Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1.
Stel je eens voor je woont op een onbewoond eiland. ALs enig persoontje heis je, jezelf vast niet in de laatste mode of als 'altonees' ... wat kun je hieruit concluderen? Mmm ik concludeer hieruit dat je kleding draagt om aan anderen te laten zien wie je bent... Stel je toch eens voor je krijgt 1000 euro die je in 1 dag op moet maken aan kleding wat koop je? Ik koop een cargo broek van Christian Dior die vind ik zoooo geweldig zag'm in de Elle staan hij kost 1925 euro dus ik zou 900 euro zelf moeten dokken ![]() 3. Stel je eens voor alto-kleding wordt de nieuwe TREND! Zou je er mee gaan lopen? No way! kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat, dat ooit IN gaat worden ![]() 4. Stel je eens voor je stapt in een tijdmachine en je reist naar de toekomst --> het jaar 2550 Hoe loopt men erbij? In die tijd hebben we al kennisgemaakt met onze gebroeders in SPACE....en we laten onze kledingstijl daar duidelijk door beinvloeden ook zullen we ons mengen met de aliens hierdoor ontstaat er een zeer geadvanceerd ras ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bovenstaande kleding is trouwns nu al te koop ![]() Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 17:13. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Spirit schreef:
[B]1. Stel je eens voor je woont op een onbewoond eiland. ALs enig persoontje heis je, jezelf vast niet in de laatste mode of als 'altonees' ... wat kun je hieruit concluderen? Ehm. als het koud zou zijn de hele dag een hangtrui. En als het warm zou zijn bikini? En nee ik zou niet naakt lopen. Gewoon niet. Maar ik ben te verslaafd aan kleding om saai op een onbewoond eiland zonder megaklerenkast te leven. 2. Stel je toch eens voor je krijgt 1000 euro die je in 1 dag op moet maken aan kleding wat koop je? Ik koop eh, hoge doc martens, nieuwe vans, paar skatebroeken, panties, sokken, kousen, paar ultrahippe outfits en puntschoenen ![]() 3. Stel je eens voor alto-kleding wordt de nieuwe TREND! ![]() ehm, zie ik dan wel weer. en alto-kleding is dan geen alto-kleding meer omdat het niet meer alto is. ![]() 4. Stel je eens voor je stapt in een tijdmachine en je reist naar de toekomst --> het jaar 2550 Hoe loopt men erbij? Onwijs spacie en vet. Alles is super-roze en fluorgroen, megapruiken, en speciale pantys die niet afzakken ![]()
|
1. Als ik in mn uppie op een onbewoond eiland zit, ga ik naakt rondlopen, of ik hang me op. Wat moet je nou in je eentje op een eiland...
2. Koop ik een mooi klassiek krijtstreep pak. Of een stel schoentjes van Gucci. Of ik investeer het in een echt parelsnoer 3. natuurlijk in een te wijde broek, afgeragte schoenen, zo'n 25 kg wegende ketting aan mn broek en ongekamd haar 4. niet tegen die tijd is er wel een of andere mongool geweest die niet met zn pootjes van een of ander kernwapen af kon blijven ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Homo-emancipatie ELISEK | 68 | 27-05-2008 19:32 | |
Psychologie |
Herkennen van Beïnvloeding door Volwassenen Waterput | 40 | 30-01-2008 19:09 | |
Liefde & Relatie |
Is het verkeerd om iemand te verleiden die al bezet is? Optima | 184 | 03-01-2005 14:47 | |
Algemene schoolzaken |
msn verboden voor leraren? meiske 15 | 26 | 10-10-2003 17:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |