Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2003, 13:10
beetjuhverlief
beetjuhverlief is offline
Heej! FF 'n vraagjuh::: Hoe doen die beroemde gastjuz ut?!! De make-up gaat nooooit in de oogplooitjuz gaat zitte ofzo !! Als julie dat nie hebbe: welke make-up gebruik je dan ?? Heeft iemand wat tipz voor me, voor het opmakuh?!! Kuzzzz
Oud 02-02-2003, 13:13
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
het begint hier steeds meer een helpdesk te worden dan een forum
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:43
Show me Heaven
Show me Heaven is offline
www.tina.nl en dan naar het forum.
Oud 02-02-2003, 13:58
Fortisi
Fortisi is offline
ten eerste: leer nederlands, ten tweede : die beroemde gasten hebben ontzettend veel geld om van de duurste merken alle supermake-up te kopen, en om de 5 seconden wordt het bijgewerkt door hun "make-up-bijwerkings-persoon"(hoe heet zo iemand )
Oud 02-02-2003, 14:31
DarkRaven
DarkRaven is offline
visagiste

ik kan je niet helpen ik gebruik geen make-up
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Maybe weer tijd voor een centraal make-up topic?

Als je eyegloss gebruikt krijg je veel sneller last van oogplooien die al je make-up absorberen bij wijze van spreken en je kan dr ook niet zo veel tegen doen.
Maar bij gewone oogschaduw kan je eerst een beetje poeder op je ogen doen en dán de oogschaduw, lasts a little longer
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
beetjuhverlief schreef:
Heej! FF 'n vraagjuh::: Hoe doen die beroemde gastjuz ut?!! De make-up gaat nooooit in de oogplooitjuz gaat zitte ofzo !! Als julie dat nie hebbe: welke make-up gebruik je dan ?? Heeft iemand wat tipz voor me, voor het opmakuh?!! Kuzzzz

tja das een visagiste geheim he, mag ik niet zeggen.

hint, koop geen creme's en doe voeral een dikke laag make-up op anders krijg je t alsnog.

En jennifer lopez in der clip had t ook,waar ze een bondjas draagt.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

hint, koop geen creme's en doe vooral een dikke laag make-up op anders krijg je t alsnog.

Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

hint, koop geen creme's en doe voeral een dikke laag make-up op anders krijg je t alsnog.

Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:45
rodina
rodina is offline
Poeder is niet echt nodig.

Smeer je gezicht eerst in met een lichte créme, gewoon een verzorgende. Ik houd persoonlijk niet zo van al die foundationtroep, omdat je dat zo erg ziet. Als je last hebt van acne, ga dan aan de diana, en smeer inderm op je gezicht. Tegen een erge glimhuid een klein beetje losse poeder opbrengen met zo'n grote kwast.

Koop een paar basistintjes zoals lichtgrijs, en iets bruinachtigs. Als je dat licht opbrengt, blijft het niet in je oogplooitjes zitten.

Klein beetje mascara, als je blonde wimpers hebt en ook licht haar neem dan bruine mascara en geen zwarte. Dat laatste is zo onnatuurlijk.

Met een klein beetje lichte make-up bereik je meestal een mooier effect dan met een hoop donkere troep.

Verdere merken: kijk eerst een bij de DA gewoon het huismerk. Dat is goed betaalbaar, en kwalitatief gezien goed. Wil je er meer geld voor uitgeven kijk dan eens bij Max Factor, Bourjois en Rimmel. Die 3 hebben wel leuke dingen.
Ben je bereid om echt een hoop geld neer te leggen; Clairins (?), Lancome en Chanel. Lancome heeft prachtige oogschaduw, met name de doosjes zijn al wouw, maar ook mooie kleuren met een mooie schittering. De verpakking van Chanel is helemaal wouw, echt om verliefd op te worden. Wat ook wel mag voor dat geld. Ik heb een aantal dingen van Chanel. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er niet tegen kan. Mn halve wimperlijn is nou uitgevallen door die prachtig mooi donkerpaars/zwarte eyeliner, maar goed dat is bij iedereen anders ik heb een erg gevoelige huid dat geld natuurlijk niet voor iedereen zo.
Over dat punt, neem liever iets duurders wat voor een gevoelige huid is en dat je geen risico loopt op een rare bubbeltjes huid, dan iets voor een normale huid waar je achteraf toch niet tegen blijkt te kunnen.
Oud 02-02-2003, 15:46
rodina
rodina is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

