Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
verder gaat die 50 graden wel lukken hoor.. hij heeft een langzamere proc en hij heeft 'm niet overgeklokt dat scheelt zo weer wat graden ![]() -de postbode-
||
![]() |
Citaat:
Ik heb waterkoeling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Eén voordeel, ik hoor mijn hdd's niet ratelen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Warmte en geluidsproduktie moet je netjes op elkaar afstemmen, zodat het in je kast lekker koel blijft, zonder dat je computer veel lawaai maakt. Een case-fan kan handig zijn als je een GeForce 3/4 kaart hebt, een snelle processor en andere warmteproducerende devices. De temperatuur in de kast loopt daarbij op, en elke graden die de lucht in je kast warmer is, is je processor ook warmer. Dus als de lucht in je kast teveel verschilt met de omgevingstemperatuur buiten de kast, de zogenaamde delta, dan loont het om een casefan te installeren. Zelf heb ik een 80mm intake casefan vooraan en een 80mm outtake casefan achter (vlakbij de processor), beide draaien op 7V en zijn geruisloos, terwijl mijn kast toch lekker koel blijft. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt niet zeggen dat een HSF altijd op de heatsink moet blazen. |
![]() |
|
![]() |
ik ken jou probleem heb wij ook gehad met onze amd
moet gewoon een groote koeler er op zetten weet je wat je ook kan doen een de zijkant van de kast er af halen en dan kijken of die nog zo warm word dan loopt niet niet zo snel warm en vast ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Vista] Problemen met IE en FF Verwijderd | 2 | 27-04-2009 20:10 | |
Software & Hardware |
[PC]AMD cpu werkt niet op juiste snelheid TwinTurbo | 21 | 06-01-2005 10:15 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Problemen met BIOS Verwijderd | 8 | 15-09-2004 12:16 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Problemen in spellen jantje006 | 8 | 31-03-2004 19:48 | |
Software & Hardware |
[Voeding] Vage problemen + vraagjes Orion16 | 10 | 02-12-2003 20:37 | |
Software & Hardware |
Ik lees zojuist dit SLECHTE nieuws :( terwijl: AMD RULEZ! BBJ | 3 | 27-09-2001 14:19 |