Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Euh.. ik hoef niks te verbergen.. dus das handig
![]() En toen mn ouders niet wisten dat ik veel blowde, zorgde ik er gewoon voor dat ze me niet de hele tijd met een joint in mn klauwen zagen.. iedereen blowde destijds in mijn kamer dus er hing altijd wel een wietlucht ![]()
|
![]() |
Ehm, niet thuis doen
![]() En nee, ze weten het niet ![]()
|
mijn ouders weten gewoon niet hoe het ruikt
![]() ik zat ff te blowen om 4u snacht in de veranda met een vriend, en komt mijn moeder aanzetten, even vragen wanneer ik ging slapen, en ze vroeg wat hier zo rook, ze kan de geur niet thuisbrengen, maar het rook niet slecht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn versie: Als je een haddoek voor je deur hebt liggen en iemand doet plotseling de deur open doet, gaat hij slechts op een kiertje doordat hij vast raakt achter de handdoek... heb ik bij toeval ontdekt... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ligt eraan, als mn ouders slapen (zoals na uitgaan o.i.d.) dan smoke ik gewoon op mn bed, of stoel met t raam open (ALS ze vragen waarom het stinkt zeg ik dat ik ben uitgegaan en mn kleren nog enorm stinken, want ze weten dat ik smoke) als ze beneden tv kijken ofzo smoke ik in de badkamer met deur op slot en raam open. als ze er niet zijn op t balkon
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb t altijd gewoon in mn tas.
die neem ik toch meestal wel mee als ik de deur uit ga, en mn ouders gaan heus niet men kamer doorzoeken ofzo, ze weten wel dat ik af en toe een joint rook maar thuis mag het niet. Maar ze merken het nooit als ik het toch doe. ![]()
|
Gisteren wilden mijn ouders film kijken op mijn kamer.. en aangezien ik niet uitging moest ik hier blijven. Toen heb ik ze een voorwaarde gesteld, dat zij op mijn kamer film mochten kijken, als ik ook mocht blowen..
Ik heb maar niet gepasst maar het was toch wel lachwekkend, ouders op de bank, stoned door de damp ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet wel nog hoe de ex van mijn zus mijn ouders overhaalde zodat ik plantjes mocht zetten in de tuin, het is em toen ook nog gelukt.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ouders & blowen Verwijderd | 27 | 26-08-2003 14:55 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |