![]() |
|
Hallo hallo!
Een vriend van mij is op zoek naar een aantal Jurassic Park-items. Hij heeft zelf inbelverbinding (en is geen lid hier) en ik ben gezegend met kabel-internet, vandaar dat ik het maar even plaats. Het gaat om het volgende: Twee boeken: The making of Jurassic Park The making of The Lost World: Jurassic Park Voor onbeschadigde exemplaren: maximaal 12 euro. En van de JP-serie ook de actiefiguren: Jurassic Park Dennis Nedry met baby dilophosaurus Stegosaurus Triceratops The Lost World: Jurassic Park Sarah Harding met baby stegosaurus Bull T-Rex Tyrannosaurus Rex Electronische Parasaurolophus Electronische velociraptor Afhankelijk van de staat en compleetheid van de figuren: voor actiepoppetjes maximaal 5 euro en voor grote dinosaurussen maximaal 12 euro. Verder zijn ook mensen met andere spullen (bijv. petjes, tassen, boeken, poppetjes, stickers, dinosaurusmodellen e.d.) heel erg welkom. Als je iets hebt of weet reageer dan in dit topic met je emailadres waarop je te bereiken bent (geen MSN ofzo, gewoon email) en/of stuur een emailtje naar neelis@hotmail.com. Hopelijk is er iemand die zijn oude verzameling nog niet weggegooid heeft! Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 11:06. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry maar ik gaan mijn verzameling niet weg doen...
Anders moet ie www.marktplaats.nl in de gaten houden, staat altijd best veel te koop op van jurassic park.
Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 22:50. |
![]() |
|
Hoi Iotje,
Neelis heeft zich proberen aan te melden (maar dat ging niet ofzo), dus ik moest van hem maar even doorgeven dat hij wel geïnteresseerd is!! Dus of jij je emailadres hier neer wil zetten, óf hem zelf een mailtje sturen ( neelis@hotmail.com ). Vast bedankt ![]() Joost |
|
|