Advertentie | |
|
![]() |
|
Uitjes die ik tot nu toe heb gehad. (geen basisschool
![]() Warner Brothers Movie World. Langlaufen in Sauerland (halve klas beopen) Rome (werkweek) (was een leuke disco op de camping en we kregen ook vrije tijd in rome zelf verder altijd wijn bij het eten besteld en meer van dat soort dingetjes. 1 Liter wodka was bijvoorbeeld maar 4 gulden op die camping waar we aten) Archeon. (toen was halve klas stoned) Groninger Museum (lekker 4 uur vrije tijd in groningen gehad) Pieter Buren (was wel cute) Toneel Weekeind (drankkelder van het gebouw geplunderd. Hebben er later wel een paar heel veel strafwerk voor gekregen) En dat is dan in 4 jaar. Was allemaal wel leuk eigenlijk. We kregen altijd heel veel vrije tijd.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Werkweek Parijs, was megacool
Verder moesten we een paar maanden geleden een dag naar het Rotterdamse Havengebied, een hele dag in de bus kijken naar containers en boten ![]() En we gaan over een paar weken een dagje naar de rechtbank voor Maatschappijleer. Verder zijn we een keer naar Bobbejaanland geweest, om daar proeven te doen voor Natuurkunde ![]() Verder weet ik nix te verzinnen
|
![]() |
Allemaal kut dingen, op de basisschool was dat wel anders.
In de eerste: Brugklas kamp, wat 2 dagen duurde, er staat 3 dagen maar als je et goed uitrekend gewoon 2 dagen.. Valkhof, een museum in Nijmegen Museum voor moderne kunsten in Arnhem Alles kut, behalve kamp. In de tweede: Xanten, heel saai, in Duitsland En we gaan nog naar et noorder Dieren park Emmen..Tjongejonge daar ben ik ook geweest in groep 4 In de derde gaan we op zeilkamp ![]() In de vierde naar een grote stad in Europa In de vijfde de topper: de ROME REIS! 10 dagen Rome ![]() In de zesde niks.
|
![]() |
Van de eerste t/m de derde zijn we bijna nergens naar toe geweest. Dit jaar wel een paar keer met de klas naar een voorstelling voor ckv. En dan natuurlijk de werkweek München aan het begin van dit jaar, dat was echt supercool.
|
![]() |
Ze kunnen leuk zijn, maar dan moet je natuurlijk niet met de hele school naar Duinrell. Dat vind ik zo afgezaagd. Het is wel wat minder als je er ook een verslag van moet maken. Maar je kunt ook veel lol hebben. En het geeft wat afwisseling in het saaie schoolleven
|
Wij hebben gvd nooit een uitje. Wat een tuk school heb ik toch. En als we er dan een verzinnen moeten we alles zelf betalen terwijl dat betaald zou moeten worden uit de ouderbijdrage. Leve de te dure te architectuele verbouwing.
Ik ga dit jaar wel naar Italie, maar dat is gewoon zo bagger geregeld dat ik denk ik daar maar uit de bus stap en niet meer terug kom, ga Italie veroveren en dan de rest. |
![]() |
||
Citaat:
wat een toeval toch weer ![]() ![]()
|
tsja wij hebben 1 uitje per jaar
![]() en de rest telt nie echt ![]() IN DE 1E: -bibliotheek ![]() -naar arnhem die huisjes enzow hoe heet da ook al weer? -Naar een museum in amsterdam -schiphol (hek wel de vengaboys gezien) ![]() IN DE 2DE: -burgers zoo DIT JAAR: reis en project week heet t bij ons, 5 dagen lang stomme dingen doen in t buitenland, ik ga lekker op een cruise een hele week ![]() ![]() maar bij ons stond elk uitje gebonden aan enorm lange vragenlijsten, die je af moest maken, voor een cijver enzow. really saai.
|
![]() |
wij gaan dit jaar helemaal niets doen met de vierde klassers. vorig jaar ging parijs ook al niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren. inplaats van parijs gingen we een dagje naar Warner Brothers
![]() ![]() |
![]() |
|
Schooluitjes zijn errug leuk! In de 3e klas zijn we allemaal een week in Noord-Italië geweest, was echt wel cool!
![]() ![]() Ripper
|
ik ga dit jaar naar praag met school, ik neem geen wiet/hasj/alcohol mee want ze zijn erg streng. ik ga net voordat ik de bus in ga nog wel hasj-chocomelk drinken en dan lekker spacen in de bus. en als we zijn aangekomen kunnen we daar heel goedkoop drank halen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
maak er altijd wel iets van..
meestal is de busreis iig wel leuk, das gewoon onwijs gezellig en verder.... we zijn vorig jaar 3 dagen naar maastricht geweest, daar werd het wel een stuk gezelliger toen er drank bij kwam kijken, maar op zich met andere uitjes.. nee, geen drank of blowen ofzo maar meestal zijn we van te voren al in een melige bui dus een beetje lopen klieren en om alles lachen enzo we zijn dinsdag nog naar een museum geweest, was geen klap aan, maar ja, dan zwerf je gewoon een beetje door dat museum schilderijen afkraken (niet te hard, houden het wel netjes) en dan heb je je lol ook wel weer gehad ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
ik ben vorig jaar met school een week wezen skieen in oostenrijk, was echt gaaf, alleen jongens mogten niet bij de meisjes op de kamer en andersom ook niet, de leraren gingen op de gang staan om het te controleren, echt zielig!!
maar gelukkig hebben we nog zoiets als een balkon.. zo konden we toch naar de andere kamers drank mochten we niet meenemen, maar er zaten losse 'platen'in het plafond, en daar kon je heel goed flessen in vertoppen dus als ze kwamen controleren was er helemaal geen drank te vinden achja de leraren konden er ook wat van, best leuk om leraren dronken te zien, hihi xx |
![]() |
|
Ik ging vorig jaar naar Burgers Zoo...op zich wel leuk, ware het niet dat ik daar (voor bio 1,2) opdrachten moest maken en in de winter de hele dag in Burgers Bush moest doorbrengen...
![]() Op 26 april ga ik met de klas naar Disneyland Parijs en aangezien ik daar nog nooit ben geweest verw8 ik er veel van. Het uitje is namelijk ipv de kolderdag op school, aangezien de voorafgaande jaren kolderdag geen suc6 was is voor een uitje gekozen dit jaar (iedereen moet wel zelf €20 betalen en dat is 1) Busreis heen+terug 2)entree 3) lunch )
|
Verwijderd
|
In de eerste gingen we naar Stijl voor Biologie: was best saai, beetje rotzooien in de botanische tuin en naar stuwmeer etc.
We zouden naar het prehistorische dorp gaan (is 2 min van onze school vandaan) maar dat ging niet door voor onze klas om een of andere reden maarja iedereen was daar toch al ooit geweest. 2e klas: naar Den Bosch; de St Jan bezocht voor geschiedenis 3e klas: naar Xanten voor Grieks/latijn was niet bijzonder leuk maar het ging OOk naar Ieper (Belgie) voor geschidenis weer--> 1e wereldoorlog 4e : Antwerpen voor CKV en voor N&G Biologie. Ik heb niet eens CKV maar we moesten wel die stomme vragen maken! viel dat even tegen, een beeld uit de beeldentuin natekenen en dat soort sh*t. Voor KCV naar Amsterdam naar paleis op de dam en naar het dordrecht's museum (was wel leuk behalve die file) 5e: over 4,5 week gaan we naar ROME (finally) en 1,5 week erna gaan we alweer naar Aken. 6e: ?? |
![]() |
|
![]() |
De uitjes van school...
In de eerste begonnen we met een brugwuppenkamp, ergens op een boerderij in Epe, en dan van die vage leer-elkaar-kennen-door-samen-te-modderworstelen spelletjes. In de vijfde een week naar Rome, met het vliegtuig, hotel in het centrum, was echt verschrikkelijk ![]() En dan nog eens een dagje naar de 2e kamer geweest, in Den Haag, een keertje naar Amsterdam, toen daar de tentoonstelling van die koninklijke bieb was in de nieuwe kerk en natuurlijk naar het Allard Pierson museum. Voor aardrijkskunde hebben we een keer een hele dag door de havens van Rotterdam gereden, was op zich ook wel leuk. En in de tweede zijn we nog naar Xanten geweest, om de romeinse cultuur te bekijken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Eten & Drinken |
Hapjes bij kerstgala op school. Verwijderd | 13 | 09-12-2004 21:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het grote 'terrorisme in Rusland' topic! Verwijderd | 353 | 30-09-2004 15:04 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |