Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ha Hoei! meestal zeg ik dat ook wel. Maar het lukte me dit keer niet. Ik voel het niet als een echt gedicht denk ik. Komrij zei er ooit iets leuks over, ik zal even zoeken of ik dat nog ergens kan vinden!
nee, ik kon het niet! jammer ![]() Koude sneew, dat is een fout hé. Dubbelop enzow. Pleonasme, tautologie, contaminatie (die niet maar goed) zo eentje.. roep en schreeuw? is dat zo verschillend ? nu ja, ik vind het gewoon niet zo zo.
|
kip moet de clown gelijk geven.... vind het meer eer roep dan een gedicht....
Is niet echt mooi gevonden dat van die poes.. ! zin vond ik wel oké dat was die van: door de warmte die ik ooit had. rest is een beetje standaard allemaal. Kip krijgt het idee dat de schrijvende persoon een moeilijk tijd doorgaat.......Succes, meen ik ookal kan ik niks doen toch hoop ik dat het goed komt. je hebt trouwens veel betere dingen geschreven
|||
ik vind het een mooi gedicht, juist die zogenaamde dubbelopzinnen maken het mooi, goed gedaan
![]() @ kip, als je over jezelf in de derde persoon enkelvoud praat, doe het dan goed. Citaat:
Citaat:
![]() maar dat terzijde.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het lieve, kleine poesje in de sneeuw...
Welk een spanning, Gedragen door het weer, Een wolkbreuk, donder, bliksem Temidden van bergen sneeuw De hemel traant Een bil, nog een bil, zij zetten mij aan het denken, ik moest nog melk kopen. Maar iets trok mij aan De weg was weg, Slechts witte vlokken van verlichting, bedekten de straat, toch, er mist iets en de billen liepen op me af Een half oor heeft slechts een verstaander nodig, Want waar de lippen van vol zijn Valt niet ver van het hart, Ik was verward, Haar broek viel plots uit. Zij bukte, Ik raapte haar op en drukte haar vervolgens met het poesje in de sneeuw, het lieve, kleine poesje in de sneeuw (sorry, moest even) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |