Advertentie | |
|
![]() |
|
in tegenstelling tot de meeste mensen hier, ik vin het erger een slecht cijfer te hebben voor een vak waar ik slecht in ben... Ik bedoel, ik sta nu een 7,7 voor bio, redelijk goed, ik mag een 2 halen om nog een 6 te staan (was ik niet van plan hoor) maar goed, bij dat vak is een onvoldoende niet dramatisch. Aan de andere kant sta ik voor duits slechts een 6, als ik daar een ov voor haal... is mn gemiddelde gelijk ov, snappie???
xxxxxx
|
Verwijderd
|
ik bereken nogal alles, dus mijn doel is:
mijn betere vakken zo goed mogelijk scoren, dan heb ik nog wat reserve voor de mindere vakken. als ik ooit zoveel haalde, moet ik dat gewoon blijven halen. als één van mijn goeie vakken slecht uitvalt dan vind ik het verschrikkelijk! dan zakt direct mijn hele gemiddelde voor dat vak, dan is het een soort van afgang, want normaal ben ik daar goed in, zeker als dan iemand die normaal zwakker scoort meer (veel meer) heeft, dan is het nog erger. mjah, ik ben nogal veeleisend en perfectionistisch en competatief... maar toch doe ik heel weinig voor school, stom dat ik ben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|