Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 17:36
SexyLady
SexyLady is offline
hey fooks
ik moet een werkstuk maken voor natuurkunde maar ik geen idee waarover??
weten jullie een leuk onderwerp waar veel info over te vinden is?
thx..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 17:50
TIGEK
TIGEK is offline
Systeemborden, Zwaarte kracht, Arbeid, Warmte, Energie, Bruggen, Raketen, Nog veel meer zoek en gij zult vinden
Oud 25-01-2003, 17:55
SexyLady
SexyLady is offline
relaxxx.. maar ik ben nie zo gek op natuurkunde dus kan het niet iets zijn waar je wel vaak mee te maken krijgt.. ( hmm klinkt slim..) en kun je er direct wat over vertellen? iets korts...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:05
darthraver
darthraver is offline
Welke klas en niveau zit je? Want dat kan nogal schelen....

(lijkt me niet dat je in de 2e een werkstuk gaat maken over bijv zwaartekracht)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:19
mathfreak
mathfreak is offline
Kijk maar eens op http://www.phys.uu.nl/~wwwnatdc/lokaal/lokaal.html

@darthraver: Volgens haar profiel zit ze in 3 h.a.v.o.
Oud 25-01-2003, 21:05
SexyLady
SexyLady is offline
3havo.. en ik ben er niet bepaald goed in en ik kan hier mn cijfer mooi mee ophalen duzz..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 19:22
lct
lct is offline
Kijk een op www.werkstuknetwerk.nl misschien vind je daar een onderwerp voor je werkstuk. Staat trouwens ook een stappenplan van hoe je het moet aanpakken en nog veel meer.

Suc-6 ermee.
Oud 29-01-2003, 19:26
-=Unnamed=-
-=Unnamed=- is offline
heey

ik heb zelf een profiel werkstuk gemaakt voor natuurkunde over aërodynamica, ik vond het wel een erg leuk onderwerp als je wil mag je hem wel hebben. (erikkamerling@hotmail.com email maar als je hem wil)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:20
DarkRaven
DarkRaven is offline
natuurklunde is idd een saai kutvak
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:19
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
natuurklunde is idd een saai kutvak
Absoluut niet. Ik houd mezelf voornamelijk met theoretische natuurkunde bezig (met name relativiteitstheorie en quantummechanica) en ik kan je verzekeren dat het allesbehalve saai is. Het enige dat er saai aan zou kunnen zijn is de manier waarop het wordt gepresenteerd, maar dat geldt voor alle vakken.
Oud 01-02-2003, 18:24
*nawiskbi*????
*nawiskbi*???? is offline
nou als natuurkunde dan zooo leuk is...mag JIJ mij alles uitleggen over bijv de 1e wet van newton de 2e, nog over losse katrollen en nog veel meer!!duszz ik wacht op je!!xx
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:21
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*nawiskbi*???? schreef:
nou als natuurkunde dan zooo leuk is...mag JIJ mij alles uitleggen over bijv de 1e wet van newton de 2e, nog over losse katrollen en nog veel meer!!duszz ik wacht op je!!xx
Ik geef bijles in wis-, natuur- en scheikunde op v.m.b.o.-, h.a.v.o.- en v.w.o.-niveau per e-mail. Mocht je daar toevallig interesse in hebben, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Reageren

Regels voor berichten