![]() |
|
je naam zegt het al; echt freakin erg!!
JE moet jezelf gewoon onder controle leren houden. Er valt niet zo veel aan te doen. Zorg dat je gewoon normaal doet, en dat je nog is een goed gesprek houd met die meisjes die je lastig hebt gevallen. En als je jezelf niet kan beheersen, ga dan is naar een psych. En dat meen ik serieus hoor, want als je inderdaad opeens heel anders bent zo op msn, dan zit er echt een steekje los.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik val ze niet lastig of zo, als ze nee zeggen dring ik niet door etc...later bied ik ook mn excuus aan, of kom ik met een smoesje dat mn neefje erop zat.
en fruitvliegje, die meisjes zitten in mijn klas en zijn aardig, dus ik verwijder ze niet ![]() maar ja, ik zal proberen normaal te doen.... misschien nog meer tips? |
![]() |
|
is hartstikke normaal.. je bent nu 16 (?), de hormonen racen door je lijf heen, hoort bij de leeftijd. ik weet het, ik ben een meisje, dus ik kan het vast niet weten, maar ik merkte het verschil tussen de jongens van de middelbare school en de 1e klas studenten wel...
ut gaat vanzelf weg. veel suc6 ermee. en als ik jou was zou ik gewoon naar een sex chatbox gaan. weet je zeker dat iedereen op het zelfde uit is in plaats van dat je meisjes op msn gaat lastig vallen.
||
Citaat:
ja bijna 16, en ik ben ook niet de enige van mijn soort die zo is dat weet ik wel, alleen ik voel me dr zelf nooit zo lekker bij als ik er over na ga denken.... ik MOET dus veranderen.... moet ik mn excuus aanbieden op msn/school'/sms ? en is dat niet raar iemand die naar je toe loopt en zegt : sorry dat ik zo geil deed ![]() ?? |
![]() |
||
Citaat:
Je schreef: "Als ik meestal achter MSN zit ben ik vaak zo geil als wat." Mogelijk komt dat ook omdat je in zo'n situatie grotendeels anoniem bent voor anderen (net als hier op het forum) wat het voor jou waarschijnlijk extra opwindend maakt om het te doen. Voor hijgers geldt in dat verband hetzelfde. Ik kan je alleen maar aanraden om op een andere manier met je sexuele verlangens om te gaan omdat de manier waarop je dat nu doet erg kwetsend op anderen over kan komen. Misschien is het beter om, als je weer de behoefte zou hebben om zoiets te doen, in plaats daarvan te masturberen terwijl je fantaseert dat je dat doet om zo je sexuele spanning kwijt te raken. Mocht je er misschien behoefte aan hebben om hier verder met me over te praten, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
ik probeer vanaf vandaag normaal te doen over msn tegenover andere, als ik geil ben heb ik mezelf voorgenomen msn aftesluiten gewoon uit voorzorg, al vind ik dit al ver gaan, want ik moet me zelf onder controle kunnen houden vind ik.
ik ga mijn excuses dus aanbieden via email (jaja ik ben een schijter, ik vind het zeer moeilijk) en hoop zo dat ze weer wat normaler tegen me aan gaan kijken... iemand misschien een idee hoe je een goed excuus kan opstellen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het in ieder geval heel positief van je dat je zelf een besluit hebt genomen wat betreft het nemen van bepaalde voorzorgsmaatregelen en dat je zelf ook tot de conclusie bent gekomen dat je jezelf onder controle moet houden.
|
Verwijderd
|
het lijkt mij niet zo moeilijk om je in te houden op msn... leer jezelf aan om vóórdat je op enter drukt, je zin te herlezen, en bedenk of het een 'gepaste' zin is. Ook gezegd is naar een sex-chatbox gaan, dat werkt vast ook wel... of masturberen vóór je op msn gaat.
Als je je excuses wilt aanbieden aan die meisjes: erg goed van je. Ik denk dat ze het op prijs zullen stellen om te weten dat je er spijt van hebt, en dat ze dan weer grager met je praten. Dat je dat met een mailtje gaat doen lijkt me geen probleem, maar stuur dan niet naar iedereen het zelfde mailtje. Of als je dan toch iedereen hetzelfde mailtje stuurt, zorg er dan voor dat ze dat niet kunnen merken. Excuses komen namelijk niet erg oprecht over als je nog tien andere email-adressen bij het to: balkje ziet staan. Hoe je de excuses opstelt, is aan jou. Je zou er in kunnen zetten dat je moeite had om jezelf te controleren, maar dat je nu je leven hebt gebeterd, en dat je respect voor ze hebt. Je zou ook mensen kunnen verwijzen naar dit forumtopic, je komt hier namelijk erg oprecht over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hehehe, kijk, iedere gozer mastrubeert, als iemand zegt dat ie rukt is ie of impotent of hij liegt ![]() ![]() Maar toch, achter op msn, op de computer, mwo, ik denk dat die meiden t niet echt super vinden nee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb dit ook met een vriend van mij gehad die er 'last' van had hij zat er ook heel erg mee en werd er door gepest en schaamde zich kapot ervoor op school bij hem werd het opeen gegeven moment zo erg dattie maar van school is gegaan dat vond ik niet echt een slimme actie van hem want toen zattie er nog steeds mee ik bedoel inplaats van dattie er dan wat tegen doet! dat had ik hem dus gezegd en toen issie hulp gaan zoeken en met iemand gaan praten een soort therapie heeftie gevolgd zodattie zn sexuele lusten in bedwang kan leren houden het heeft wel geholpen misschien moet jij ook maar in therapie? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik heb jullie hulp nodig bellaaa162 | 1 | 29-04-2016 21:27 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb hulp nodig met iemand, please help!!! Qwerty000 | 8 | 30-05-2014 15:29 | |
Algemene schoolzaken |
Havo-/vwo probleem: Hulp nodig ruuubenn | 11 | 06-11-2011 10:52 | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb jullie hulp nodig! LaAnnE. | 20 | 23-01-2007 20:12 | |
Psychologie |
Hulp nodig? Jade_Angel | 1 | 21-01-2005 22:47 | |
De Kantine |
een "help!!! ik heb jullie hulp nodig!" en "wat een leuke topic!!" in 1!! fruitmand | 4 | 03-12-2002 10:50 |