Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 19:23
aquafemme
aquafemme is offline
Ik heb ze al gezien, en ik zit in 5 havo en ik mag Geschiedenis en Economie op een dag doen!!!!

Hoe halen die mensen het in een hoofd, om dat op een dag te gooien???

Wie weet daar een redelijke verklaring voor?

Wat kun je hier nog aan doen?

Wie baalt hier ook van?

aquafemme

Oud 27-02-2002, 19:40
Bird
Bird is offline
Ben bang dat je er vrij weinig aan kunt doen. Ik had het vorig jaar ook (vwo) en mijn decaan zei dat het gewoon zo was.

Misschien kun je het LAKS bellen om te vragen of zij er meer van weten?

Succes igg
Oud 27-02-2002, 20:09
Verwijderd
'T is shit ja. De twee grootste leervakken op een dag.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 20:18
Snufje
Snufje is offline
Bij mij zijn ze soms nog wel zo aardig om dan frans en biologie oid op 1 dag te pleuren en niet frans en duits waar je niets voor hoeft te leren.. Maar ik heb ook wel eens 2 moeilijke vakken op 1 dag, niets aan te doen..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 07:03
Choong
Choong is offline
Je kunt er niks aan doen. Ze gaan niet een landelijk examenrooster wijzigen omdat er een paar klachtjes zijn.

Trouwens, als je HAVO doet heb je net twee jaar GS/EC gehad. Als je die vakken op verschillende dagen had, zou je dan nog beter kunnen leren?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 09:26
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Choong schreef:
Je kunt er niks aan doen. Ze gaan niet een landelijk examenrooster wijzigen omdat er een paar klachtjes zijn.

Trouwens, als je HAVO doet heb je net twee jaar GS/EC gehad. Als je die vakken op verschillende dagen had, zou je dan nog beter kunnen leren?
Psies, je zou hooguit nog wat kunnen oefenen mbv examenbundels, en je weet het zo ver van te voren, dus eigenlijk moet dat toch geen probleem zijn??
Oud 28-02-2002, 09:36
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
Choong schreef:

Psies, je zou hooguit nog wat kunnen oefenen mbv examenbundels, en je weet het zo ver van te voren, dus eigenlijk moet dat toch geen probleem zijn??

ik weet het nie... Ik heb voor mijn mavo examen ook veel geleerd voor he examen... maar we zien het wel.. maar ik snap niet hoe ze de twee moeilijkste vakken bij elkaar kunnen zetten....

Oud 28-02-2002, 10:50
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Aaaaargh praat me niet over die k*texamenrooster !!!

Ik heb Nederlands en biologie 1, 2 op een dag ( yeag right, eerst drie uur een tekst geconcentreerd zitten maken en daarna die leuke inzicht vragen )
De dag daarop geschiedenis en natuurkunde 1 ( en das' echt heeeeel lekker, want voor geschiedenis moet je kei veel weten en natuurkunde snap ik voor geen meter )

Dit haal ik gewoon nooit
Oud 28-02-2002, 12:42
Aurora
Aurora is offline
Ja daz zekers k*t.. Ik kan me altijd maar op 1 ding tegelijk richten. Gelukkig heb steeds maar 1 examen per keer (ik heb er ook maar 6, waaronder 2 leerexamens hehehe ). Maar je kan het idd niet veranderen lijkt me..helaas pindakaas
Oud 28-02-2002, 16:54
PV
PV is offline
Ach vorig jaar was het Aardrijkskunde en Economie op 1 dag, da's ook niks. Ze houden daar gewoon geen rekening mee.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:05
Choong
Choong is offline
*kuch*MIETJES*kuch*
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:25
maaike0
maaike0 is offline
ik heb nederlands en biologie 1,2 op een dag , is dus echt shit!

en scheikunde en managment en organisatie ook en das ook minder fijn!
Oud 01-03-2002, 09:51
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Choong schreef:
*kuch*MIETJES*kuch*
Mietjes? wat heeft dat nou met Mietjes te maken?

Oud 02-03-2002, 17:52
TA*
TA* is offline
Ik weet het, ik zit precies met hetzelfde 'probleem'... Toen ik het hoorde had ik ook echt iets van 'hoe kunnen ze dat in godsnaam verzinnen?' Economie en geschiedenis op een dag Nou ja...dat word hard studeren voor iedereen, niets aan te veranderen...

In ieder geval alvast veel succes met leren voor iedereen!

Groetjes!

Daniëlle
Oud 02-03-2002, 18:38
Verwijderd
Fijn ook dat geschiedenis en economie op een woensdag zijn. Op de dag ervoor ben ik om 16:30 klaar (Nederlands), dus om 16:45 thuis. Om 17:30 moet ik weg om te trainen en daarna heb ik geen puf meer om wat-dan-ook te doen. In 45 minuten kan ik die twee vakken niet doen, dus trainen kan niet. En dat terwijl ontspanning in de examenperiode dubbel zo noodzakelijk is!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:03
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Fijn ook dat geschiedenis en economie op een woensdag zijn. Op de dag ervoor ben ik om 16:30 klaar (Nederlands), dus om 16:45 thuis. Om 17:30 moet ik weg om te trainen en daarna heb ik geen puf meer om wat-dan-ook te doen. In 45 minuten kan ik die twee vakken niet doen, dus trainen kan niet. En dat terwijl ontspanning in de examenperiode dubbel zo noodzakelijk is!

Trainen? voor sport ofzo? dan ga je toch een keertje niet.....
Oud 02-03-2002, 19:07
Verwijderd
tja, ik had dat rooster ook, maar ik heb het intussen al weer kwijt gemaakt
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:45
PV
PV is offline
Citaat:
bertbart schreef:
tja, ik had dat rooster ook, maar ik heb het intussen al weer kwijt gemaakt
http://www.cito.nl/vo/havovwo/ce/ex2002/eind_fr.htm

Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Trainen? voor sport ofzo? dan ga je toch een keertje niet.....

Voor 't korfballen ja. Ik zei trouwens ook dat ontspanning (inspanning, hoe je het maar wil zien) dubbel zo belangrijk is in de examentijd. Zeker voor mij, ik sta dan hoogstwaarschijnlijk stijf van de stress en met een bal gooien is dan de ideale manier om ervan af te komen!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:57
marlies
marlies is offline
VWO
WisA1,2

Op de laatste dag!! Daar ga ik zoooo zenuwachtig voor zijn..Ik heb dat het liefst als eerste, dan ben ik er maar vanaf, maar ja.

Geen persoonlijke examenroosters natuurlijk
Oud 03-03-2002, 12:21
Verwijderd
Ik eindig met Engels en dat is een hele opluchting. Jammer genoeg ben ik dan wel al helemaal op, dan heb ik net muziek gehad...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten