Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Aaaaargh praat me niet over die k*texamenrooster !!!
Ik heb Nederlands en biologie 1, 2 op een dag ( yeag right, eerst drie uur een tekst geconcentreerd zitten maken en daarna die leuke inzicht vragen ) De dag daarop geschiedenis en natuurkunde 1 ( en das' echt heeeeel lekker, want voor geschiedenis moet je kei veel weten en natuurkunde snap ik voor geen meter ) Dit haal ik gewoon nooit ![]()
|
Ja daz zekers k*t.. Ik kan me altijd maar op 1 ding tegelijk richten. Gelukkig heb steeds maar 1 examen per keer (ik heb er ook maar 6, waaronder 2 leerexamens hehehe
![]()
|
![]() |
Ik weet het, ik zit precies met hetzelfde 'probleem'... Toen ik het hoorde had ik ook echt iets van 'hoe kunnen ze dat in godsnaam verzinnen?' Economie en geschiedenis op een dag
![]() In ieder geval alvast veel succes met leren voor iedereen! Groetjes! Daniëlle
|
Verwijderd
|
Fijn ook dat geschiedenis en economie op een woensdag zijn. Op de dag ervoor ben ik om 16:30 klaar (Nederlands), dus om 16:45 thuis. Om 17:30 moet ik weg om te trainen en daarna heb ik geen puf meer om wat-dan-ook te doen. In 45 minuten kan ik die twee vakken niet doen, dus trainen kan niet. En dat terwijl ontspanning in de examenperiode dubbel zo noodzakelijk is!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
VWO
WisA1,2 Op de laatste dag!! Daar ga ik zoooo zenuwachtig voor zijn..Ik heb dat het liefst als eerste, dan ben ik er maar vanaf, maar ja. Geen persoonlijke examenroosters natuurlijk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Staats Examen... 46463 | 2 | 19-10-2013 11:50 | |
Algemene schoolzaken |
Minimaal aantal uren? Solee | 3 | 19-09-2010 11:31 | |
Eindexamens 2007 |
Eindexamenrooster Knots | 59 | 20-05-2007 15:41 | |
Eindexamens 2004 |
Al begonnen met leren? Saycheese | 239 | 24-05-2004 18:07 | |
Algemene schoolzaken |
Misschien een beetje vroeg.. [Wiskunde A examen VWO os] Verwijderd | 4 | 25-08-2002 21:37 |