Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey thnx allebei, maar hij doet het nog niet helemaal en ik weet niet wat ik eraan kan doen.
ps. het uitvoerGebied heb ik wel veranderd in uitvoerVeld. de volgende fouten worden genoemd als ik de code uittest: Error: A:\TafelsApplet.java(64): ')' expected. For(int teller =1; teller <= 10; teller++) ^ Error: A:\TafelsApplet.java(66): ')' expected. uitvoerVeld.appendText(teller+" * "tafel+"= "+ teller*tafel + '\n'); ^ 2 errors Build Failed |
![]() |
|
![]() |
Stom van me. Stel typo's. for() moet natuurlijk niet met een Hoofdletter
![]() Code:
uitvoerGebied.setText(""); int tafel = Integer.parseInt(invoerVeld.getText()); for(int teller =1; teller <= 10; teller++) { uitvoerGebied.appendText(teller+"*"+tafel+"="+teller*tafel+'\n'); } Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 13:29. |
![]() |
|
![]() |
hey bedankt nu doet ie het bij mij ook, maar wat ik vreemd vind is dat als ik bv. eerst de tafel van 7 doe en daarna de tafel van 6 dan zie ik dit:
9*7=63 10*7=70 1*6=6 2*6=12 3*6=18 4*6=24 5*6=30 6*6=36 7*6=42 8*6=48 9*6=54 10*6=60 dus de laatste twee stukjes van de vorige tafel zie ik er dan nog bij, maar dit hindert niet , want de eerste keer doe ie het niet en daar gaat het om. oja en deze week zal ik nog wat meer van deze dingen moeten maken, maar om nou voor iedere Applet een topic te openen vind ik een beetje onzin dus als ik nog vragen heb die jullie misschien willen/ kunnen beantwoorden, dan zet ik die in dit topic neer. |
![]() |
|
|