Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
VROUW
Beste nieuwkomer: Geen idee Knapste/mooiste Forummer: Hukkie, Tiga, Pinkishdress Liefste Forummer: Hukkie Meest relaxte forummer: Roos, Sooz Grappigste forummer: Uhhm, geen idee... Slimste forummer: Roos, CemetarySlut, Exploding Boy, Miss Quasy Meest irriterende forummer: Hooligirl (momentopname that is) Best postende forummer: Ninnoc, Roos, Rodina Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Pinkishdress wel denk ik Best geklede forummer: Hukkie Forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Ninnoc Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Hooligirl (weer momentopname) Meest interessante forummer: Roos en Denise84 Forummer met meeste mensenkennis: CemetarySlut Meest open-minded forummer: Ninnoc Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Geen idee Forummer die goeie forumbaas zou zijn: Denise84 denk ik wel... MAN Beste nieuwkomer: geen idee Knapste/mooiste Forummer: Glow, Italianboy, BertBart Liefste Forummer: Strafcorner Meest relaxte forummer: Strafcorner, Pharmacon grappigste forummer: a new nose, strafcorner Slimste forummer: strafcorner, Nare Man Meest irriterende forummer: Donn-E Best postende forummer: Strafcorner, Nare Man, BertBart Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Glow Best geklede forummer: BertBart Forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Glow Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Donn-E Meest interessante forummer: Donn-E Forummer met meeste mensenkennis: Strafcorner, Nare Man Meest open-minded forummer: BertBart Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Nare Man Forummer die goeie forumbaas zou zijn: Strafcorner
Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 18:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vrouw
beste nieuwkomer: 'Gast' knapste/mooiste Forummer: Li, Feline, Esmee, Roos, Rodina Liefste Forummer: Li, Feline Meest relaxte forummer: Li, Feline, Esmee, Roos, Rodina grappigste forummer: Roos, Rodina Slimste forummer: Roos Meest irriterende forummer: Roos, echtwel, zoek eens je eigen humor ofzo ![]() Best postende forummer: Roos Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Li, Feline, Esmee, Roos en Rodina Best geklede forummer: Li, Feline, Esmee, Roos en Rodina forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Li, Feline, Esmee, Roos en Rodina, gaan we samen twister spelen ofzo ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Hooligirl Meest interessante forummer: Li Forummer met meeste mensenkennis: Feline, Roos meest open-minded forummer: Feline, Roos Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Li, zou ik mezelf eens goed verwennen dan ![]() ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: Roos man: beste klaarkomer: Ninh knapste/mooiste Forummer: GRRR ![]() Liefste Forummer: GRRR Meest relaxte forummer: J-roen, S grappigste forummer: GRRR, new nose Slimste forummer: Nare Man Meest irriterende forummer: Donn-E, hotboy15 Best postende forummer: Nare Man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: GRRR, J-roen, S Best geklede forummer: S forummer die je graag nog eens irl wilt zien: GRRR, J-roen, S Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Donn-E, hotboy15 Meest interessante forummer: S Forummer met meeste mensenkennis: J-roen meest open-minded forummer: J-roen Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: S, mag ik eindelijk in de 'you-have-to-be-at-least-this-tall'-attracties ![]() ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: 1/2 RoSaLiNi (r.i.p) Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 19:14. |
![]() |
|
![]() |
VROUW
