Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2003, 15:33
rsieswerda
rsieswerda is offline
Nog iemand naar Blanes toe van de zomer, ga dan wel ff cker naar de Las Vegas en je moet dan ook zeker een bezoek gaan brengen aan de gaafste kroeg aller tijden!!!!"De Klomp"
Die is egt zo gaaf........!!! Vorig jaar ook geweest en dit jaar weer met ze 14en!!!!
KSpreek jullie allemaal wel weer
Oud 05-02-2003, 16:11
Marshall
Marshall is offline
Ik ga naar mallorca.. is om de hoek .. Vraag me niet wat ik er doe, weet zelf ook wel dat t heeeel erg fout is

Vrienden he ..
Oud 05-02-2003, 21:25
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
rsieswerda schreef:
Nog iemand naar Blanes toe van de zomer, ga dan wel ff cker naar de Las Vegas en je moet dan ook zeker een bezoek gaan brengen aan de gaafste kroeg aller tijden!!!!"De Klomp"
Die is egt zo gaaf........!!! Vorig jaar ook geweest en dit jaar weer met ze 14en!!!!
KSpreek jullie allemaal wel weer
las vegas tonight? redelijk saaie tent met voornamelijk top40 muziek. toch was ik er bij gebrek aan beter iedere avond. doe die ouwe nederlandse vent met dat vieze lange haar/baard bij de deur maar de groeten van me NO LONSDALE ALLOWED
Was de klomp nou die tent waar al die borden enzo aan de muur hangen?
PS. met zn 14e, errug stoer mijn ervaring leert dat een kleinere groep altijd gezellig is. veel hechter en iedereen mag iedereen evenveel.
Oud 06-02-2003, 09:46
rsieswerda
rsieswerda is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
las vegas tonight? redelijk saaie tent met voornamelijk top40 muziek. toch was ik er bij gebrek aan beter iedere avond. doe die ouwe nederlandse vent met dat vieze lange haar/baard bij de deur maar de groeten van me NO LONSDALE ALLOWED
Was de klomp nou die tent waar al die borden enzo aan de muur hangen?
PS. met zn 14e, errug stoer mijn ervaring leert dat een kleinere groep altijd gezellig is. veel hechter en iedereen mag iedereen evenveel.
jah, dat is inderdaad die tent met al die borden aan de muur, tis egt supergezellig en de barmenzen zijn ook relaxt. Wij gingen vorig jaar ook og wel nar Lloret, want dat was ook nog wel lache om uit te gaan, en tis ook nog is om d ehoek, duzzz, laterz
Citaat:
Beter 1 bier in je hand, dan 10 op een blad
Oud 06-02-2003, 11:56
Boogie
Boogie is offline
Waar ligt Blanes? Ik zag laatst een advertentie in de krant staan, maar ik wist niet waar dat in Spanje lag.
Oud 06-02-2003, 16:35
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
pal naast Lloret de Mar
Advertentie

Regels voor berichten