Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2002, 16:31
Severus
Severus is offline
Ik weet niet of deze topic nou bij School hoort of gewoon hier... you tell me...

Maarre, wie is er wel eens met zijn leraar afgefietst? Toen ik afgelopen donderdag naar school fietste, heeft mijn leraar me ingehaald en issie blijven plakken. Ik durfde 'm niet af te wimpelen, want ik heb les van 'm.... We hebben minstens een half uurtje samen gefietst....

Ripper
Oud 22-02-2002, 16:32
beuk
beuk is offline
Gewoon heel traag fietsen? =)
Verwijderd
gezelli *evil leedvrmaak grin*
Met citaat reageren
De Ziekte
De Ziekte is offline
Love is in the air
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:33
Piccola
Piccola is offline
Zo'n leraar bij mij op school ook! Die komt heel vaak naast me fietsen! Terwijl ik niet eens les van hem heb en heb dat ook nooit gehad! En dan gaat ie altijd van die vragen stellen hoe het op school gaat en wat ik hierna wil doen enzo! Bah!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:34
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
--> School
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:39
Verwijderd
Ik heb weleens een leraar van mij naar het station gebracht (ik kom daar toch langs) omdat zijn band lek was. Maar wel voor een voldoende voor Scheikunde
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:51
Severus
Severus is offline
Citaat:
Milk schreef:
gezelli *evil leedvrmaak grin*
Hey!

Citaat:
De Ziekte schreef:
Love is in the air

Ripper

Oud 22-02-2002, 16:53
Severus
Severus is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Zo'n leraar bij mij op school ook! Die komt heel vaak naast me fietsen! Terwijl ik niet eens les van hem heb en heb dat ook nooit gehad! En dan gaat ie altijd van die vragen stellen hoe het op school gaat en wat ik hierna wil doen enzo! Bah!
Ja, irritant, hč? Weet je wat die gast ook nog tegen me zei? Dat ik best zijn handschoenen aan mocht doen als ik 't koud had (ik had namelijk geen handschoenen aan)! En hij was niet bepaald een grapje aan 't maken!

Ripper
Oud 22-02-2002, 18:43
laydee
laydee is offline
Oh mijn God een leraar! Een LERAAR?!
Dat zoiets (een mens is het immers niet) naast jou durft te gaan fietsen zeg!
De brutaliteit! Ongeloofelijk!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 21:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
laydee schreef:
Ha bloody ha.

Ripper

[Dit bericht is aangepast door Ripper (22-02-2002).]
Oud 22-02-2002, 22:37
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
laydee schreef:

Wat kan je toch weer overdreven reageren zeg. Het is maar een mens hoor en wat boeit het nou dat ze naast je gaan fietsen. Ze gaan je heus niks doen hoor..
Oud 22-02-2002, 22:40
TA*
TA* is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef:

Wat kan je toch weer overdreven reageren zeg. Het is maar een mens hoor en wat boeit het nou dat ze naast je gaan fietsen. Ze gaan je heus niks doen hoor..

Ben ik het helemaal mee eens! Mijn leraar fiets af en toe ook wel eens een stukje met me mee...gezellig toch?
Oud 22-02-2002, 23:50
miep
miep is offline
tja hangt er natuurlijk vanaf wat voor leraar het is he...
er zijn leuke leraren en er zijn leuke leraren
Oud 23-02-2002, 13:15
Psykoman
Psykoman is offline
Citaat:
miep schreef:
tja hangt er natuurlijk vanaf wat voor leraar het is he...
er zijn leuke leraren en er zijn leuke leraren
haha
Oud 24-02-2002, 11:36
jaz-p'
jaz-p' is offline
blij dat ik met de bus ga...
Oud 24-02-2002, 11:40
laydee
laydee is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef:

Sorry, had er misschien achter moeten zetten, was het duidelijk dat dit dus extreem en dus sarcastisch bedoeld was.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 18:56
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Wat doen jullie allemaal moeilijk he? Een leraar hoor. Hallo? Leraar=mens. En misschien zijn ze niet allemaal even jofel en tof maar het zijn gewoon mensen. Ik wil later zelf ook leraar worden en loop ook al stage en dan bekijk je 'leraar zijn' van een hele andere kant. En laat die leraar lekker naast je fietsen, hij scheld je toch niet uit? hij zit toch niet aan je? Hij duwt je toch niet van je fiets? Hij geeft je niet eens les! Schei dan toch uit met die oh zo overdreven reacties. Hoor je er tegenwoordig niet meer bij als je het gewoon toestaat een leraar naast je te laten fietsen, of eens gewoon met een leraar te praten. Ben je dan gelijk een stuut? Ik bedoel, mijn leraren zijn allemaal harstikke tof! Eentje bracht me naar huis in de auto en mijn mentor, toen we van mijn stagegesprek kwamen tot het station. Ik bedoel. dat is toch alleen maar aardig? Als ik nou ook zo was geweest van 'ulh leraren bah, ah nee hoor ga weg!'. Dan had ik mooi 3 uur kunnen lopen zeker, nee dank je de koekoek. Doe eens normaal oke?. Leraren zijn ook mensen!!!!!

[Dit bericht is aangepast door HelpMePlease (25-02-2002).]
Oud 25-02-2002, 19:07
Oen
Oen is offline
Ik ken zelfs een jongen en die heeft een leraar in zijn msn lijst staan. (Ps ben ik niet). Maar de leraren parkeren altijd tegenover mijn huis, komt omdat ik tegenover school woon, en heb er dus geen last van.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:43
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
hahahaha mijn mentor staat ook in mijn msnlijst. LOL
Oud 25-02-2002, 20:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
Wat doen jullie allemaal moeilijk he? Een leraar hoor. Hallo? Leraar=mens. En misschien zijn ze niet allemaal even jofel en tof maar het zijn gewoon mensen. Ik wil later zelf ook leraar worden en loop ook al stage en dan bekijk je 'leraar zijn' van een hele andere kant. En laat die leraar lekker naast je fietsen, hij scheld je toch niet uit? hij zit toch niet aan je? Hij duwt je toch niet van je fiets? Hij geeft je niet eens les! Schei dan toch uit met die oh zo overdreven reacties. Hoor je er tegenwoordig niet meer bij als je het gewoon toestaat een leraar naast je te laten fietsen, of eens gewoon met een leraar te praten. Ben je dan gelijk een stuut? Ik bedoel, mijn leraren zijn allemaal harstikke tof! Eentje bracht me naar huis in de auto en mijn mentor, toen we van mijn stagegesprek kwamen tot het station. Ik bedoel. dat is toch alleen maar aardig? Als ik nou ook zo was geweest van 'ulh leraren bah, ah nee hoor ga weg!'. Dan had ik mooi 3 uur kunnen lopen zeker, nee dank je de koekoek. Doe eens normaal oke?. Leraren zijn ook mensen!!!!!

Okay, okay, I got the point.

Ripper
Oud 06-03-2002, 15:52
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
das mij ook gebeurd elke dindsdag als we beide les op de dependance hadden
Je hoorde mij niet klagen hij was namelijk heel leuk en ik had een oogje op hem (ik was 15 hij 24)
Oud 06-03-2002, 22:16
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
laydee schreef:
Citaat:
SoMeBoDy schreef:

Sorry, had er misschien achter moeten zetten, was het duidelijk dat dit dus extreem en dus sarcastisch bedoeld was.
Oke..
Oud 07-03-2002, 13:45
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Ach ja, op de middelbare school is het altijd van ik haat me leraar en me lesrooster. Vind je je rooster fijn en je leraar aardig, dan ben je niet cool.
Het komt nog wel goed hoor...
Oud 07-03-2002, 14:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ikke ben eens een stukje met mijn wiskunde-leraar afgefietst, waz eg superknus...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2002, 15:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ikke ben eens een stukje met mijn wiskunde-leraar afgefietst, waz eg superknus...

Ripper
Oud 07-03-2002, 15:14
Minimaal
Minimaal is offline
Ja , een geschiedenisleraar kwam opeens naast me fietsen,maar ik vind niet erg hoor! Niet alle leraren zijn stom ofwatdanook! Er vielen alleen wel veel stiltes.. (wist niet zo goed wat ik allemaal tegen die vent moest zegge )

maarja beter dan alleen fietsen , toch?!!
(ligt wel aan WELKE leraar/lerares maarja..)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 18:38
Severus
Severus is offline
Citaat:
Koekiemeisje schreef:
Er vielen alleen wel veel stiltes.. (wist niet zo goed wat ik allemaal tegen die vent moest zegge )
Idd, dat had ik ook. Vond ik maar lullig.

Citaat:
maarja beter dan alleen fietsen , toch?!!(ligt wel aan WELKE leraar/lerares maarja..)
Nou, ik fiets toch veel liever alleen, hoor!

Ripper

Oud 08-03-2002, 19:09
MaZzeLdUdE
MaZzeLdUdE is offline
Nou hangt er natuurlijk erg vanaf of het een leuke leraar is of niet!
Ik heb een 3 leraren van +/- 25 jaar, allebei gewoon met de voornaam aanspreken, schreeuwen door de gangen naar ze, tijdens de lessen discussies houden over lekkere wijven! Later over zijn vrouw hebben, in de pauze bij zijn auto ff kijken en gassen enzo.
En een hele aardige lerares van 27 !! Ook leuk!!
Hangt er gewoon vanaf welke...... zijn zat leuke !! Of anders niet echt meteen leuk, maar wel aardig en waar je gerust met leuke gespreks onderwerpen over kan praten!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 15:34
TA*
TA* is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

Ik ben het helemaal met je eens, want ik vind het grote onzin dat iedereen hier altijd zijn/haar leraren af loopt te zeiken! Kom op, doe gewoon even normaal! Leraren zijn gewoon mensen! Ben blij dat ze er zijn» anders had iedereen lekker dom gebleven!

Kuzz

Daniëlle
Oud 10-03-2002, 16:08
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ja ik kom soms 2 min voor dat ik bij school ben een lerares tegen
best gezellig
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 16:56
Gwenniej
Gwenniej is offline
afgefietst

is dat normaal nederlands?
Oud 10-03-2002, 17:16
Severus
Severus is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
afgefietst

is dat normaal nederlands?
Ja, zo zeggen wij dat hier in Limburg.

Ripper
Oud 10-03-2002, 17:31
Quist
Quist is offline
vind het jammer voor je dat je alleen maar kote leraaren bij jou op school hebt. Ik ging met een aantal(ook echt niet allemaal) wel eens gewoon gezellig de kroeg in. Ook kwamen/ komen ze regelmatig bij ons eten. kwestie van een leuke school uitkiezen.
De meesten zijn echt gewoon mensen hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten