Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
EENS want dan denk je ook dat je ze ook daadwerkelijk kunt en neemt je plezier in die vakken toe.
Had vorig jaar een tyfushekel aan frans (stond met pasen nog een 1.6) maar dit jaar haal ik gewoon zo effetjes een 9 ervoor en is het veel leuker!! (vorig jaar vwo5, nu havo5, vandaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gedeeltelijk mee eens ... als het om een vak gaat waar ik niet zo veel tegen heb, is het inderdaad motiverend en wordt het vak leuker, als ik goede punten haal. Maar gaat het om een vak waar ik absoluut niet goed in denk te zijn, zie ik een goed / voor mijn doen goed punt meer als een wonder.
|
![]() |
Ik vind sinds kort Wiskunde een leuk vak. Sinds die tijd heb ik me er meer voor ingezet -denk ik- en ik heb daarom er nu hogere cijfers voor.
Voor natuurkunde en Scheikunde haal ik ook goeie cijfers en ik vind het ook leuke vakken. Duits vind ik geen hol aan en ik haal er slehte cijfers voor. Dus het is wel waar denk ik.
|
![]() |
ONEENS
want ik heb net me eerste 7˝ voor wiskunde gehaald dit jaar... VOELT NOG STEEDS VAAG En ik vind geschiedenis kei leuk... maar haal er ook maar een zesje voor... Maar engels vind ik dan makkelijk (in de zin van ik hoef er niet eens voor te leren) - vorig jaar allemaal 9-ens enne nu een zeventje... hmpf misschien persoonlijke situatie = concentratie weg
|
nee, niet mee eens...
khaal altijd goeie cijfers voor economie terwijl ik voor dit jaar nog moet beginnen met hfdst 1... ben het zó saai gaan vinden dat ik vorige week het heb laten vallen terwijl ik er dus een 7 voor sta na nog steeds 0,0 te hebben gedaan goeie cijfers hangen dus niet altijd samen met motivatie en/of interesse
|
Half mee eens:
Bijvoorbeeld in duits en scheikunde ben ik niet echt fantastisch en vind ik dus ook niet echt leuk! En voor nederlands haal ik goede punten envind ik steeds interessanter worden ![]() Maar bijvoorbeeld voor Engels sta ik zowat een 3.7 op m'n rapport ![]()
|
MEE EENS!!
Engels = is en blijft een fuck vak.. ik zal het altijd moeilijk blijven vinden. Wiskunde laatst een 9.2 gehaald! ik helemaal flippe! niet normaal!normaal haal ik zesjes! nu een 9.2! Meteen tegen me pa en ma verteld wat ik anders normaal nooit doe ![]()
|
![]() |
Een vak met hoge cijfers is natuurlijk leuker dan met lage cijfers, maar dat wil dus niet zeggen dat ik alles leuk vind waar ik hoge cijfers voor heb. Voor GS sta ik op mn rapport een 6.5 ofzo en voor mn PTA's net een 7(6.6), maar ik vind het veeel leuker dan ANW(hoe maak je zelf jam?). Het ligt bij mij vooral aan de leraar(es) denk ik.
|
![]() |
|
|