Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben er in 6 jaar middelbare school denk ik tussen de 10x en 15x uit gestuurd...maar dat was meestal omdat ik huiswerk niet af had oid...
Ik ben niet zo'n ettertje
|
![]() |
Hmmmm...
In de eerste een stuk of 15 ker in de tweede iets minder shie 10 keer in de derde 20 keer ongeveer.. En nu in de 4e nog maar 1 keer ![]() En nee ik ie dit niet als opscheppen hoor mensen met hun vooroordelen al zo gauw klaar.. het is meer zo dat ik altyd in een drukke klas zit ![]()
|
Wat is dit voor stupid onderwerp, boeiend hoevaak je eruit bent gestuurd, echt iets waar je trots op kunt zijn. Ben er nooit uitgestuurd, nou ja geloof 1 keertje, maar mocht na 5 min. direct weer naar binnen. Maar ik blijf bij mijn standpunt, stom topic.
||
Citaat:
Ik vind het niet stoer en ik ben r niet trots op maar ik vroeg het me gewoon af hoe erg het op scholen gaat en ik moet op m'n topic wel 'volledig invullen' dus heb ik ook maar gezet wat mijn record is. OK?? Kan ik nou gewone reacties krijgen???
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Lyx (21-09-2001).]
||
![]() |
Citaat:
Ben er ook echt niet trots op. Kan het niet helpen; ik maak vaak opmerkingen, die niet alle leraren waarderen. Bovendien vaak huiswerk niet af. En als ik m'n gedachten weer eens ergens anders had (bij iemand anders ![]() En natuurlijk praten in de les, dat soort dingen. Ben er ook echt niet trots op. Eigenlijk is 50 laag geschat, misschien wel 70... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga alleen niet naar les omdat ik er toch geen fl*kker leer en het saai is... ok? NIET omdat ik het nou zo stoer vind
||
![]() |
Citaat:
![]() Conan... vindt dat het beide 'met mate' kan... niet meer dan dat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ff serieus...je DENKT nu misschien dat je er niks leert en dat het saai is (goed, dat laatste kan ik inkomen). Maar ik wil jou wel eens spreken op je 21e, met alleen een basisschool-diploma op de arbeidsmarkt...dat word dus een WW-uitkerinkje, de hele dag op de bank hangen met een zak chips en om de drie uur naar de videotheek op de hoek |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat er niet zo heel veel verschil uitmaakt op welke school je zit, maar op welke opleiding! Dit is niet afkrakend bedoelt hoor!, maar als je een laag geschoold gedrag vertoond, dan is de kans groter dat je er dan uitgestuurd wordt! DIT IS NIET LULLIG BEDOELT HOOR! Bij ons ging het namelijk wel zo! en bij veel vrienden van mij op verschillend3e scholen ook! Daar basseer ik mijn menig op!
||
Citaat:
Had jij m zo vroeg? en ik leer dus echt nix want ik zit in de 2e fase=zelfstandigheid=geen uitleg=saai OK? Dusss Ik blijf niet zitten doordat ik er vaak uitgestuurd word
||
Citaat:
|
|