Advertentie | |
|
![]() |
|
Ohja. Nee, dat merk ik natuurlijk weer eens niet op.
![]() Maar het had ook gekund dat Eris hier voor het eerst was en haar naam naar de rol heeft genoemd... Of klets ik nou onzin?
||
Citaat:
Maar waar gaat die film eigenlijk over? Hij moet z'n vriend redden omdat die anders vermoord wordt, ofzo toch? Maar waarom...
|
euhhhh, jottem. ff de televisie gids erbij pakken.
"Als piraat Sinbad door de koning van Syracuse ter dood veroordeeld wordt, omdat hij het Boek der Vrede zou hebben gestolen, biedt zijn oude vriend, Prins Proteus, aan om zijn plaats in te nemen. Alleen als Sinbad binnen tien dagen met het boek terugkeert, zal proteus blijven leven. De echte dief van het boek is de twistgodin Eris, die zo het Rijk der Twaalf Steden in haar macht wil krijgen. Zal Sinbad zijn onbetrouwbare reputatie waarmaken en vakantie gaan vieren op Fiji, of zal hij zich, geholpen door Proteus' mooie geliefde Marina, een echte vriend tonen en Eris verslaan?
|
ja, lijkt me echt een hele leuke film. Ik heb er eigenlijk nog weinig van gelezen, of gezien, maar ik zag een heel kort stukje op de reclame op tv.
Het zag er in ieder geval mooi geanimeerd uit. Dat viel me wel meteen op. Sinbad was toch niet van disney hè ?! Anders moet ik me echt dood gaan schamen als disney fan ![]() Als ie van disney is, ga ik em ook zo snel mogelijk in de bios bekijken. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik heb de film een paar dagen geleden gezien. hij is heel mooi gemaakt, bevat veel actie, maar het verhaal is een beetje een zwakke samentreksel van allerlei mythes. een opmerkelijke pluspunt is het feit dat Eris erin voorkomt. de godin van de appel is een (onterecht ![]() Offtopic: voor mensen met meer interesse in Eris raad ik de "Illuminatus!" trilogy aan, geschreven door Robert Anton Wilson. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Show Your DVD Collection Kubstudent | 39 | 07-01-2004 12:20 |