Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 22:22
Hardcore
Hardcore is offline
Mijn baas heeft op zijn werk konijnen, eerst waren die losgebroken en die hebbe we toen moeten vangen. Maar zodra je die beeste vastpakte begonnen ze te spartelen en te bijten, maar het raarste vond ik nog dat ze schreeuwde!!! Ik heb nog nooit een konijn geluid horen maken, maar echt dat was zo vreemd, is dit normaal?
Oud 09-03-2003, 20:30
Verwijderd
even een vraagje. hoezo heeft je baas voor zn werk konijnen??? proefdieren ofzo??
Oud 09-03-2003, 21:54
Shibby
Shibby is offline
Mijn konijn heeft ook een keer geschreeuwd/gepiept... dit kwam door onze honden
Oud 10-03-2003, 18:17
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
******** schreef op 09-03-2003 @ 21:30:
even een vraagje. hoezo heeft je baas voor zn werk konijnen??? proefdieren ofzo??
Oh jij bent echt een zielige tuthola. Jij denkt ook weer gelijk aan proefdieren he? Je bent echt zwakzinnig, ik wed zeker dat je nog vegetarisch bent ook zielig knijnt. En het gaat jou geen zak aan waar mijn baas konijnen voor nodig heeft, het heeft ook helemaal niks met deze topic te maken want dat vroeg ik ook nie. "Nieuwsgierig vegetarisch stopt ook voor dieren tuthola."
Oud 10-03-2003, 19:39
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Hardcore schreef op 10-03-2003 @ 19:17:
Oh jij bent echt een zielige tuthola. Jij denkt ook weer gelijk aan proefdieren he? Je bent echt zwakzinnig, ik wed zeker dat je nog vegetarisch bent ook zielig knijnt. En het gaat jou geen zak aan waar mijn baas konijnen voor nodig heeft, het heeft ook helemaal niks met deze topic te maken want dat vroeg ik ook nie. "Nieuwsgierig vegetarisch stopt ook voor dieren tuthola."
waarschijnlijk wilde ze het gewoon weten, het was zo te zien niet beledigend bedoeld.

ontopic: volgens mij is het wel normaal. Heb wel vaker gehoord van gillende konijnen, dan zijn ze "gewoon' doodsbang.
Oud 10-03-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Hardcore schreef op 10-03-2003 @ 19:17:
Leer schelden!!! wat is tuthola nou weer voor woord??? van welke eeuw ben jij zeg??

ik ha dhet eerst verkeerd gelezen.. Ik dacht dat hij ze VOOR zn werk had, niet OP zn werk..

Je hoeft niet meteen zo te reageren yhoor... zo kan ik ook beginnnen. Zal ik jou eens gaan gaan afzeiken zonder reden??? A

Nee laatmaar ik verlaag me neit tot jou niveau.. Ik ben neit zo TRIEST!!!!11

het is btw niet normaal,m dat konijnen zo beginnen te gillen.. Misschien komt het wel omdat ze doodsbang zijn.. Maar je meot ook geen konijnen op de werkvloer hebben, veel te druk voor ze.. Tja als ze doodsbang zijn kunnen ze nog wel zulke dingen doen.
Oud 11-03-2003, 12:52
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
******** schreef op 10-03-2003 @ 20:45:
Leer schelden!!! wat is tuthola nou weer voor woord??? van welke eeuw ben jij zeg??

ik ha dhet eerst verkeerd gelezen.. Ik dacht dat hij ze VOOR zn werk had, niet OP zn werk..

Je hoeft niet meteen zo te reageren yhoor... zo kan ik ook beginnnen. Zal ik jou eens gaan gaan afzeiken zonder reden??? A

Nee laatmaar ik verlaag me neit tot jou niveau.. Ik ben neit zo TRIEST!!!!11

het is btw niet normaal,m dat konijnen zo beginnen te gillen.. Misschien komt het wel omdat ze doodsbang zijn.. Maar je meot ook geen konijnen op de werkvloer hebben, veel te druk voor ze.. Tja als ze doodsbang zijn kunnen ze nog wel zulke dingen doen.
Jij bent echt dom. Als je niet eens weet wat tuthola is leef jij hier nog in de middeleeuwen. En je zegt dingen die je niet weet, want je zegt dat wij konijnen op de werkvloer hebben??? Heb ik nooit gezegd doos. En wie zegt dat het te druk voor konijnen is op de werkvloer?? Je weet niet eens wat voor werk ik doe dus weet je ook niet of het er druk is. Jij begint hier gelijk allemaal dingen erbij te verzinnen, LEER LEZEN MUTS!!!!!!!!!
Oud 11-03-2003, 13:08
Koen
Koen is offline
Flamen = dicht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten