Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 16:42
Spirit
Spirit is offline
1.
Stel je eens voor je woont op een onbewoond eiland. ALs enig persoontje heis je, jezelf vast niet in de laatste mode of als 'altonees' ... wat kun je hieruit concluderen?

2.
Stel je toch eens voor je krijgt 1000 euro die je in 1 dag op moet maken aan kleding wat koop je?

3.
Stel je eens voor alto-kleding wordt de nieuwe TREND! Zou je er mee gaan lopen?

4.
Stel je eens voor je stapt in een tijdmachine en je reist naar de toekomst --> het jaar 2550 Hoe loopt men erbij?

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 16:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2003, 17:02
digitalbath
digitalbath is offline
1. niets :/

2. kleding :\

3. nee, dan ben je niet meer afwijkend :/

4. naakt, het is dan zo warm geworden door het opwaren van de aarde
Oud 04-02-2003, 17:02
digitalbath
digitalbath is offline
maar je hebt niets aan die 1000 euro tegoed bon omdat hij uit 2002 afstamd
Oud 04-02-2003, 17:05
Fornarina
Fornarina is offline
1.
Stel je eens voor je woont op een onbewoond eiland. ALs enig persoontje heis je, jezelf vast niet in de laatste mode of als 'altonees' ... wat kun je hieruit concluderen?

Mmm ik concludeer hieruit dat je kleding draagt om aan anderen te laten zien wie je bent...

Stel je toch eens voor je krijgt 1000 euro die je in 1 dag op moet maken aan kleding wat koop je?

Ik koop een cargo broek van Christian Dior die vind ik zoooo geweldig zag'm in de Elle staan hij kost 1925 euro dus ik zou 900 euro zelf moeten dokken majah anders maar een fluo tasje van louis vuitton of een partijtJE designers kleding

3.
No way! kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat, dat ooit IN gaat worden

4.
Stel je eens voor je stapt in een tijdmachine en je reist naar de toekomst --> het jaar 2550 Hoe loopt men erbij?

In die tijd hebben we al kennisgemaakt met onze gebroeders in SPACE....en we laten onze kledingstijl daar duidelijk door beinvloeden ook zullen we ons mengen met de aliens hierdoor ontstaat er een zeer geadvanceerd ras ... kleding met verwarming/verkoeling kleding met ingebouwde muziek met andere woorden kleding met de nieuwste technologische snufjes zullen ontstaan

Bovenstaande kleding is trouwns nu al te koop --> http://www.spacetribe.com

Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:07
winnetou!!!
winnetou!!! is offline
Citaat:
Spirit schreef:
1.

2.

3.

4.

1. dat ik me toch niet hoef te onderscheiden van mensen, ik ben toch in mijn eentje

2. ik koop een pak van d&g als dat genoeg is

3. ja... maar alto's zijn in hun eigen wereldje ook trendgevoelig hoor

4. iedereen heeft zijn eigen stijl... ik denk dat er mensen zijn die alleen maar punkkleding dragen, of een pak dragen, of alleen maar strakke kleren draagt, of heel wijd, en ik denk dat er ook wel mensen zijn die kleren dragen van een bepaalde kleur, alleen maar rood, paard, groen, grijs... mensen gaan steeds beter hun best doen om zich te onderscheiden...
Oud 04-02-2003, 17:20
Mysterons
Mysterons is offline
[QUOTE]Spirit schreef:
[B]1.

Ehm. als het koud zou zijn de hele dag een hangtrui. En als het warm zou zijn bikini? En nee ik zou niet naakt lopen. Gewoon niet. Maar ik ben te verslaafd aan kleding om saai op een onbewoond eiland zonder megaklerenkast te leven.

2.

Ik koop eh, hoge doc martens, nieuwe vans, paar skatebroeken, panties, sokken, kousen, paar ultrahippe outfits en puntschoenen enzo.

3.

ehm, zie ik dan wel weer. en alto-kleding is dan geen alto-kleding meer omdat het niet meer alto is.

4.

Onwijs spacie en vet. Alles is super-roze en fluorgroen, megapruiken, en speciale pantys die niet afzakken .
Oud 04-02-2003, 17:28
Fornarina
Fornarina is offline
Funky Feet
Jeetjuh ik moet er ff bij zeggen deze schoentjus vind ik SUPER!!!!
Dit word de nieuwe trend!!!!!!!!!
Ik denk dat SPACE-CLOTHING over een tijdje helemaal in gaat worden ik gok ZOMER 2004/2005

Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:06
rodina
rodina is offline
1. Als ik in mn uppie op een onbewoond eiland zit, ga ik naakt rondlopen, of ik hang me op. Wat moet je nou in je eentje op een eiland...

2. Koop ik een mooi klassiek krijtstreep pak. Of een stel schoentjes van Gucci. Of ik investeer het in een echt parelsnoer

3. natuurlijk in een te wijde broek, afgeragte schoenen, zo'n 25 kg wegende ketting aan mn broek en ongekamd haar

4. niet tegen die tijd is er wel een of andere mongool geweest die niet met zn pootjes van een of ander kernwapen af kon blijven
Reageren

Regels voor berichten