Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 21:48
DarkCat
DarkCat is offline
Heb je godverdomme alles gehad in je familie, krijg je dit. Mijn oom had twee lieve dochtertjes en een bitch van een vrouw. Mijn twee nichtjes hielden van hun vader, hun moeder deed gemeen tegen ze. Nu is mijn oom inmiddels drie jaar dood, en heeft die bitch een nieuwe vriend. En nu blijkt dat die twee ontzettend lullig doen tegen de kinderen. Gaan zonder het te zeggen zomaar twee weken op vakantie. Moeder scheld haar dochtertje van 9 jaar uit omdat ze niet mag huilen als ze haar mist. Mijn andere tante begint nu in te grijpen, want die kan het niet aanzien.
Wat echt pijn in mn hart doet, is dat ze het bij mij wel aan konden zien. Ik had godverdomme ook een moeder die me slecht behandelde en een vader die me sloeg, maar toen kwam er niemand ingrijpen. Sterker nog, die tante werkte gewoon mee aan die bullshit, ze liet me net zo hard zakken als de rest.
En nu mijn nichtjes, wat ik niet kan uitstaan, twee van die lieve meisjes, waarvan eentje negen jaar oud, zo oud was ik ooit ook in dezelfde situatie. Ik weet niet wat ik kan doen. Die hoer van een moeder van ze laat mij nooit met mijn nichtjes ergens heengaan, dierentuin ofzo.
Als die twee lijers die meisjes gaan slaan, dan ga ik persoonlijk langs om HUN te slaan, en hard ook. En de rest van mijn familie is het hier helemaal mee eens natuurlijk, want in onze familie worden er geen kinderen geslagen. NIET MEER, nee. Zien ze soms iets over het hoofd? Een meisje, 10 jaar geleden, mager koppie met kringen onder de ogen? Dat beeld kennen ze niet meer, of het boeit ze niet, want wat er met mij is gebeurd is niet erg.

Ik haat mijn familie nu meer dan ooit.

Cat
Oud 01-02-2003, 22:59
Eend
Eend is offline
Mijn nichtjes worden min of meer van me af genomen, dus kweet ongeveer wel hoe je je voelt
Oud 02-02-2003, 07:39
Swidge
Swidge is offline
sterkte ermee, ....
Oud 02-02-2003, 09:13
Isa
Isa is offline
jouw haat komt uit jaloezie. probeer je te concentreren op het feit dat die tante tenminste hen wel helpt ook al heeft ze jouw niet geholpen.
als die tante niks zou doen zou dat erger zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 09:24
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Citaat:
Swidge schreef:
sterkte ermee, ....
Oud 02-02-2003, 09:38
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
wat een rotsituatie...
heel veel sterkte!!!!!!!!!!
Oud 02-02-2003, 10:01
Miss Helena
Miss Helena is offline
Dit moet echt ontzettend moeilijk voor je zijn. Nichtjes die zo behandeld worden recht voor je neus en n tante die nix heeft gedaan voor jou en nu wel voor je nichtjes. Zoals al eerder is gezegd: concentreer je op je 2 nichtjes. Dat is moeilijk, jij bent niet geholpen, en als ik eerlijk ben, ik zou mijn familie ook haten. Toch denk ik dat je nu moet proberen er voor je nichtjes te zijn, focus je op hen en laat de rest even met rust. Als dat opgelost is, waarom ga je dan niet es met die tante praten? Waarom ze hen wel helpt, en jou toendertijd niet. Misn krijg je dan uitleg en was r n reden? Je weet nooit, maar tis wel n manier om achter de waarheid te komen... Heel veel sterkte meisje! *knuf* Heleen.
Oud 02-02-2003, 10:47
Dashja
Dashja is offline
Probeer je nichtjes te helpen en daarmee een beetje je eigen verdriet
en gemis van toen te verwerken...

Heel veel sterkte,
Lijkt me echt een klote situatie voor je!
Knuf,
Dashja
Oud 02-02-2003, 13:52
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
jouw haat komt uit jaloezie. probeer je te concentreren op het feit dat die tante tenminste hen wel helpt ook al heeft ze jouw niet geholpen.
als die tante niks zou doen zou dat erger zijn.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar mijn 'haat' komt grotendeels voort uit het feit dat mijn nichtjes slecht behandeld worden.
Dat andere is maar een stekend bijgevoel.. zo van.. waarom heeft niemand mij ooit geholpen. Maar dat is verleden tijd en dat weet ik ook wel (ik help mezelf wel).

Grrr, ik kan het echt niet hebben.. en ik kan ook zo weinig doen
Oud 02-02-2003, 13:54
Verwijderd
sterkte meis...
*weet nix zinnigs te zeggen*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:57
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Miss Helena schreef:
Als dat opgelost is, waarom ga je dan niet es met die tante praten? Waarom ze hen wel helpt, en jou toendertijd niet.
Ik denk niet dat zo'n gesprek veel op zal lossen. Ik kan er prima mee leven zo, ik had alleen gisteren een nogal knagend gevoel erover.

Belangrijkste is dat ik me zo machteloos voel..

Ik had hier pas ook al gepost over mn neef (andere kant van de familie) die zwaar depressief is.. maak ik me ook zorgen over..

Mijn neven en nichtjes hebben niks misdaan.. maar ik ken een aantal ouderen in mn familie die dat wel hebben .. daarom wilde ik ze ook niet meer kennen..
Oud 02-02-2003, 17:43
Rah Digga
Rah Digga is offline
Hmmm ik kan alleen zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt, want
ik heb zelf ook zoiets meegemaakt & hoewel je het voor je
nichtjes heel erg vindt, blijft het idd heel erg steken.
Het lijkt dan wel alsof mensen zeggen:"jij was het niet waard
om geholpen te worden"
Gelukkig/hopelijk weet je zelf wel beter. Mensen veranderen &
wat je tante 10 jaar geleden mss niet durfde (ingrijpen) durft
ze nu wel..En dat is voor je nichtjes iig heel fijn!
Sterkte meid!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:18
foolish_games
foolish_games is offline
Ik zou gewoon ff gaan 'praten'. Anders gewoon een organisatie inschakelen die bekijkt of het geen kindermishandeling betreft.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:09
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
foolish_games schreef:
Ik zou gewoon ff gaan 'praten'. Anders gewoon een organisatie inschakelen die bekijkt of het geen kindermishandeling betreft.
Ik ben te schijterig om dat te doen denk ik.. misschien anoniem bellen ofzo.. net doen of ik de buren ben ofzo :/
Maar als ze erachter komen dat ik een instantie heb gebeld mag ik die meisjes ws nooit meer zien
Reageren

Regels voor berichten