Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 06:07
Cootje
Cootje is offline
Hey iedereen,

Ik zit met een probleempje ik zal het even beschrijven.

Ik zit in HAVO4 en ben erg oversext, nu denk je ja dus?
Nou kijk, op school ben ik normaal tegen de meisjes, ik praat tegen ze dat vinden ze leuk etc... maar op MSN ben ik dat dus helemaal niet. Als ik meestal achter MSN zit ben ik vaak zo geil als wat.
Ik doe dus anders tegen de meisjes op die manier, ze krijgen een andere indruk van mij wat ik eigenlijk niet wil. Ik vraag dat vragen zoals : "Ben je geil?" Natuurlijk zeggen ze dan vaak (soms ja ) "nee". Dat is logisch, alleen het is KLOTE dat als ik namelijk ben klaargekomen dat ik dan spijt heb dat ik er over heb gepraat met leerlingen van mijn school (meisjes dan). Ik sta nu al bekend bij hun zelf dus niet op school, als oversext.
IK wil (moet) dit dus veranderen!!!

Graag normale reacties, want ik zit hier echt mee.
Bedankt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 08:42
Unexplained
Unexplained is offline
Meer masturberen. Vooral voordat je op MSN gaat.

En je mond leren houden.
Oud 15-02-2003, 08:42
Memnoch
Memnoch is offline
Als met iemand chat via msn of zo is er een zekere afstand die je anders niet hebt. Dit heeft zo zijn voordelen, en zoals in jouw geval, zo zijn nadelen. Voornamelijk dat je het (afkeurende) gezicht van degen met wie je praat niet ziet.
Je zegt dat je bent klaargekomen, was dit tijdens een msn-gesprek met een meisje? Als je je voor zoiets schaamt, waarom zou je het dan ook maar aan iemand vertellen?
Dat je oversekst bent is best normaal, dat is waarschijnlijk 90% van je klas. De rest is alleen wat beter in het in controle houden/verbergen hiervan.
Probeer de dames te benaderen zoals je dat anders ook zou doen, met respect. En check wat je zegt voordat je op enter drukt, zodat je niet opeens per ongeluk weer eens een ongepaste opmerking maakt.
Oud 15-02-2003, 09:52
Lakitu
Lakitu is offline
Doe gewoon normaal, zoek een lief vriendinnetje en ga met haar naar bed. Probleem opgelost. Geniaal, niet?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 11:06
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Memnoch schreef:
Je zegt dat je bent klaargekomen, was dit tijdens een msn-gesprek met een meisje? Als je je voor zoiets schaamt, waarom zou je het dan ook maar aan iemand vertellen?
Ik was NIET aan het praten met een meisje terwijl ik klaarkwam, was op 'movies van internet je weet wel, maar daarvoor ben ik zo stom geweest om te zeggen : "ik ben geil, heb je zin, moet ik je opgeilen enzo!??"

Ik denk dat als ik geil ben mezelf slecht onder controle kan houden zoals jij al zei. Niet in de zin van dat ik alles hard ga doen bij een meisje als het erop aan komt, maar dat ik verkeerde dingen zeg over MSN wat ik niet wil....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 11:15
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
geen meisjes die je leuk vind toevoegen aan je msn, of gewoon niet op msn komen.
of gewoon sterk karakter tonen en niet meer doen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 11:29
G.T.C.
G.T.C. is offline
je naam zegt het al; echt freakin erg!!

JE moet jezelf gewoon onder controle leren houden. Er valt niet zo veel aan te doen. Zorg dat je gewoon normaal doet, en dat je nog is een goed gesprek houd met die meisjes die je lastig hebt gevallen.

En als je jezelf niet kan beheersen, ga dan is naar een psych. En dat meen ik serieus hoor, want als je inderdaad opeens heel anders bent zo op msn, dan zit er echt een steekje los.
Oud 15-02-2003, 11:38
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
je naam zegt het al; echt freakin erg!!

JE moet jezelf gewoon onder controle leren houden. Er valt niet zo veel aan te doen. Zorg dat je gewoon normaal doet, en dat je nog is een goed gesprek houd met die meisjes die je lastig hebt gevallen.

En als je jezelf niet kan beheersen, ga dan is naar een psych. En dat meen ik serieus hoor, want als je inderdaad opeens heel anders bent zo op msn, dan zit er echt een steekje los.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:17
Cootje
Cootje is offline
ik val ze niet lastig of zo, als ze nee zeggen dring ik niet door etc...later bied ik ook mn excuus aan, of kom ik met een smoesje dat mn neefje erop zat.

en fruitvliegje, die meisjes zitten in mijn klas en zijn aardig, dus ik verwijder ze niet

maar ja, ik zal proberen normaal te doen....
misschien nog meer tips?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:23
very drunk driver
very drunk driver is offline
gewoon zoveel rukken dat je geen zin hebt dan gebeurt het niet. of gewoon voornemen zulke dingen niet te zeggen
Oud 15-02-2003, 12:23
*mystery*
*mystery* is offline
is hartstikke normaal.. je bent nu 16 (?), de hormonen racen door je lijf heen, hoort bij de leeftijd. ik weet het, ik ben een meisje, dus ik kan het vast niet weten, maar ik merkte het verschil tussen de jongens van de middelbare school en de 1e klas studenten wel...
ut gaat vanzelf weg.
veel suc6 ermee.
en als ik jou was zou ik gewoon naar een sex chatbox gaan. weet je zeker dat iedereen op het zelfde uit is in plaats van dat je meisjes op msn gaat lastig vallen.
Oud 15-02-2003, 13:24
Justice
Justice is offline
Mnnn, ik deed dat toch echt niet hoor...

Maar ja, iedereen gaat om met zijn veranderingen op zijn eigen manier, en je hoort nog wel meer andere dingen daarover...
Ik zou me niet zo'n zorgen maken!
Oud 15-02-2003, 15:58
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
is hartstikke normaal.. je bent nu 16 (?), de hormonen racen door je lijf heen, hoort bij de leeftijd. ik weet het, ik ben een meisje, dus ik kan het vast niet weten, maar ik merkte het verschil tussen de jongens van de middelbare school en de 1e klas studenten wel...
ut gaat vanzelf weg.
veel suc6 ermee.
en als ik jou was zou ik gewoon naar een sex chatbox gaan. weet je zeker dat iedereen op het zelfde uit is in plaats van dat je meisjes op msn gaat lastig vallen.

ja bijna 16, en ik ben ook niet de enige van mijn soort die zo is dat weet ik wel, alleen ik voel me dr zelf nooit zo lekker bij als ik er over na ga denken....

ik MOET dus veranderen....
moet ik mn excuus aanbieden op msn/school'/sms ?

en is dat niet raar iemand die naar je toe loopt en zegt : sorry dat ik zo geil deed

??
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:32
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
freakin schreef:
ja bijna 16, en ik ben ook niet de enige van mijn soort die zo is dat weet ik wel, alleen ik voel me dr zelf nooit zo lekker bij als ik er over na ga denken....

ik MOET dus veranderen....
moet ik mn excuus aanbieden op msn/school'/sms ?

en is dat niet raar iemand die naar je toe loopt en zegt : sorry dat ik zo geil deed

??
Je excuses aanbieden lijkt me in ieder geval niet verkeerd. Je kunt in ieder geval laten weten (via MSN, mail of SMS) dat je het vervelend vindt dat je voor anderen zo opdringerig overkomt.
Je schreef: "Als ik meestal achter MSN zit ben ik vaak zo geil als wat." Mogelijk komt dat ook omdat je in zo'n situatie grotendeels anoniem bent voor anderen (net als hier op het forum) wat het voor jou waarschijnlijk extra opwindend maakt om het te doen. Voor hijgers geldt in dat verband hetzelfde.
Ik kan je alleen maar aanraden om op een andere manier met je sexuele verlangens om te gaan omdat de manier waarop je dat nu doet erg kwetsend op anderen over kan komen. Misschien is het beter om, als je weer de behoefte zou hebben om zoiets te doen, in plaats daarvan te masturberen terwijl je fantaseert dat je dat doet om zo je sexuele spanning kwijt te raken.
Mocht je er misschien behoefte aan hebben om hier verder met me over te praten, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 15-02-2003, 17:29
Cootje
Cootje is offline
ik probeer vanaf vandaag normaal te doen over msn tegenover andere, als ik geil ben heb ik mezelf voorgenomen msn aftesluiten gewoon uit voorzorg, al vind ik dit al ver gaan, want ik moet me zelf onder controle kunnen houden vind ik.

ik ga mijn excuses dus aanbieden via email (jaja ik ben een schijter, ik vind het zeer moeilijk) en hoop zo dat ze weer wat normaler tegen me aan gaan kijken...

iemand misschien een idee hoe je een goed excuus kan opstellen?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:24
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
freakin schreef:
ik probeer vanaf vandaag normaal te doen over msn tegenover andere, als ik geil ben heb ik mezelf voorgenomen msn aftesluiten gewoon uit voorzorg, al vind ik dit al ver gaan, want ik moet me zelf onder controle kunnen houden vind ik.

ik ga mijn excuses dus aanbieden via email (jaja ik ben een schijter, ik vind het zeer moeilijk) en hoop zo dat ze weer wat normaler tegen me aan gaan kijken...

iemand misschien een idee hoe je een goed excuus kan opstellen?
Voor het opstellen van een goed excuus zijn geen regels te geven. Je kunt wat dat betreft het beste op je gevoel af gaan. Wat je zou kunnen doen is voor jezelf nagaan wat je tegen zo iemand zou willen zeggen en hoe je dat wilt zeggen. Als je dat eenmaal weet komt de rest vanzelf.
Ik vind het in ieder geval heel positief van je dat je zelf een besluit hebt genomen wat betreft het nemen van bepaalde voorzorgsmaatregelen en dat je zelf ook tot de conclusie bent gekomen dat je jezelf onder controle moet houden.
Oud 16-02-2003, 11:41
Verwijderd
het lijkt mij niet zo moeilijk om je in te houden op msn... leer jezelf aan om vóórdat je op enter drukt, je zin te herlezen, en bedenk of het een 'gepaste' zin is. Ook gezegd is naar een sex-chatbox gaan, dat werkt vast ook wel... of masturberen vóór je op msn gaat.

Als je je excuses wilt aanbieden aan die meisjes: erg goed van je. Ik denk dat ze het op prijs zullen stellen om te weten dat je er spijt van hebt, en dat ze dan weer grager met je praten.
Dat je dat met een mailtje gaat doen lijkt me geen probleem, maar stuur dan niet naar iedereen het zelfde mailtje. Of als je dan toch iedereen hetzelfde mailtje stuurt, zorg er dan voor dat ze dat niet kunnen merken. Excuses komen namelijk niet erg oprecht over als je nog tien andere email-adressen bij het to: balkje ziet staan.

Hoe je de excuses opstelt, is aan jou. Je zou er in kunnen zetten dat je moeite had om jezelf te controleren, maar dat je nu je leven hebt gebeterd, en dat je respect voor ze hebt. Je zou ook mensen kunnen verwijzen naar dit forumtopic, je komt hier namelijk erg oprecht over.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 16:07
Cootje
Cootje is offline
ok bedankt iedereen ik ga dr aan werken
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:15
Tox
Tox is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Meer masturberen. Vooral voordat je op MSN gaat.

En je mond leren houden.
Oud 18-02-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Mnnn, ik deed dat toch echt niet hoor...

Maar ja, iedereen gaat om met zijn veranderingen op zijn eigen manier, en je hoort nog wel meer andere dingen daarover...
Ik zou me niet zo'n zorgen maken!

Hehehe, kijk, iedere gozer mastrubeert, als iemand zegt dat ie rukt is ie of impotent of hij liegt

Maar toch, achter op msn, op de computer, mwo, ik denk dat die meiden t niet echt super vinden nee
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:02
meissie
meissie is offline
Citaat:
freakin schreef:
Hey iedereen,

Ik zit met een probleempje ik zal het even beschrijven.

Ik zit in HAVO4 en ben erg oversext, nu denk je ja dus?
Nou kijk, op school ben ik normaal tegen de meisjes, ik praat tegen ze dat vinden ze leuk etc... maar op MSN ben ik dat dus helemaal niet. Als ik meestal achter MSN zit ben ik vaak zo geil als wat.
Ik doe dus anders tegen de meisjes op die manier, ze krijgen een andere indruk van mij wat ik eigenlijk niet wil. Ik vraag dat vragen zoals : "Ben je geil?" Natuurlijk zeggen ze dan vaak (soms ja ) "nee". Dat is logisch, alleen het is KLOTE dat als ik namelijk ben klaargekomen dat ik dan spijt heb dat ik er over heb gepraat met leerlingen van mijn school (meisjes dan). Ik sta nu al bekend bij hun zelf dus niet op school, als oversext.
IK wil (moet) dit dus veranderen!!!

Graag normale reacties, want ik zit hier echt mee.
Bedankt.

ik heb dit ook met een vriend van mij gehad die er 'last' van had
hij zat er ook heel erg mee en werd er door gepest en schaamde zich kapot ervoor op school
bij hem werd het opeen gegeven moment zo erg dattie maar van school is gegaan
dat vond ik niet echt een slimme actie van hem want toen zattie er nog steeds mee
ik bedoel inplaats van dattie er dan wat tegen doet!
dat had ik hem dus gezegd en toen issie hulp gaan zoeken en met iemand gaan praten
een soort therapie heeftie gevolgd zodattie zn sexuele lusten in bedwang kan leren houden
het heeft wel geholpen
misschien moet jij ook maar in therapie?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten