Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 19:24
Jozzy
Jozzy is offline
Hallo hallo!

Een vriend van mij is op zoek naar een aantal Jurassic Park-items. Hij heeft zelf inbelverbinding (en is geen lid hier) en ik ben gezegend met kabel-internet, vandaar dat ik het maar even plaats.

Het gaat om het volgende:

Twee boeken:
The making of Jurassic Park
The making of The Lost World: Jurassic Park

Voor onbeschadigde exemplaren: maximaal 12 euro.

En van de JP-serie ook de actiefiguren:

Jurassic Park
Dennis Nedry met baby dilophosaurus
Stegosaurus
Triceratops

The Lost World: Jurassic Park
Sarah Harding met baby stegosaurus
Bull T-Rex
Tyrannosaurus Rex
Electronische Parasaurolophus
Electronische velociraptor

Afhankelijk van de staat en compleetheid van de figuren: voor actiepoppetjes maximaal 5 euro en voor grote dinosaurussen maximaal 12 euro.

Verder zijn ook mensen met andere spullen (bijv. petjes, tassen, boeken, poppetjes, stickers, dinosaurusmodellen e.d.) heel erg welkom.

Als je iets hebt of weet reageer dan in dit topic met je emailadres waarop je te bereiken bent (geen MSN ofzo, gewoon email) en/of stuur een emailtje naar neelis@hotmail.com.

Hopelijk is er iemand die zijn oude verzameling nog niet weggegooid heeft!

Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 11:06.
Advertentie
Oud 16-01-2003, 21:40
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb wel 't spelletje: "Jurassic Park" voor op de Sega 16 bit.
Als je die wil, (Ik heb die Sega ook + 2 controllers en no 7 andere spellen) laat 't me dan weten.

Ja, ik moet van dat ding af!
Oud 16-01-2003, 22:46
Sithan
Sithan is offline
Sorry maar ik gaan mijn verzameling niet weg doen...

Anders moet ie www.marktplaats.nl in de gaten houden, staat altijd best veel te koop op van jurassic park.

Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 22:50.
Oud 17-01-2003, 08:31
Iotje
Iotje is offline
Me vriend had nog allemaal van die dinosauriër poppetjes, en poppetjes van die mensen er bij en ik zit nu onder een deken met een Jurassic Park overtrek !! weet alleen niet zeker of ie ze nog steeds heeft

Ook heeft hij iig het orginele boek van Chrighton ofzow.

We gaan kijken en als we nog wat vinden mag je ze hebben enzow Dan moet je je adres emailen dan kunnen we ut opsturen. Oja, mits het binnen nederland is ligt mijn vriend niet wakker van de porto kosten (zei die )

Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 10:11.
Oud 19-01-2003, 19:00
Jozzy
Jozzy is offline
Hoi Iotje,

Neelis heeft zich proberen aan te melden (maar dat ging niet ofzo), dus ik moest van hem maar even doorgeven dat hij wel geïnteresseerd is!! Dus of jij je emailadres hier neer wil zetten, óf hem zelf een mailtje sturen ( neelis@hotmail.com ). Vast bedankt

Joost
Oud 19-01-2003, 19:07
Neelis
Neelis is offline
Sorry, ik was dus weer te snel, moest nog een laatste actie ondernemen om hier lid te worden, haha!

Citaat:
Me vriend had nog allemaal van die dinosauriër poppetjes, en poppetjes van die mensen er bij en ik zit nu onder een deken met een Jurassic Park overtrek !! weet alleen niet zeker of ie ze nog steeds heeft

Ook heeft hij iig het orginele boek van Chrighton ofzow.

We gaan kijken en als we nog wat vinden mag je ze hebben enzow Dan moet je je adres emailen dan kunnen we ut opsturen. Oja, mits het binnen nederland is ligt mijn vriend niet wakker van de porto kosten (zei die )
Het boek heb ik al. In die actiefiguren en dinosaurussen heb ik zeker interesse, maar ik wil graag weten welke hij heeft, anders krijg ik dubbele terwijl je er misschien iemand anders blij mee kunt maken.
En als ik ze zomaar krijg zijn de portokosten nog wel het minste dat ik ervoor kan betalen. (Ja, ik woon in Nederland, in Spijkenisse, vlakbij Rotterdam.)

Citaat:
Ik heb wel 't spelletje: "Jurassic Park" voor op de Sega 16 bit.
Als je die wil, (Ik heb die Sega ook + 2 controllers en no 7 andere spellen) laat 't me dan weten.
Bedankt, maar ik heb geen interesse in die computerspellen, alleen in actiefiguren en boeken. Maar in ieder geval bedankt voor de reactie!
Oud 21-01-2003, 10:50
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Neelis schreef:
Sorry, ik was dus weer te snel, moest nog een laatste actie ondernemen om hier lid te worden, haha!
Offtopic: Haha, was je weer ongeduldig??
Oud 25-01-2003, 14:40
Jozzy
Jozzy is offline
*topic omhoogschop*

Een laatste poging! Nog mensen met iets in de aanbieding? En ook voor als Iotje nog niet heeft gereageerd (weet ik dus niet )
Oud 26-01-2003, 16:01
-niels-
-niels- is offline
Ik heb de jurassic park glazen nog, die je toen bij de CocaCola (?) kon sparen... in orginele verpakking (niet gebruikt)
Oud 30-01-2003, 18:37
Neelis
Neelis is offline
Hoeveel wil je voor die glazen hebben? Ik heb er zeker wel interesse in.
Advertentie

Regels voor berichten