Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
weet je wat het is..na 9 weken kan IK blijkbaar wel van iemand houden, hoe gek dat ook klinkt..Maar tot nu toe gingen we altijd rustig aan een stapje verder op t gebied van seks...Naja en gister..wilde hij opeens met me naar bed nadat hij verteld had dat ie twijfelde..
Ik weet heel goed dat hij mijn keuze respecteert, wacht tot ik er klaar van ben enzo..Maar hoe meer ik erover nadenk hoe stommer ik het vind dat hij dat gister vroeg...Ik ben niet een of andere pop zonder gevoelens of zo..Ik WIL sex met m als het uit liefde is, niet uit lust... KUS |
![]() |
|
![]() |
ik weet het niet hoor, maar hebben mensen sex alleen maar omdat ze zo ontzettend verliefd op elkaar zijn? Nee, omdat ze gewoon zin hebben in sex. Sex is nou eenmaal gewoon lust......, maar je kan het natuurlijk wel willen als iemand van je houdt, maar sex uit liefde bestaat niet imho
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Houden van gaat veel dieper. Citaat:
Dan zal hij weer helemaal verliefd op je zijn etc. Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
eej mensjes..
allemaal bedankt voor de reacties...We hebben erover gepraat, hij schaamde zich voor wat ie had gedaan en gaf toe dat het heel stom...twas meer een manier van troosten op dat moment dus jaa..beetje vaag, maar goed het gaat wel weer n beetje goed tussen ons dus.. kus |
Advertentie |
|
![]() |
|
|