Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zijn er nog breaker ![]() Rat
|
*staat af en toe nog in de woonkamer te wiebelen op breakbeats*
Vroeger veel gedaan ook break groep enz maar niet echt meer naarmate het niet meer zo bijzonder is, uiteraard heb ook ik een alto image hoog te houden. ![]()
Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 20:01. |
![]() |
|
![]() |
ja, ik ben een bgirl...
K dans nu al ruim een jaar (heb ff n break genomen), maar ben een paar weken terug begonnen. Ik doe t met van alles en nog wat. Ik heb een tijdje in een crew gezeten (vorig jaar 3e bij Dutch Bboys Championships=), maar inmiddels ben k daar weer uit en zit ik bij een andere crew. We trainen overal en nergens en we gaan ook vaak naar jams. Verder heb k het afgelopen jaar veel bboys & bgurlz leren kennen...it's like one happy family ![]()
|
Bij breakdance word er onderscheid gemaakt tussen de jongens en de meisjes, omdat jongens in het algemeen sterker en leniger zijn. Toch breaken er steeds meer meisjes, en steeds meer meisjes worden beter. Als er op een jam of battle wordt gebreakt krijgen meisjes vaak meer respect van de jongens, omdat je dus zou denken dat jongens beter zijn in breaken dan meisjes.
Beetje moeilijk uit te leggen dit ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Breakdance is een term die de media aan de dans (bboying )heeft gegeven. Daarom noemen de zogenaamde breakers zich eerder bboy of bgirl. Flygirls zijn bgirls die een bepaalde reputatie in diverse kringen/battles hebben opgebouw, zeg maar. Maar die term word niet zo erg vaak gebruikt.
||
![]() |
Citaat:
Tis niet makkelijk. Je moet wel doorzettingsvermogen hebben. Het ligt ook aan je lichaam. Bepaalde moves zullen sommige mensen eerder onder de knie krijgen dan anderen. Het is vooral hard trainen. Het ligt er ook aan wat je wilt leren. Je kunt ook een proefles(sen) volgen als je wilt...
||
Citaat:
![]()
|
Breaker van Friessche vlag
breakdancen lijkt me echt geweldig, jammer genoeg is er niets in de omgeving van dit pietoreske dorpje wat iets in die richting geeft. Eigenlijk maar goed ook, ik zou vast vaste klant worden van het ziekenhuis.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Hiphop concerten, releases etc. Tha miss Cazzz | 199 | 01-03-2004 19:58 | |
Vrije tijd |