika dan...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 17:53
h@ppy
h@ppy is offline
ja me zus heeft een jaar usa gedaan en ze vond het toppie
ze deed het via ef
je moet het zekers doen
Oud 13-01-2002, 10:07
heeero
heeero is offline
het lijkt allemaal wel leuk zo'n high school, maar het schijnt wel makkelijker te zijn dan iets soortgelijks in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 13:12
heeero
heeero is offline
Je kan natuurlijk ook een jaar gewoon een beetje van alles doen, rondtrekken, werken, uitgaan enz
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 12:59
Verwijderd
Ik ga eerst maar eens studeren, tijdens mijn studie ga ik wel naar het buitenland. Ik ga Internationaal en Europees Recht en Spaans studeren, dus er zijn genoeg mogelijkheden voor mij.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:03
Igor.temp
Igor.temp is offline
Hallo,

ik ben ook van plan om na de zomervakantie ergens in het buitenland te reizen/werken.
Ik zit een btje te denken aan Frankrijk (vanwege de franse taal) en Australie.
Alleen heb ik niet zoveel zin om alleen te reizen. Dus euhm, zijn hier meerdere die ook graag willen reizen en niet alleen? stuur dan ff een berichtje ofzo.

ok nog ff wat over mezelf.
Ik ben een 19jarige jongen. Ik studeer nu in Utrecht, het toerisme en na dit jaar heb ik (als het goed is) mijn HBO-papiertje op zak. Ik hou van reizen en ben erg sportief. Voor meer info = berichten!
Let's Go!
Oud 29-01-2002, 19:07
autodropje
autodropje is offline
Afgelopen half jaar kwam er een meisje die aan zo'n programma mee deed bij mij in de klas, ze vond het heel leuk (kwam uit het franse gedeelte van België) en nu is ze voor een half jaar naar de VS
Oud 23-02-2002, 20:55
heeero
heeero is offline
Wat kan je dan behalve een high school nog meer doen?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 10:58
noraly
noraly is offline
Citaat:
heeero schreef:
Wat kan je dan behalve een high school nog meer doen?
je kunt gaan backpacken
je kunt gaan werken
je kunt je stage in het buitenland doen
je kunt naar de universiteit
je kunt vrijwilligers werk gaan doen

der zijn genoeg andere dingen dan een jaartje high school...

Oud 24-02-2002, 11:08
Nuck
Nuck is offline
Ik wil gaan studeren in Australië .
Oud 24-02-2002, 13:14
Verwijderd
ik wil over een paar jaar als ik klaar ben met mijn opleiding(internationaal make-up artist) in amerika gaan wonen en werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten