Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmz misschien al gezegt *had geen zin om alles te lezen* maar je kan toch zeg maar ook overdag sex hebben ofzo en je hoeft ook niet perse sex te hebben als je blijft slapen.
Mja ik mocht zelf eerst ook niet bij mijn vriend slapen toen maar dat was omdat zijn moeder dacht dat we dan te veel alleen waren (mja moest dan voor het hele weekend want mijn ouders gingen weg en zijn ma was 2 dagen niet thuis ofzo dus dat ging niet door.. ) ik was er gewoon zo over begonnen, mijn ouders gingen weg en ik mocht niet alleen thuis blijven ja dus ik zei kan ik dan niet bij hem slapen? naja.. in elk geval kunnen je ouders je niet voor eeuwig thuis houden en als jij nu bij hem wil slapen, waarom niet zou ik zeggen..maja ik ben je moeder niet natuurlijk.
|
![]() |
Ik ken het probleem. Als je ouders een goede bui hebben en jullie al over van alles en nog wat praten zou ik het in de groep gooien. Misschien valt er een stilte en vragen ze je wat je ermee bedoeld. Ik denk dat je zo hun mening erover krijgt te horen en dat jij die met argumenten, als die negatief is, dan moet tegen gaan.
Zelf had ik het er erg moeilijk mee. Ik had een afstandrelatie. Hij kwam bij mn vader na 2 weken, maar moest dezefde dag naar huis. Hij mocht geeneens op een andere kamer slapen. Een paar weken lang mocht hij alleen maar op onze logeerkamer. TOen ik naar hem toe ging, moest ik op andere kamer slapen, maar die hebben ze niet. heb ik stiekem bij hem geslapen. Viel niet zo goed toen mn moeder erachter kwam. Paar weken later moest hij van mn vader op zolder slapen. ik ging even met hem mee, maar naar 5 minuten riep mn vader me naar beneden. Ik was toen 17 en 'mn vaders oudste dochter, die die moet beschermen' give me a break! maar goed. uiteindelijk mochten we pas bij elkaar op de kamer toen we 5 maanden hadden. Het argument dat het niet om de seks gaat is wel belangrijk en dat je het anders ook wel kunt, maar als je moelijke ouders hebt, helpt het niet. sommige ouders vinden 'wakker worden naast elkaar' al iets wat je pas moet delen met iemand waarvan je zeker weet dat het goed zit. Het enige wat je dan kan doen is je er voorlopig bij neer leggen en zo af en toe het weer ter discussie brengen. Wat net ook als is gezegt een comprimie sluiten en inderdaad eens afspreken van 'ja, als jullie zo lang hebben dan is het goed.' suc6 ermee. Hoop dat je meer geluk hebt dan mij! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Klinkt misschien heek ouderwets ofzo, maar ik mag genoeg van m...kan hem dus alleen niet omlullen en zeg niet dat ik geen karakter of wilskracht heb!!!!!!!!! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Psychologie |