Beste nieuwkomer: ~Sjeherazade~ Knapste/mooiste Forummer: Antartica, Exploding boy, Tiga, avelon, sjeherazade, moondance, Cemslutje Liefste Forummer: Antartica, Expl. boy, avelon, Miss quasy Meest relaxte forummer: Exploding boy, cemslutje Grappigste forummer: Ik lig geregeld in een deuk om iedereen hier! Slimste forummer: Exploding Boy, Miss quasy, cemslutje Meest irriterende forummer: Pff... Best postende forummer: - Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Exploding boy (weet ik al), Miss quasi, avelon, cemslutje (maar die ken ik allemaal al een beetje.) Best geklede forummer: Avelon, Expl boy. Forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Iedereen wel eigenlijk. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Ik lach geen mensjes uit! Meest interessante forummer: Expl. boy en Miss quasy, Forummer met meeste mensenkennis: Cemslutje Meest open-minded forummer: - Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: avelon Forummer die goeie forumbaas zou zijn: -. MAN Beste nieuwkomer: Geen idee Knapste/mooiste Forummer: OriginalMisfit, Bertbart! KASPER Liefste Forummer: Aepie!!! KASPER Meest relaxte forummer: Aepie! A new nose! grappigste forummer: a new nose Slimste forummer: Nare Man Meest irriterende forummer: - Best postende forummer: Nare Man, BertBart Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: A new nose Best geklede forummer: BertBart Forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Nare man Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Ik lach geen mensen uit Meest interessante forummer: Nare man! Forummer met meeste mensenkennis: Nare Man Meest open-minded forummer: - Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Bertbart ofzo Forummer die goeie forumbaas zou zijn: -
Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 20:00. |
![]() |
|
beste nieuwkomer
![]() knapste/mooiste Forummer: dying bride, Denise84, ~shererazade~ , antartica , eztah. terror koe & MOD Liefste Forummer: dying bride, cem slut Meest relaxte forummer: kel grappigste forummer: terror koe Slimste forummer: ![]() Meest irriterende forummer: op dit moment niemand echt Best postende forummer: rodina Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: pffff?????? een aantal wel Best geklede forummer: marina forummer die je graag nog eens irl wilt zien: veel Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: paranoide ![]() Meest interessante forummer: ~shererazade~ Forummer met meeste mensenkennis: ? cem slut maartje meest open-minded forummer: eerlijk gezegd vind ik de meesten hier nogal close minded Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: dying bride kel, want die heeft altijd leuke jochjes aan zich hangen ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: miss quasi man: beste nieuwkomer ![]() knapste/mooiste Forummer: darcy, bertbart, aaaaaaaaart (verkeerd geschreven ja :\ ) , substantial, jaap ( jesus crust nog steeds????) en niet te vergeten kasper Liefste Forummer: kasper Meest relaxte forummer: bertbart grappigste forummer: jaap , a new nose Slimste forummer: drama Meest irriterende forummer: mennuz Best postende forummer: nare man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: zou het niet weten? Best geklede forummer: bertbart forummer die je graag nog eens irl wilt zien: heleboel wel Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: *zwijgt* Meest interessante forummer: ? Forummer met meeste mensenkennis: geen idee meest open-minded forummer: drama Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: bertbart met z'n hippe kleren Forummer die goeie forumbaas zou zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]() en tot coolste/relaxte/aardigste forummers: stp, sooz en firefly omdat ze heeeeelemaal naar apeldoorn zijn gekomen om mee te gaan naar een concert ![]() en cesar (effeks) vanwege z'n sympathieke houding t.o.v. aardappels ![]()
Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 20:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]terror koe schreef:
Citaat:
Ok sorry mensen, ik ben hier nog maar nieuw. Ik moet de inwoners van het forum nog een beetje ontdekken... ![]() Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 22:55. |
![]() |
|
vrouw
