Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.tina.nl en dan naar het forum.
|
Poeder is niet echt nodig.
Smeer je gezicht eerst in met een lichte créme, gewoon een verzorgende. Ik houd persoonlijk niet zo van al die foundationtroep, omdat je dat zo erg ziet. Als je last hebt van acne, ga dan aan de diana, en smeer inderm op je gezicht. Tegen een erge glimhuid een klein beetje losse poeder opbrengen met zo'n grote kwast. Koop een paar basistintjes zoals lichtgrijs, en iets bruinachtigs. Als je dat licht opbrengt, blijft het niet in je oogplooitjes zitten. Klein beetje mascara, als je blonde wimpers hebt en ook licht haar neem dan bruine mascara en geen zwarte. Dat laatste is zo onnatuurlijk. Met een klein beetje lichte make-up bereik je meestal een mooier effect dan met een hoop donkere troep. Verdere merken: kijk eerst een bij de DA gewoon het huismerk. Dat is goed betaalbaar, en kwalitatief gezien goed. Wil je er meer geld voor uitgeven kijk dan eens bij Max Factor, Bourjois en Rimmel. Die 3 hebben wel leuke dingen. Ben je bereid om echt een hoop geld neer te leggen; Clairins (?), Lancome en Chanel. Lancome heeft prachtige oogschaduw, met name de doosjes zijn al wouw, maar ook mooie kleuren met een mooie schittering. De verpakking van Chanel is helemaal wouw, echt om verliefd op te worden. Wat ook wel mag voor dat geld. Ik heb een aantal dingen van Chanel. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er niet tegen kan. Mn halve wimperlijn is nou uitgevallen door die prachtig mooi donkerpaars/zwarte eyeliner, maar goed dat is bij iedereen anders ik heb een erg gevoelige huid dat geld natuurlijk niet voor iedereen zo. Over dat punt, neem liever iets duurders wat voor een gevoelige huid is en dat je geen risico loopt op een rare bubbeltjes huid, dan iets voor een normale huid waar je achteraf toch niet tegen blijkt te kunnen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Koop gewoon een goede oogschaduw; Bousjois (ofzo) werkt bij mij heel goed, maar ook die van de DA.. Maar dat moet je voor jezelf uitzoeken.. Créme oogschaduws zitten bij mij al na 1 keer knipperen in me oogplooitjes (en dat is echt niet overdreven..), al poeder ik me gek... Oftewel; niet gebruiken... Je moet niet meer willen dan kan...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ten eerste: eyegloss gaat vrij snel in je oogplooien zitten. Oogschaduw daarentegen niet, helemaal als je van te voren een beetje poeder aanbrengt. Twee: bruine mascara bij lichte wimpers, zwarte mascara bij donkere wimpers. Drie: als je foundation wil gebruiken, kies er dan een die jouw huidskleur heeft, iets lichter is niet erg, donkerder wel. Vier: Je kan je wenkbrauwen eventueel een beetje epileren, doe niet teveel tegelijk, en haal niet van de bovenkant af (alleen als je echt zwevende haartjes hebt zitten). Vijf: Je kan je wenkbrauwen eventueel een beetje bijtekenen, let wel goed op de kleur. Zes: Een beetje losse poeder, opgebracht met een grote kwast, gaat glimmen tegen. Een beetje bronzing poeder, aangebracht met dezelfde kwast, zorgt voor wat extra kleur op je wangen en voorhoofd. Maar ga niet overdrijven, dat ziet er vreselijk onnatuurlijk uit. Zeven: Als je jong bent, moet je oppassen met felle kleuren lippenstift. (Uitzonderingen daargelaten) Dit staat vaak alsof je als zesjarig meisje met de makeupdoos van mama hebt gespeeld. Een subtiele gloss vind ik zelf het mooist. Acht: Camouflagestick is erg handig bij kleine vlekjes en oneffenheidjes, let wederom goed op de kleur en smeer niet je hele gezich er mee vol. Negen: Eyeliner is leuk als je het ding kan hanteren, wattenstaafjes zijn de ultieme tip. Tien: Onthoud wel: Less is more.
|
|