Advertentie | |
|
![]() |
|
Shit, dat is wel heel erg vervelend...
Je moet hem denk ik gewoon vertellen hoe je je nu voelt, desnoods schrijven, en dan uitleggen dat jij nu een beetje anders op hem reageert of hem wat meer uit de weg gaat. Dat begrijpt hij vast wel. Het is wel belangrijk dat je dat doet, hem goed inlichten over je gevoelens, omdat hij er anders verkeerde ideeen krijgt en denkt dat je hem helemaal niet meer wil zien. Sterkte! |
![]() |
|
Gelukkig maar
![]() En zoek vooral afleiding, ga dingen doen met vriendinnen, ga shoppen, films kijken, chocolade eten, bedenken wat je gaat doen als het vakantie is, een jurk maken... Ik bedoel, gewoon je hoofd op andere dingen richten. Het helpt natuurlijk niet helemaal, maar het is beter dan niets doen en alleen maar nadenken. |
![]() |
|
Misschien heel erg fout maar,
Hij wil jullie vriendschap relatie niet verpesten maar is dat al niet te laat omdat je hem niet meer als alleen vriend ziet? Ik bedoel, denk je voor jezelf dat je ooit over hem heen kan komen en dat je hem als gewoon een vriend kan zien zonder dat je hart gaat stuiteren? |
![]() |
|
Tsja, ik weet hoe het is. Ik heb het van twee kanten mee gemaakt. Het is me overkomen en ik heb het iemand 'aangedaan'.
Het heeft toch een tijd geduurd voor ik er overheen was, maar je moet idd veel afleiding zoeken. En het is ook wel lekker om veel uit te gaan, andere mensen te ontmoeten. Misschien duurt het nog wel een tijdje, maar probeer het vrijgezellen leven eens flink uit ![]()
|
zo is mijn nu alweer 3,5 jaar lange beste vriend 2 jaar lang verliefd op mij geweest terwijl ik niet wou. We hebben ook 1x met elkaar gezoend maar ik heb hem toen meteen duidelijk gemaakt dak da niet nog een keer wil, daar vink de vriendschap veels te goed voor. Nu begin ik hem dus leuk te vinden...en hij ziet mij als zn zus!
Maar in ieder geval, hij schijnt ook echt gewoon nachten wakker te hebben gelegen maar is er dus wel overheen gekomen, ookals heeft da 2 jaar geduurd! Ik wil dus zeggen: als de vriendschap je veel waard is, accepteer je zijn keuze en vecht er voor jezelf voor hem te vergeten. Het lijkt me heel erg moeilijk, maar het is het waard!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen :'( nietpopulair | 5 | 16-11-2015 06:59 | |