beste nieuwkomer: sjeherezade knapste/mooiste Forummer: zoveel! dying bride. sjeherezade. firefly. antartica. mari. diana's acolyte. miss quasy. jewel. roos. moondance. blackbird. Liefste Forummer: mari. miss quasy. dying bride. wallflower. blackbird. firefly. cemslut. Meest relaxte forummer: roos. grappigste forummer: humorloos stel ![]() ![]() Slimste forummer: miss quasy. roos. Meest irriterende forummer: hooligirl Best postende forummer: Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: mensjes die ik beetje ken ![]() Best geklede forummer: dying bride. expl boy. sjeherezade forummer die je graag nog eens irl wilt zien: sjeherezade. (rest zag ik al eerder van mensjes die lief zijn) Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: ![]() Meest interessante forummer: terror koe Forummer met meeste mensenkennis: miss quasy meest open-minded forummer: ik Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Forummer die goeie forumbaas zou zijn: man: beste nieuwkomer: AEP!! knapste/mooiste Forummer: originalmisfit. bertbart. epd. exo. king. aep Liefste Forummer: epd. aep. (jozz) Ieme!. exo. Meest relaxte forummer: ieme. nare man (relax?). glow. grappigste forummer: ninh Slimste forummer: ieme Meest irriterende forummer: die kleine in het fototopic :\ Best postende forummer: stp Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Best geklede forummer: bertbart forummer die je graag nog eens irl wilt zien: aep. exo. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Meest interessante forummer: aep ( ![]() Forummer met meeste mensenkennis: meest open-minded forummer: nare man. Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Forummer die goeie forumbaas zou zijn
Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 22:50. |
![]() |
||
Citaat:
daar gaan we weer.. http://www.aardappels.tk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hipste forummer: Avelon Maar aan dingen als liefste en knapste begin ik niet want dat zijn er veel te veel (marina britt freakjuh exploding antartica dying koe steve misfit) Nieuwkomer: muizz Verder vind ik GRRR en steve heel grappig en rutger heeft z'n momenten Nare man, blacksugar en dobermann posten over het algemeen wel goed, niet dat ik het altijd met ze eens ben. Owja wie ik wil meeten cHa0s en z'n dinnetje, Avelon (maar die gaat me vast beledigen), steve en king Eigenlijk doe ik dit alleen maar om te slijmen en meer alto punten te krijgen. Ik wil 'n alto keuken. Naja eigenlijk ga ik voor de suzuki. ![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 01:05. |
![]() |
|
vrouw
beste nieuwkomer: geen idee, ben er niet meer zo vaak knapste/mooiste Forummer: Fallen Tear Liefste Forummer: Shanli denk ik Meest relaxte forummer: Rodina grappigste forummer: Esmee Slimste forummer: Ninnoc Meest irriterende forummer: Paranoide Best postende forummer: Rodina Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Roos Best geklede forummer: Esmee forummer die je graag nog eens irl wilt zien: / Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: / Meest interessante forummer: Eztah Forummer met meeste mensenkennis: Exploding Boy meest open-minded forummer: Hukkie Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Jewel Forummer die goeie forumbaas zou zijn: Feline man: beste nieuwkomer: Is Glow nieuw? Dan Glow knapste/mooiste Forummer: Bertbart Liefste Forummer: STP lijkt me lief Meest relaxte forummer: Wim Wok, Roger grappigste forummer: a New Noise, Prototype Slimste forummer: Evito misschien? ADHD komt ook altijd slim over Meest irriterende forummer: SuperS Best postende forummer: Nare Man, Bertbart Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Bliksem, ADHD, Roger Best geklede forummer: Bertbart forummer die je graag nog eens irl wilt zien: ..? Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: / ![]() Meest interessante forummer: Nare Man Forummer met meeste mensenkennis: Italianboy meest open-minded forummer: STP? Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Bertbart Forummer die goeie forumbaas zou zijn: New Noise |
![]() |
|
![]() |
vrouw
beste nieuwkomer Sjeherazade knapste/mooiste Forummer: avelon, li, wishfull dreaming Liefste Forummer: avelon, kelly, jewel Meest relaxte forummer: miss quasy grappigste forummer: terror koe Slimste forummer: Sjeherazade Meest irriterende forummer: paranoide, ruby soho Best postende forummer: rodina Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: ? Best geklede forummer: avelon forummer die je graag nog eens irl wilt zien: ? Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: ruby soho Meest interessante forummer: eztah Forummer met meeste mensenkennis: miss quasy meest open-minded forummer: starbelliedboy Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: eztah Forummer die goeie forumbaas zou zijn: ? man: beste nieuwkomer ADHD knapste/mooiste Forummer: eXo, bertbart, nanaki Liefste Forummer: a new nose Meest relaxte forummer: Feary grappigste forummer: eXo Slimste forummer: starfcorner Meest irriterende forummer: ninh Best postende forummer: nare man, evito Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: ? Best geklede forummer: STP forummer die je graag nog eens irl wilt zien: ? Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen:? Meest interessante forummer: drama, strafcorner Forummer met meeste mensenkennis: aart meest open-minded forummer: King Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: ? Forummer die goeie forumbaas zou zijn: stp is wel oke |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
beste nieuwkomer: sjeherezade
knapste/mooiste Forummer:Eztah dying bride. sjeherezade.diana's acolyte. miss quasy.rodina. roos. en olga en mortischa Liefste Forummer ![]() Meest relaxte forummer: roos en esmee grappigste forummer ![]() Slimste forummer: miss quasy. eztah Meest irriterende forummer: Paranoide Best postende forummer: Ninnoc, rodina Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden:Afgezien van de mensen warmee ik het al goed kan vinden: Rodina Best geklede forummer: Olga, rodina,eztah, sjeherazade,aurelia autumnrain Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen:Hooligirl Meest interessante forummer:Eztah, ninnoc Forummer met meeste mensenkennis: miss quasy meest open-minded forummer:Rodina. man: beste nieuwkomer: knapste/mooiste Forummer ![]() Liefste Forummer: King,jesuscrust Meest relaxte forummer: Nare man,New nose noise, jesuscrust,EPD grappigste forummer: ninh en new nosy noise, Grrr,EPD Slimste forummer: Drama, jesuscrust en nare Meest irriterende forummer: Mennuz Best postende forummer: Drama,ADHD,STP Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden ![]() Best geklede forummer: bertbart, jesuscrust forummer die je graag nog eens irl wilt zien ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: mennuz Meest interessante forummer: Drama Forummer met meeste mensenkennis: meest open-minded forummer: Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 13:11. |
![]() |
|
Vrouwmenschen:
Beste nieuwkomer ![]() Knapste/mooiste forummer Rodina, Roos, Denise84. Mortischa Liefste forummer Roos Meest relaxte forummer Esmée, Rodina, Maar Grappigste forummer Cem. slut, Mortischa, Roos Slimste forummer Roos Meest irriterende forummer Stefanlovertje, Hooligirl, Superpoepdoosje Best postende forummer Roos, Maar, Esmée Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden Roos, Maar, Esmée, Cem. slut, Mortischa Best geklede forummer Rodina, Roos, Esmée Forummer die je graag nog eens irl wilt zien : Alle eerdergenoemde vrouwen, behalve die bij 'meest irriterende forummer' ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen Hooligirl. Meest interessante forummer Mortischa Forummer met meeste mensenkennis Cem. slut. Meest open-minded forummer Cem. slut, Mortischa Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn Roos ![]() ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn Alweer Roos! Mannen Beste nieuwkomer Glow Knapste/mooiste forummer Bertbart, Italianboy, 3307, Plusmarktboy, Black Angel Liefste Forummer Bertbart, Pharmacon Meest relaxte forummer Aaaaaart.., Ninh, Black Angel Grappigste forummer Ninh Slimste forummer Nare man Meest irriterende forummer SuperS, K-Master-K, Mennuz Best postende forummer Nare man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden Bertbart, Aaaaaart.., Nare man, S Best geklede forummer Bertbart, Aaaaaart.., 3307 Forummer die je graag nog eens irl wilt zien Zie de i.r.l.-vraag Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen SuperS Meest interessante forummer Mennuz Forummer met meeste mensenkennis Italianboy, S Meest open-minded forummer Aaaaaart.. Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn Nare man Forummer die goeie forumbaas zou zijn Italianboy, S Shit, ik moet constant alles aanpassen omdat me telkens nieuwe mensen te binnen schieten ![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 13:51. |
![]() |
|
Slimste mannelijke forummer: nare man
best postende mannelijke forummer: Atje85, nare man (wat wordt die nare vaak genoemd he ![]() Slimste en best postende vrouwelijke forummer: Gatara De rest weet ik niet, ik zit eigenlijk altijd op A & N, dus op de rest let ik niet zo... ![]() Nou ja, toch een paar misschien: vrouwen en mannen: grappigste forummer: *~*SuSHiJoW*~*, de communiceerbeer Meest relaxte forummer: Tofke_H
Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 15:09. |
![]() |
|
![]() |
vrouw
beste nieuwkomer: eh.. ![]() knapste/mooiste Forummer: jewel, wishfuldreaming, pinkish dress, cemetary slut. avalon, diana's~acolyte, muizzz, -enid-, sjehezerade, mortischa, mucky mouse, scala Liefste Forummer: wishfuldreaming, jewel, shanli, strawberryswirl Meest relaxte forummer: rodina, ninnoc grappigste forummer: shanli, sjehezerade. Slimste forummer: eh.. esmee, rodina. Meest irriterende forummer: hooligirl Best postende forummer: rodina, ninnoc. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: wishfuldreaming, jewel,, verder eh.. shanli..wallflower, mortischa..? Best geklede forummer: rodina, jewel, cemetary slut forummer die je graag nog eens irl wilt zien: wishfuldreaming, jewel ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: hooligirl Meest interessante forummer: ehm interessant? mensen die ik wel gaaf vind: avalon, wishful natuurlijk ![]() Forummer met meeste mensenkennis: rodina, esmee meest open-minded forummer: avalon Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: eh, jewel ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: dunno.. man: beste nieuwkomer: ? knapste/mooiste Forummer: italianboy, glow, bertbart, aaaaart, reemz, bambix, black angel, bertbart Liefste Forummer: chilli dude, mystichunter Meest relaxte forummer: bertbart, ADHD grappigste forummer: a new nose Slimste forummer: nare man Meest irriterende forummer: Best postende forummer: nare man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: chilli dude.. Best geklede forummer: bertbart, glow forummer die je graag nog eens irl wilt zien: chilli dude Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: mennuz Meest interessante forummer: Forummer met meeste mensenkennis: nare man meest open-minded forummer: Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: bertbart, maar die wilt niet meer enzo.
Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 17:25. |
![]() |
|
vrouw
beste nieuwkomer : Tja, uhm, sorry, dat weet ik niet. knapste/mooiste Forummer: dying bride, sjeherezade. firefly, antartica, mari, diana's acolyte Liefste Forummer: uhm, pienie, en verder weet k niet wie dr lief is, owja, idoless Meest relaxte forummer: idoless grappigste forummer: terror koe Slimste forummer: .. Meest irriterende forummer: .. Best postende forummer: .. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: idoless Best geklede forummer: geen idee forummer die je graag nog eens irl wilt zien: pienie Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: gheghe Meest interessante forummer: idoless Forummer met meeste mensenkennis: ? geen idee meest open-minded forummer: hukkie Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: avelon (mooi mooi mooi) Forummer die goeie forumbaas zou zijn: i dunno man: beste nieuwkomer : AePie knapste/mooiste Forummer: woow.. uhm, ja, birthmark, en aepie en uhm, damn, k ben inspiratieloos, owja, sir smoke-a-lot Liefste Forummer: birthmark, pruttelpot, sir smoke-a-lot Meest relaxte forummer : birthmark, aepie, sir smoke-a-lot grappigste forummer: eXo Slimste forummer: .. Meest irriterende forummer: .. Best postende forummer: .. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: birthmark, aepie Best geklede forummer: STP forummer die je graag nog eens irl wilt zien: aepie, STP Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: .. Meest interessante forummer: birthmark Forummer met meeste mensenkennis: ? .. meest open-minded forummer: .. Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: .. Forummer die goeie forumbaas zou zijn: ..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Verwijderd | 144 | 15-09-2003 23:06 | |
Lifestyle |
verkiezingsgedoe cha0s | 257 | 26-04-2003 13:50 | |
Lifestyle |