Die creme juist wel. Je moet 'm eerst goed inlaten trekken en daarna pas je make-up er op.
Oud 02-02-2003, 18:05
butterfly_1
butterfly_1 is offline
Citaat:
beetjuhverlief schreef:
okeeee en dan nu in het NORMAAL nederlands. mischien dat ik het dan kan lezen?!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:08
Qamra
Qamra is offline
Koop gewoon een goede oogschaduw; Bousjois (ofzo) werkt bij mij heel goed, maar ook die van de DA.. Maar dat moet je voor jezelf uitzoeken.. Créme oogschaduws zitten bij mij al na 1 keer knipperen in me oogplooitjes (en dat is echt niet overdreven..), al poeder ik me gek... Oftewel; niet gebruiken... Je moet niet meer willen dan kan...
Oud 02-02-2003, 18:09
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rodina schreef:
Die creme juist wel. Je moet 'm eerst goed inlaten trekken en daarna pas je make-up er op.
Ik denk dat ze een oogschaduwcreme bedoelt en niet die verzorgende creme die jij bedoelt...
Oud 02-02-2003, 19:13
feline
feline is offline
Citaat:
beetjuhverlief schreef:
Ik lijk wel gek dat ik serieus op zo'n bericht ga antwoorden, maar ik ben in een goede bui

Ten eerste: eyegloss gaat vrij snel in je oogplooien zitten. Oogschaduw daarentegen niet, helemaal als je van te voren een beetje poeder aanbrengt.

Twee: bruine mascara bij lichte wimpers, zwarte mascara bij donkere wimpers.

Drie: als je foundation wil gebruiken, kies er dan een die jouw huidskleur heeft, iets lichter is niet erg, donkerder wel.

Vier: Je kan je wenkbrauwen eventueel een beetje epileren, doe niet teveel tegelijk, en haal niet van de bovenkant af (alleen als je echt zwevende haartjes hebt zitten).

Vijf: Je kan je wenkbrauwen eventueel een beetje bijtekenen, let wel goed op de kleur.

Zes: Een beetje losse poeder, opgebracht met een grote kwast, gaat glimmen tegen. Een beetje bronzing poeder, aangebracht met dezelfde kwast, zorgt voor wat extra kleur op je wangen en voorhoofd. Maar ga niet overdrijven, dat ziet er vreselijk onnatuurlijk uit.

Zeven: Als je jong bent, moet je oppassen met felle kleuren lippenstift. (Uitzonderingen daargelaten) Dit staat vaak alsof je als zesjarig meisje met de makeupdoos van mama hebt gespeeld. Een subtiele gloss vind ik zelf het mooist.

Acht: Camouflagestick is erg handig bij kleine vlekjes en oneffenheidjes, let wederom goed op de kleur en smeer niet je hele gezich er mee vol.

Negen: Eyeliner is leuk als je het ding kan hanteren, wattenstaafjes zijn de ultieme tip.

Tien: Onthoud wel: Less is more.
Oud 02-02-2003, 20:24
Verwijderd
zorg dat je er leuk uitziet zonder make-up
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:

ik bedoelde dus eyegloss maar kon er niet opkomen, i know is schandalig *doet er zelf een opleiding in )

maar foundation moet vaak wel ja
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Poeder is niet echt nodig.

normaal gesproken wel, een poeder is tegen glimmen en t fixeerd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten