Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb gelukkig elk jaar een andere gymleraar.. die vent is bij ons ook wel eens boven op z'n smoel geslagen (ik was d'r niet bij hoor), maar dat was wel cool ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Mijn gymleraar heeft eens, toen ik met hem praatte, een wimpertje bij mijn oog weggehaald!!!
![]() ![]() Verder heb ik nooit last gehad van een handtastelijke gymleraar, wel van een andere leraar, die me eens een keer iets onder mijn wang aanraakte (dus op mijn nek), en vaak zijn hand op mijn schouders legde, en ook altijd dichtbij kwam. Blegh! ![]() Ripper
||
Citaat:
|
zijn woord tegen het onze. Hij heeft schijnbaar een goed verhaal, want ze geloven hem altijd, maakt dus helemaal niks uit! Ik zit nu gewoonweg te wachten op het moment dat ie eens een keer goed in de fout gaat, dan pak ik em op alles waar ik em op kan pakken. Zal ie er niet zo genadig onderuit komen. Pfff..klojo!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als zo'n leraar aan je zit, dan roep je toch gewoon keihard (en dan wel zodanig hard dat je hele klas het kan horen) dat ie van je af moet blijven? En als ie daar nog niet van leert zie ik maar 1 plossing, knietje. sorry hoor, maar dat hoef je echt niet te pikken. die lui moeten van je afblijven.
|
Rare scholen zitten jullie op zeg,op m'n vorrige school werd meteen een leraar bijna ontslagen omdat tie jongen een zacht tikkie gaf.
Op de school waar ik nu zit kan dit ook niet hand aantastelijk wordt een leraar ontslagen.
|
![]() |
Op een vage school zit jij. Bij ons is vorig jaar nog een gymleraar ontslagen vanwege zijn gedrag. Jullie moeten zijn gedrag echt niet pikken hoor. Je kunt met z'n allen naar de politie gaan. Jullie kunnen als klas weigeren de gymles bij te wonen. Als schoolleiding vraagt waarom, dan vertellen jullie je beklaag. Ze zullen wel naar jullie moeten luisteren. Laat anders je ouders klagen.
|
het is wel jullie woord tegen die van hem, maar wat denk je als er normaal iemand aangifte doet bij de politie? dan zal een aanrander ook niet zeggen dat ie het gedaan heeft, dan is het ook 1 tegen 1, maar er wordt wel onderzoek gedaan. dan lijkt het me dat ie leraar van jullie tijdens zo'n onderzoek toch wel weer geschorst wordt en als dan blijkt dat er meerderen zijn die er last van hebben is het niet meer 1 tegen 1.. er zijn getuigen en meerdere 'slachtoffers'
op zich kan je hier al mee dreigen, maar als men er niet op reageert kan je het ook uitvoeren.. kbedoel, het hóórt en kan niet!
|
Het is verschrikkelijk moeilijk voor een gymleraar om zo'n grens te trekken tussen "dit kan nog" en "dit gaat te ver".
Iemand zei dat zijn/haar gymleraar af en toe iemands nek of kuit masseerde. Dit kan je opvatten als handtastelijk, maar zelf zou ik dat niet doen. Als ik verschrikkelijke kramp in m'n kuit krijg, ben ik alleen maar blij als de gymleraar het er uit wil masseren. Dat gebeurt toch ook bij sportwedstrijden? Als we met gym bijvoorbeeld salto's gaan oefenen, staat de leraar ernaast. Indien een leerling niet ver genoeg doordraait, moet de leraar hem/haar wel een duwtje meegeven. Doet hij dat niet, dan landt de leerling op zijn/haar hoofd of nek. Maar zo'n duwtje kan best per ongeluk op je kont terecht komen. Zo zijn er nog duizend-en-een voorbeelden van dingen die je handtastelijk kan noemen, maar die je ook vanzelfsprekend om te doen voor een gymleraar kan noemen.
||
Citaat:
|
|