Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 18:07
ziggy
ziggy is offline
Hoi iedereen. ik vraag jullie om hulp

Ik heb sinds kort een vriendje (wel al 3 week). Sinds afgelopen woensdag belt, smst, praat en mailt hij niet meer met mij. hij heeft ruzie met zn ouders. Gisteravond heb ik hem gebeld om te vragen of hij nog wel van me houd. Hij wist het niet. Het was nogal moeilijk voor hem vanwege zijn ouders. Hij had op dat moment even vrede, toen heeft hij mij het volgende gezegd:
Je bent het niet waard om een knallende ruzie te veroorzaken.
Hier voel ik mij erg klote om. hij houd niet meer van mij. Als ik em bel neemt hij eerst niet op, dan drukt hij me weg en dan zet hij 1 seconde later heel snel zn telefoon uit. Het is nog wel aan.
Ik hou nog van hem en ik wil hem niet kwijt, maar hij doet me ontzettend veel pijn...wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 18:12
Verwijderd
arrrrrgh wat is dat rot...
Maar had hij dan ruzie over jou met z'n ouders? Waarom dan?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:12
emmol
emmol is offline
hoi
ik denk eigenlijk niet dat je dit nu wilt horen maar na 3 weken kan je nog niete cht van iemand houden en ik denk dat hij met wat hij heeft gezegt wilde zeggen dat het uit is..
Dat hij heeft egzegt dat je dat niet waard ben wil niet zeggen dat hij vind dat je niet aardig bent ofzo.. hij wil geen ruzie meer denk ik en hij wil jou niet aan het lijntje houden.. mijn enige optie is chocola eten... succes ermee
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:16
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
emmol schreef:
hoi
ik denk eigenlijk niet dat je dit nu wilt horen maar na 3 weken kan je nog niete cht van iemand houden en ik denk dat hij met wat hij heeft gezegt wilde zeggen dat het uit is..
Dus elk babytje is er de eerste 3 weken zonder dat iemand er van houdt ... wat een onzin zeg
Oud 27-01-2003, 18:22
ziggy
ziggy is offline
hij heeft ruzie om zn cijfers niet om mij
zn ouders weten het niet eens over ons
na drie weken kan ik wel zeggen dat ik van hem hou, want we kennen elkaar al heel lang. Sinds 2 maand zijn we very close. Toen zoenden we ook al een beetje, maar 3 week geleden vroeg ik aan hem verkering, omdat ik niet zeker wist of de liefde wederzijds was of dat het gewoon een spelletje was
Het was dus wel liefde, hij zei dat ie al heel lang verliefd op me was.

maar nu is die liefde alweer weg
sniksnik
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:46
Verwijderd
Als de ruzie niet om jou ging, snap ik deze zin niet:
Citaat:
ziggy schreef:
toen heeft hij mij het volgende gezegd:
Je bent het niet waard om een knallende ruzie te veroorzaken.
Of bedoelde hij dat hij slechte cijfers haalt door z'n omgang met jou ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:50
ziggy
ziggy is offline
We waren niet zo vaak samen. Zn ouders weten niets van ons af. ik snap hem ook niet meer. Hij heeft dat gezegd en daar mee klaar. Ik ben het niet waard om een ergere ruzie te veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:06
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het wel een beetje raar dat hij jou nu min of meer de schuld geeft van de ruzie met zijn ouders. Jij hebt er helemaal niks mee te maken dat hij ruzie heeft met zijn ouders, dat is zijn eigen dikke schuld. Daar sta jij buiten. Beetje kinderachtig (en kwetsend) van hem om die verantwoordelijkheid op jou af te schuiven.

Ik zou hem maar even lekker in zijn vet gaar laten smoren. Je hebt niet erg veel aan iemand die zo op jou reageert. Hij reageert echt als iemand die denkt dat alles wat er misgaat in zijn leven aan een ander ligt. Laat ie eerst maar eens een beetje volwassen gaan reageren.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:12
elledc
elledc is offline
Misschien heeft hij zware problemen met zijn ouders en is dat op dit moment zijn enige zorg en wil hij niet van je horen of hij nog wel van je houdt of niet. Laat het rusten, bel hem niet onnodig, maar vraag of je iets kan doen om hem uit die ruzie met zijn ouders te helpen. Dat zal denk ik meer voor hem betekenen dan dat je denkt dat hij het wil uitmaken en erom zeurt tegenover hem.
Of verbeter me als ik verkeerd ben, ik weet nauwelijk wat tussen jullie omgaat he
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
ik denk eigenlijk niet dat je dit nu wilt horen maar na 3 weken kan je nog niete cht van iemand houden
dat wou ik eigenlijk net zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:25
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hey Ziggy....

Ze kunnen tegen je zeggen wat ze willen, dat je na 3 weken niet van iemand kunt houden...
Maar dat kan wel.
Dat deed ik wel, na 1 dag zelfs al, het was gelijk liefde op het 1ste gezicht.
Hij heeft het ook moeilijk met zijn ouders, vooral nu hij weet dat het zijn ouders niet zijn en ze aan het scheiden zijn.
Ik had telkens ruzie met hem, maar ik zette door.
Even later heb ik voor gesteld hem ermee te helpen.
Je moet je erg goed in hem inleven.
Je moet vragen of je wat kan doen...
Op een rustige manier.....
Dat hij nu af en toe rot doet zou je eigenlijk moeten kunnen begrijpen vind ik.
Als je ruzie hebt met je ouders is het altijd moeilijk...
Ik zou zeggen probeer iets van wat ik voorgesteld heb....

Veel succes...

Groetjes + -xxx-
Rebecca tha Devilbitchie
Oud 27-01-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Het was dus wel liefde
dat kan, maar liefde is niet perse houden van
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:29
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Luister even...
Ik kan me heel erg goed inleven in Ziggy...
En meestal is liefde houden van.
Je hebt ook dat het zomaar iets was van 3 daagjes, maar ik snap haar.
Ik ken het probleem..
Dus ik snap eigenlijk niet waarom je zegt dat ze neit van hem kan houden...
Heb jij eigenlijk zelf wel eens van iemand gehouden???

groetjes + -xxx-
Rebecca tha Devilbitchie
Oud 27-01-2003, 19:35
Verwijderd
Niet dat ik nu zo oud en wijs ben, maar ik kan je echt verzekeren dat je later wel snapt wat mensen bedoelen als ze zeggen dat je (nu) nog niet echt van iemand kunt houden na een paar dagen.

Maargoed, dat geloof je nu toch niet
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:37
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hey luister jij eens even...

Je kan misschien denken van, Ów dat mens spoort niet'.
Maar zo is het niet!!!!!!
Ik kan dan 13 zijn maar ben nu al bijna 2 maanden verloofd met mijn vriend..
En geloof em het was liefde op het eerste gezicht!!!

mazzels
Oud 27-01-2003, 19:44
elledc
elledc is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Hey luister jij eens even...

Je kan misschien denken van, Ów dat mens spoort niet'.
Maar zo is het niet!!!!!!
En geloof em het was liefde op het eerste gezicht!!!

mazzels
rustig, trek je nou niet aan wat anderen van je denken Lekker fijn voor jou toch, nu hopen dat het meer dan 2 maanden duurt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:46
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hey..

Geloof me dit duurt meer dan 2 maanden.
We houden ontzettend veel van elkaar, en steunen elkaar door dik en dun.
Geloof me.
Oud 27-01-2003, 19:51
Verwijderd
Damn mens, voel je niet zo aangevallen en ga vooral mij mijn mond niet snoeren. Ik zeg nog altijd wat ik zeggen wil en wat ik alleen maar wil zeggen is dat ik ook 13 ben geweest. Dat je zo'n gigantische crush kunt hebben dat je denkt nooit meer zonder hem/haar te kunnen.

Ik heb nu al meer dan een jaar een vriend en zelfs ik ben realistisch genoeg om te weten dat er een zeer grote kans bestaat dat ik niet voor altijd bij hem blijf. En dan vooral op je dertiende, wanneer je nog zo weinig van de wereld hebt gezien.

Ik zeg, nogmaals, niet dat ik zo oud en wijs ben, maar ik weet gewoon dat je over een paar jaar heel anders tegen dingen aankijkt. En dat heeft maar één reden: Ervaring.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Ik hoop écht van ganser harte dat je 'ik heb al twee maanden verkering met mijn vriend' bedoelt, en niet verloofd zijn in de letterlijke zin.

In dat geval complimenteer ik je met het verneuken van je leven (of je ouders, als zij dat voor je besloten hebben).
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:53
Verwijderd
Daarbij heb ik nergens gezegd dat je niet spoort, dat verzin je er zelf bij. Je moet je ook niet zo aangevallen voelen, relativeer eens een beetje. En verder: die smileys naast je naam getuigen niet van volwassenheid.

Daarom maakte ik die opmerking.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:53
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Mijn ouders weten neit eens dat ik verloofd ben!!!!!!
En als je me toch niet wilt geloven dan laat je dat toch.
Ik draag niet voor niets een ring ja.
Oud 27-01-2003, 19:54
elledc
elledc is offline
lol
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Hahahaha! Meisje, je wil zo graag volwassen overkomen, maar dat lukt je niet op deze manier. Ik val je op geen enkele manier aan.

Ik heb een paar vragen:

1. Als ik een ring draag die ik van mijn vriend heb gekregen, ben ik dan verloofd?

2. Wanneer ga je trouwen?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:58
Evito
Evito is offline
Je kunt niet eens van iemand houden, als je niet jezelf houdt. En je kunt niet van jezelf houden als je jezelf niet kent. Jezelf volledig kennen, lijkt mij nogal zeldzaam onder de achttien.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:58
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Oh dear god...ben je zwanger dan of zo

Maar leuk dat ze het niet weten, aangezien dat niet zonder toestemming van je ouders mag in deze samenleving op 13 jarige leeftijd
Oud 27-01-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Je kunt niet eens van iemand houden, als je niet jezelf houdt. En je kunt niet van jezelf houden als je jezelf niet kent. Jezelf volledig kennen, lijkt mij nogal zeldzaam onder de achttien.
Dus jij wil zeggen dat ik niet van mijn vriend houd?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:00
Evito
Evito is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dus jij wil zeggen dat ik niet van mijn vriend houd?
Je denkt dat je dat doet,
en op het niveau van de wereld en maatschappij doe jij dat relatief ook wel,
maar echte liefde gaat zoveel dieper.
Ik houd meer van jou dan jij van je vriend, en ik vind je echt walgelijk af en toe. Moet je voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Je denkt dat je dat doet,
en op het niveau van de wereld en maatschappij doe jij dat relatief ook wel,
maar echte liefde gaat zoveel dieper.
Ik houd meer van jou dan jij van je vriend, en ik vind je echt walgelijk af en toe. Moet je voorstellen.
Ik hou ook harstikke veel van jou hoor....
Maar gelukkig neem ik je niet zo serieus
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:03
Evito
Evito is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik hou ook harstikke veel van jou hoor....
Maar gelukkig neem ik je niet zo serieus
Ik ben heel serieus.
Het geluk dat je bij jezelf vindt, is zo groot, de liefde van je ziel, zo intens; als je dat gevonden hebt, wil je dat delen! En dat is de mooiste de liefde die er bestaat! Maar je houdt wel van je vriend en dat mag ook hoor! Houden van is ook niet vastgepind op een definitie
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Ik vraag me gewoon af wat een meisje van dertien beweegt zichzelf voor de rest van haar jeugd al vast te leggen.

Even afgezien van 'ik hou van hem' want dat is zo bij alle kalverliefdes.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
Oh dear god...ben je zwanger dan of zo

Maar leuk dat ze het niet weten, aangezien dat niet zonder toestemming van je ouders mag in deze samenleving op 13 jarige leeftijd
Daarom is het ook vette bullshit.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:05
Sithan
Sithan is offline
En t was nog wel zo'n serieus topic
Oud 27-01-2003, 20:06
Evito
Evito is offline
Als ik een vriendin zou krijgen, zou ik ook niet huiveren me met haar te verloven. Ook al ben ik nog niet zolang 18.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Als ik een vriendin zou krijgen, zou ik ook niet huiveren me met haar te verloven. Ook al ben ik nog niet zolang 18.
En en hetzelfde dacht jij op je 13e?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
En en hetzelfde dacht jij op je 13e?
Zeker wel. Elke keer als ik verliefd was, (hoe onbereikbaar het meisje dan ook was ), wist ik zeker dat ik verliefd was op de ware! En nu achteraf beschouwend, bleken ze dat niet, maar waren ze wel allemaal heel erg leuk. Maar ik kan begrijpen dat je dat denkt hoor. Als ik een relatie had gehad toen, had ik er ook heel serieus tegenaan gekeken. Maar achteraf gezien, kan ik ook zeggen dat ik toen niet écht liefhad. Ik was leeg, ik had niets te geven.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:26
poppeke
poppeke is offline
natuurlijk denkt iedereen dat hij of zij de ware is tegengekomen wanneer je verliefd bent. achteraf zul je elke keer moeten bekennen dat het niet zo was... toch kan ik moeilijk geloven dat je na twee maanden verloofd kan zijn... ik draag ook een ring van mijn vriend, maar dat betekend niet dat ik verloofd ben! het is gewoon een teken van liefde, maar echte liefde moet vanbinnen komen, en niet vanuit een ring... het is normaal dat je denkt dat je voor altijd bij hem wilt blijven, maar , sorry, na twee maanden denk ik niet dat je op je 13de weet of je voor de rest van je leven bij deze jongen wilt blijven...
Oud 27-01-2003, 20:46
Verwijderd
Ehhm....ja...

