![]() |
|
Zou je met iemand het bed induiken en seks hebben, zonder dat jullie een relatie met elkaar hebben?
Poll: Zou je seks hebben zonder relatie? A. Ja, lekker toch! B. Nope, er moet liefde bij betrokken zijn C. Ik weet het niet Tussenstand: |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ook als 'n paar anderen, ik weet 't niet, ingevuld.. Heb zoiezo niet snel sex met iemand dus ik zou 't mijn god niet weten wanneer ik niet echt iets voor iemand zou voelen (in vorm van liefde dan eh..) heb wel vaker (laten we 't op "lichamelijk contact" houden) gehad met mensen waar ik niet veel meer voor voelden dan alleen vriendschap ofzo.. Maar echt sex met iemand hebben.. I don't know..
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou het niet kunnen/willen bij iemand bij wie ik me niet totaal op m'n gemak voel. Uit ervaring weet ik dat dat geen succes is. En ik zou zeker wel wat voor die persoon moeten voelen, want voor mij komt er meer bij kijken dan alleen de fysieke kant.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|