Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik noteer 'm op mijn lijstje 'potentiële camera' ![]()
|
kodak 4330.
Kodak is zowieso een goed foto merk. Camera is 3.1 mp. Maakt super mooie foto's, kan je geheugen vol filmen. Zit standaard 16 mb al in. En je kan em zelf uitbreiden met hoeveel je maar wilt. ![]() Je kan em op een dockingstation zetten dan kan je je fotos in 1 keer versturen naar je pc in plaats 1 voor 1. ZItten standaard 2 oplaadbare baterijen bij de camera en 2 bij de dockingstation als je die koopt. staat meer info over op www.digitalecamera.nl je kan em goedkoper krijgen dan de prijs daar maar er staat daar vrij veel info over |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel foto's kun je eigenlijk maken met 16MB memory? Dat verschilt logischerwijs qua grootte van de foto, maar als nou alle foto's op 640x480 maak hoeveel foto's kunnen er dan op? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Canon Powershot A40
Casio QV-R3 Olympus C300 Zoom Olympus C-720 Ulrazoom Sony DSC-P71 Nikon Coolpix 3500 Als ik zou mogen uitzoeken zou ik de Olympus C-720 UZ uitzoeken. Maar die is dan ook weer het duurste.... Ik vind de zoom gewoon erg mooi. De rest is natuurlijk ook allemaal wel mooi, ligt er een beetje aan wat je wil uitgeven en wat je er allemaal mee wil doen. Verder zou ik je nog kunnen zeggen dat je vooral niet alleen naar het aantal MP moet kijken, maar ook wat voor objectief het is. Zelf heb ik de Olympus C220-Zoom, ben er erg tevreden mee. (kostte 276 euro) 2 MP is voor mij voldoende. Je kan niet al te veel zelf instellen, maar daar heb ik toch niet al te veel verstand van. Kheb nog wel een extra SM-kaart gekocht (64 MB) en nieuwe batterijen. Dit zou jij waarschijnlijk ook nog moeten doen. Ligt er aan wat je er nieuw bij krijgt. |
![]() |
|
![]() |
Sony DSC P-71(ik heb m zelf, erg tevreden mee)
€ 440 Standaard 16mb geheugen 3.2 megapixels -met 16mb maak je op 1280x960 44 foto's (standaardformaat, bijna beeldvullend op 17'' monitor) -op laagste(640x480) maak je met 16mb 240 foto's -op zn hoogste kwaliteit 3.2 mp. (2048x1536)maak je met 16mb 18 foto's 3x optische zoom (en ik dacht 2x digitale) Zit een oplader bij, voor de 2 batterijen.. Ik heb er zelf 32 mb bijgekocht(kost rond de 40 euro) Er zitten veel extra functies op, weet ze niet zo allemaal uit me hoofd enzo, maar hij past zich perfect aan de omgevign aan(tl-buis, zon, regen, normaal, nacht, overdag) flits kan je op laag,normaal,hoog zetten, je kan bijvoorbeeld een persoon op de foto naar voren laten halen en de achtergrond naar achteren ''duwen''... ik heb m nog niet zo lang dus weet er niet echt heel veel van, kan alleen zeggen dat t een topding is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
LG Viewty of Sony Erricson Blue Velvet honnepon88 | 12 | 23-07-2008 19:24 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |