Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2003, 22:01
lenkje
lenkje is offline
mense..
jullie moeten me even advies geven. heb 9 weken superlieve vriend. Komt vandaag aan dat hij het even niet weten, de vlinders van de eerste week zijn weg, hij is nog wel verliefd en houdt van me maar weet niet op welke manier.
Gister hebben we erover gepraat, ik moest huilen, hij bijna...Nou goed alles goed maar we eindigden toch weer zoenend. Nu komt het probleem, dit ging zo ver dat hij vroeg of ik het met m wilde doen, ik heb NEE gezegd, maar vraag me af wat hij nou wil. Als hij met me verder wil, wil ik dit, maar als hij twijfelt, waarom vraagt hij het dan ?!
Help me please..
kus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2003, 22:49
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Hij is een jongen en gewoon geil....

Laat je in ieder geval niets opdringen... Zeker niet als er onzekerheid is of jullie wel verder willen gaan met de relatie....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:37
Warsocket
Warsocket is offline
vraag hem wat ie wil en als ie dat niet weet praat met hem over zijn gevoelens dan kom je er vast wel uit
Oud 31-01-2003, 23:50
Fagyi
Fagyi is offline
Als hij echt van je houdt, accepteert hij jou "nee", en w8 hij wel...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 08:26
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Fagyi schreef:
Precies!
Oud 01-02-2003, 09:15
lenkje
lenkje is offline
lieverds..
bedankt voor de reacties. Het is niet zo dat hij die nee niet accepteerde, echt wel. Maar ik vind het gewoon vreemd dat hij dat zou willen als hij wel zou twijfelen. Het was zo dat ie eerst zei dat hij niet meer twijfelde en bij mij wilde zijn, en daarna dat ie dat niet 100% zeker wist. Maar nu wil ik weten waarom hij dat dan vroeg..omdat hij het TOCH zeker wist, of gewoon omdat hij nou eenmaal een jongen is Dat doe je toch alleen als je van iemand houdt ?!
KUS
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 09:57
Miss Helena
Miss Helena is offline
Het is ook vreemd... De enige manier om erachter te komen is t hem vragen. Dan nog maar n x n moeilijk gesprek, je weet dan wel waar je aan toe bent.
Goed dat je nee hebt gezegd trous!
Oud 01-02-2003, 10:36
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Fagyi schreef:
Ach, het is toch helemaal niet redelijk om na 9 weken over 'houden van' te spreken...doe normaal, dat is al gek genoeg

Daarnaast is het hebben van seks op 'onze' leeftijd een zeer redelijk verlangen. Met die wens is niets mis in mijn ogen.

De manier waarop hij het brengt is echter een beetje vreemd. Het lijkt zo net alsof het hem om de seks gaat. Maar mogelijk is seks in jullie relatie het ondergeschoven kindje geweest en komen nu die problemen naar boven. Ik vind het knap van hem dat hij eerlijk durft toe te geven dat hij gewoon seks wil met je. Veel mannen draaien er omheen. Wees blij dat je zo'n eerlijke vent hebt.

Als jij die wensen niet accepteert, zal hij iemand anders moeten gaan zoeken. En ik denk dat als je hem dat rustig uitlegt hij daar ook wel respect voor zou kunnen opbrengen. Eventueel bied je hem een bepaald perspectief: "Ik wil heel graag seks met je, maar nu nog niet, ik ben er nog niet klaar voor. Maar over een paar maanden wil ik het heel erg graag."
Stel de feiten niet anders voor dan ze zijn, draai er niet omheen, en wees straight-to-the-point.
Oud 01-02-2003, 11:24
lenkje
lenkje is offline
weet je wat het is..na 9 weken kan IK blijkbaar wel van iemand houden, hoe gek dat ook klinkt..Maar tot nu toe gingen we altijd rustig aan een stapje verder op t gebied van seks...Naja en gister..wilde hij opeens met me naar bed nadat hij verteld had dat ie twijfelde..
Ik weet heel goed dat hij mijn keuze respecteert, wacht tot ik er klaar van ben enzo..Maar hoe meer ik erover nadenk hoe stommer ik het vind dat hij dat gister vroeg...Ik ben niet een of andere pop zonder gevoelens of zo..Ik WIL sex met m als het uit liefde is, niet uit lust...
KUS
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 12:13
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
lenkje schreef:
Ik WIL sex met m als het uit liefde is, niet uit lust...
Kun jij mij het verschil uitleggen?
Oud 01-02-2003, 12:27
whizzer
whizzer is offline
ik weet het niet hoor, maar hebben mensen sex alleen maar omdat ze zo ontzettend verliefd op elkaar zijn? Nee, omdat ze gewoon zin hebben in sex. Sex is nou eenmaal gewoon lust......, maar je kan het natuurlijk wel willen als iemand van je houdt, maar sex uit liefde bestaat niet imho
Oud 02-02-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
lenkje schreef:
weet je wat het is..na 9 weken kan IK blijkbaar wel van iemand houden, hoe gek dat ook klinkt
Dus jullie hebben al zoveel meegemaakt samen dat jullie nooit meer zonder elkaar kunnen? Na 9 weken? Kom nou.
Houden van gaat veel dieper.

Citaat:
..Maar tot nu toe gingen we altijd rustig aan een stapje verder op t gebied van seks...Naja en gister..wilde hij opeens met me naar bed nadat hij verteld had dat ie twijfelde..
Hij denkt dat als hij seks met je heeft alles zichzelf op zal lossen.
Dan zal hij weer helemaal verliefd op je zijn etc.

Citaat:
Hij is een jongen en gewoon geil....
Dat kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:57
lenkje
lenkje is offline
eej mensjes..
allemaal bedankt voor de reacties...We hebben erover gepraat, hij schaamde zich voor wat ie had gedaan en gaf toe dat het heel stom...twas meer een manier van troosten op dat moment dus jaa..beetje vaag, maar goed het gaat wel weer n beetje goed tussen ons dus..
kus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten