Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 19:09
guesst
guesst is offline
Hai beste mensen...

Mijn vriend (sinds kort), heeft (naar mijn mening) een btje ' lange'..gewoon zo'n wit stukje zegmaar... (niet onwijs supermega!) nagels....haha, dit klinkt echt onwijs stom..

Maar op de 1 of andere manier erger ik me hier een btje aan, alleen durf ik het hem niet te zeggen dat ik het mooier zou vinden alstie ze kort zou knippen...Supervaag want normaal durf ik (bijna) alles tegen mensen te zeggen wat ik vind..alleen in dit geval niet! How raar can you go!?

Maargoed, weten jullie misschien een subtiele manier om hem duidelijk te maken dat ik het niet mooi/ fijn vind..!? Ik vind het al heel wat dat ik deze (rare!!) vraag durf te stellen hierzo, want eigenlijk moet ik hem accepteren zoals ie is..maartoch, het ' knaagt' aan me!

Hopelijk weten jullie een goeie tip!

Greetz Guesst!

P.s.: ik weet niet of ik het hier bij het juiste forum heb geplaatst
Advertentie
Oud 03-02-2003, 19:12
eztah
eztah is offline
Gewoon zeggen: "Ik vind het mooier als je nagels wat korter zijn, probeer dat eens"...

Meer kan je hier toch niet over zeggen
Oud 03-02-2003, 19:14
blote bosmens
blote bosmens is offline
Don't worry, gewoon hem graag zien en accepteren zoals ie is. Ik zou het allesinds bvb niet graag hebben moest mijn vriendin zeggen dat ze mijn ongeschoren look niet mooi vindt. Laat em gewoon zijn, als jullie een serieuze relatie hebben maakt zijn uiterlijk toch niet uit (vind ik).
Oud 03-02-2003, 19:15
wissie
wissie is offline
Als dit iets is wat aan je 'knaagt' kun je bijzonder weinig verwerken.

Gewoon zeggen dat je graag zou zien dat zijn nagels iets korter zou zijn. En als hij zijn nagels niet af wil knippen, wat dan nog? Leer er mee leven zou ik zeggen.

Sommige mensen maken ook overal een probleem van.
Oud 03-02-2003, 19:28
antispleen~*
antispleen~* is offline
als zoiets onbelangrijks in een erg vroeg stadium van je relatie al zo aan je knaagt, zou ik me maar eens af gaan vragen of je wel verliefd genoeg op hem bent. Misschien klinkt dit wat zwart wit maar van mezelf weet ik dat het niet goed zit als ik me al zo snel aan (iets van) een jongen erger.
Ik zeg niet dat dit bij jou ook zo is hoor, ik denk alleen dat je dat wel ff zeker moet weten, als je je nu al aan onbenulligheden ergert, hoe moet dat dan gaan als jullie van plan waren nog een tijd samen te blijven en er fundamentele verschillen komen..
Nogmaals, trek je niets van deze reply aan als je zeker weet dat het niet op jou van toepassing is, ik zeg alleen hoe ik het ervaar.
Oud 03-02-2003, 19:42
guesst
guesst is offline
He

Thnx voor de reacties..Ja, I admit: het klinkt errug zeikerig! Haha..slechte eigenschap..het is niet zozeer dat ik me er dood aan erger, de ene x boeit het me geen reet en de andere x valt het me dan weer 'op' ofzo..

Snap de reply van: ben je wel gek genoeg op hem..maar ik zie hem verder graag, dus het zal wel aan mijn hersenkronkels liggen!

Nu ik mijn eigen reactie zo lees en de reacties daar weer op is het toch wel een btje triest dat ik hierover post...Naja, we'll see!

Thnx voor de reacties iig

Greetz Guesst
Oud 03-02-2003, 20:39
Sithan
Sithan is offline
Vind je niet dat je 'm een beetje errug snel naar je eigen hand wil zetten Sowieso het bewust willen veranderen van iemand anders vink niet gepast.
Oud 03-02-2003, 20:54
Cerberus
Cerberus is offline
ik vind het opzich wel een beetje vreemd dat je je aan zijn lange nagles ergert...maarjah, waarom zou je d'r niets van kunnen zeggen. zal hij niet erg vinden denk ik.
kijk als je z'n piem0l zou dissen, dat zou die pas erg vinden
Oud 03-02-2003, 20:57
Verwijderd
Als je iets aan hem niet mooi vindt, kun je dat best zeggen. Ik neem aan dat hij lange nagels niet mooi vindt, tenzij hij goffik is ofzo.
Oud 03-02-2003, 21:38
SpiritX
SpiritX is offline
Valt het je zo zwaar met die arme jongen te praten?
Oud 04-02-2003, 09:00
guesst
guesst is offline
Haha, aardig uiteenlopende reacties hierzo..Maar iig thnx voor de reacties, you've all made your point clear!

Ik heb besloten mezelf niet zo aan te stellen, ik kan soms idd nogal geïrriteerd op de meest lompe dingen reageren (wat trouwens niet eens zozeer betrekking heeft op hem)..

Ik zie allemaal wel hoe ik het ga aanpakken (of niet!)

Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden, they've convinced me!

Greetz Guesst
Oud 04-02-2003, 09:04
Verwijderd
Citaat:
guesst schreef:

Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden, they've convinced me!

okiedokie
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten