Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit nu zo'n 6 maanden op kamers in Tilburg.. het is in het begin wel ff wennen, voor jezelf zorgen enzo, nieuwe mensen leren kennen, nieuwe studie, alles nieuw
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb heel snel mensen leren kennen via een studentenvereniging, maar dat moet ook bij je passen. De meeste mensen zijn trouwens nieuw in zo'n stad en iedereen is daar ook zenuwachtig over, dus maak je geen zorgen, die nieuwe contacten maak je vanzelf wel. Probeer er maar van te genieten, het is echt tof!
||
![]() |
Citaat:
tjeez zwerft die apeldoornse gang-bang hier nou nog steeds rond? maar om ff op de topic terug te komen, tuurlijk is het ff wennen in t begin, t is een nieuwe leefomgeving dus daar zal je je altijd enigzins aan aan moeten passen. Maar t is zeker de moeite waard, ik woon nu 6 maandjes in rotterdam en t is egt een groot superfeest, gewoon lekker doen waar jezelf zin in hebt, egt een beter leven bestaat gewoon niet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
hey miep,
ik ben dit jaar voor het eerst een opleiding gaan volgen in amsterdam... vond het eerst ook heel eng, allemaal nieuwe mensen! gelukkig was er niemand die al iemand kende, dus iedereen was een beetje bang zeg maar! je hoeft dus nie echt ergens bang voor te zijn! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pubersaait #1182 Verwijderd | 500 | 25-10-2010 17:03 | |
Algemene schoolzaken |
Is vwo 6 een einddidloma havo? simon25 | 38 | 01-08-2006 09:54 | |