Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan heb je ze waarschijnlijk te strak zitten, die snaren. |
![]() |
|
Jezus zeg, doe eens beetje onderzoek naar je instrument ofzo.. voor een gitaar hebben ze iets heel handigs uitgevonden en dat heet een imbussleutel danwel een schroevendraaier (hangt er vanaf of je een floyd hebt of nie) om je brug omhoog of omlaag te draaien. Op die manier kun je je snaarhoogte aanpassen. En over een snaar vervangen... tja, ga dan blokfluit spelen
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar maar je gaat het nog ooit nog eens leren? het is toch niet zo een bigofadeal, kwestie van wat technisch inzicht |
![]() |
|
haha, amateurtje ben ik dus ?
![]() @Ce-El-Wan, dat klonk niet aardig :'-(, maaar dan wil ik jou ook ff vragen wat je precies bedoelt, (ja sorry hoor, waarom lees dat stuk hierboven maar), als de brug dat ding is waar je de tremolo in steekt, die zit eigenlijk normaal vergeleken met de rest, maar ik vind m te hoog maarja... k zal wel ff kijken tegelijk met het wissleen van de snaar, en BTW, als ik dan de brug lager zet lopen mn snaren dan niet schuin?? @Ulfheidin: ![]()
|
heb ik jou wat gedaan, Rocksaan? En dank je, Danique!
Ik denk dat ieder hier wel eens een eerste keer heeft gehad dat hij/zij een snaar moest vervangen en hoe leer je dat? Juist, uitleg krijgen! En ik kan het niet, hoef het niet te kunnen, want ik heb liever een potlood in m'n handen dan een gitaar... stom he? Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 22:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
danique, uhja, daar ga ik niet eens op in |
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed, zijn jullie ook allemaal van die luie /zuinige mensen die wachten tot hun snaren kanppen voor ze te vervangen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
JA, het is gewoon gelukt, maar jullie mogen nu allemaal heeeeeeel hard lachen:
Ik doe de snaar er op, doe hem door mechaniek ding en probeer hem om dat ding heen te draaien, naa een tijd ziten er zoveel knikekn in dat de laatste paar cm afbreken ![]() ![]()
||
Citaat:
Net zo gek als die keer dat men moeder prei in de boerenkoolstamppot had gegooid... gelachen hebben we toen. als 'n gek. |
![]() |
|
|