Maar ff aan ziggy:

Ik denk dat je het beste ff af kunt wachten. Hem niet teveel bellen, etc. Ik weet hoe vervelend het is om iemand niet te kunnen bereiken, of als iemand gewoon bot z'n telefoon uitzet.
Maarjah...er is niet zoveel wat je kunt doen op dit moment.
Hoe meer je gaat "zeuren" (ik vind het geen zeuren, maar hij waarschijnlijk wel ), hoe meer hij gaat denken "hier heb ik geen zin in", of iig "dit kan ik er nu niet bij gebruiken".

Natuurlijk heb je wel recht op duidelijkheid van zijn kant, maar je kunt hem niet dwingen bepaalde uitspraken te doen waar hij zelf nog geen zekerheid over heeft.
Ik zou gewoon ff, hoe moeilijk het ook is, een weekje rust nemen, je op andere dingen concentreren.
Misschien komt hij er dan wel achter dat hij je heel erg mist en belt hij je uit zichzelf weer op.
Misschien ook niet, maar je kunt het iig proberen.
Sterkte ermee
xx
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:27
Verwijderd
blaat
ik blijf volhouden dat houden van pas rond 15/16/17 jaar komt kijken bij de meesten
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:59
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik denk dat het hem allemaal ff te veel werd. Hij had ruzie met zijn ouders en toen belde jij hem ook nog met een vrij directe vraag imo. Ik vind het wel logisch dat hij het niet wist op dat moment, hij had eigenlijk andere dingen aan zijn hoofd. En hiermee impliceer ik niet dat jij niet belangrijk voor hem bent, maar op dat moment zat hij ff in de knoei met z'n ouders.
Ik zou hem idd ff een tijdje rust geven, dat hij weer wat op betere voet met z'n ouders overweg kan en hem dan weer eens bellen of smsen en niet meteen weer vragen of hij nog van je houdt, maar vragen hoe het met gaat en hoe de situatie met z'n ouders is. En als hij daar een beetje normaal op reageert weer wat met hem afspreken. En als hij niet reageert op jou 'toenaderingspogingen' dan weet je ook meteen hoe het zit lijkt me. Maar geef hem eerst voldoende tijd om weer een beetje bij zinnen te komen, grote kans dat hij dan inziet dat hij wel erg onaardig tegen je is geweest, helemaal als hij echt verliefd op je is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 06:09
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hey...

Ik ben verloofd, wegens officieel papier.
Ik kan niet zonder mijn vriend leven.
Ik heb al genoeg van deze hardnekkige wereld gezien om te weten hoe hij in elkaar zit.
Sommige van jullie weten dit wegens mijn levensverhaal.
Eerst was ik zelfs bang van mijn vriendjes, maar daar heeft mijn nieuwe vriend mij vanaf geholpen.
En dat is de vriend die ik nu heb.
Hij weet dat ik die oom nog iedere dag zie en wil er zelf op af gaan.
Maar ik heb hem dat verboden.
Vanavond zeg ik meer, want ik ga nu naar school.
Oud 28-01-2003, 09:44
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Gezien je leeftijd en de duur van jullie relatie lijkt het me bijzonder onwaarschijnlijk dat hij ooit van je gehouden heeft.
Oud 28-01-2003, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Hey...

Ik heb al genoeg van deze hardnekkige wereld gezien om te weten hoe hij in elkaar zit.
Sommige van jullie weten dit wegens mijn levensverhaal.
Eerst was ik zelfs bang van mijn vriendjes, maar daar heeft mijn nieuwe vriend mij vanaf geholpen.
En dat is de vriend die ik nu heb.
Hij weet dat ik die oom nog iedere dag zie en wil er zelf op af gaan.
Maar ik heb hem dat verboden.
Vanavond zeg ik meer, want ik ga nu naar school.
Lieverd, zonder de toestemming van jou ouders kan je je nog niet verloven... Je kan nu ook gewoon stil zijn en net doen of je nooit hebt gelogen, maar als je doorgaat word je alleen maar erger en erger.. Hou er gewoon mee op joh

En nu @ziggy:
't Is natuurlijk enorm rot voor jou, omdat het allemaal zo onzeker is en hij niet met je wil praten. Maar bedenk je dat hij nu ook tussen twee zaken zit, zijn ouders en jou. Natuurlijk wil je hem spreken en helpen etc, maar misschien wil hij dit gewoon zelf oplossen. Ik zou zeggen dat je hem een tijdje rust moet geven, zodat hij voor zichzelf dingetjes op een rijtje kan zetten. Dat is natuurlijk niet makkelijk, maar na die tijd kan je proberen hem weer te spreken en te vragen hoe het gaat etc.. Hou vol!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Lieverd, zonder de toestemming van jou ouders kan je je nog niet verloven... Je kan nu ook gewoon stil zijn en net doen of je nooit hebt gelogen, maar als je doorgaat word je alleen maar erger en erger.. Hou er gewoon mee op joh

En nu @ziggy:
't Is natuurlijk enorm rot voor jou, omdat het allemaal zo onzeker is en hij niet met je wil praten. Maar bedenk je dat hij nu ook tussen twee zaken zit, zijn ouders en jou. Natuurlijk wil je hem spreken en helpen etc, maar misschien wil hij dit gewoon zelf oplossen. Ik zou zeggen dat je hem een tijdje rust moet geven, zodat hij voor zichzelf dingetjes op een rijtje kan zetten. Dat is natuurlijk niet makkelijk, maar na die tijd kan je proberen hem weer te spreken en te vragen hoe het gaat etc.. Hou vol!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Hey...

*proest*

I don't know whether to laugh or cry.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
*proest*

I don't know whether to laugh or cry.
huilen van t lachen is dan misschien de oplossing
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
ziggy schreef:
Gisteravond heb ik hem gebeld om te vragen of hij nog wel van me houd. Hij wist het niet.
Ehm, ik wil niet veel zeggen, maar drie weken? Het lijkt me sterk dat je dan al van iemand kan houden...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik vraag me gewoon af wat een meisje van dertien beweegt zichzelf voor de rest van haar jeugd al vast te leggen.
Nou... ik was dertien toen ik met mijn vriend kreeg... en ik heb nu nog met hem... dat is dus drie jaar later. Maar ik ben nog niet verloofd, of zoiets, dus maak je maar geen zorgen. Verder vind ik het ook niet zo'n probleem om nu 'al vastgelegd' te zijn. Ik vermaak me wel met hem, ik hou toch niet voor niets van hem?

Ach, nou ja...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 15:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Hey...

Ik ben verloofd
IEH! Toen ik 13 was had ik zelfs nog nooit gezoend, laat staan een vriendje gehad.
Oud 28-01-2003, 16:54
ziggy
ziggy is offline
Heej, daar ben ik weer.

Ik wilde jullie vertellen dat hij het gister heeft uitgemaakt. Als ik niet van hem zou houden, zoals jullie zeggen, waarom voel ik me er dan zo klote onder. Het was wel echte liefde, ook al is het drie week aan geweest. We kenden elkaar al 6 jaar. 6 jaar lang waren we hele goede vrienden. Sinds september kwam ik in de problemen (kleine depressies en eetstoornissen), hij hielp me. Afgelopen twee maand werden we meer dan vrienden, maar we haaden het nog nooit gebraagt. Niemand durfde de eerste stapte zetten.

Nu is het dus uit. ik wordt betrokken met de ruzies tussen hem en zn ouders terwijl ik daar niks mee te maken heb. Ik wil hem wel helpen, maar hij heeft huisarrest. Ik ben nog maar 15 en woon in een boerenkutgat waar geen bus of wattan ook rijd. Ik heb dus ook geen scootertje om op en neer te tuffen. Op de fiets is nogal ver voor een avondje samen zijn.

Ik mis hem wel. Ik wil hem niet kwijt, want ik hou nog van hem op een zekere manier. Ook na alles wat hij heeft gezegd. Hij heeft mij vertelt dat hij nog wel van me houdt, maar daarbij dat de pijn erger werd als we samen bleven.

En zeg nou zelf. Iedereen van jullie die een vriend heeft, heeft eigenlijk nog niet echt van hem gehouden, vanwege te korte tijd en de leeftijd? kom op zeg...ik neem aan dat meer dan de helft van jullie odner de 18 zijn. als je het niet snapt dat kijk maar in een paar berichtjes naar boven...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 17:10
Verwijderd
Jammer dat het uit is, ziggy, sterkte...

Verder ben ik het met je eens -> van iemand houden kan heel snel gaan of heel langzaam, daar kan niemand hier over oordelen.

Heel veel sterkte, nogmaals!

*knuf*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten