Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
HOe heet die troela die Vrienden Voor Amstel Live presenteerde? Damn dat is echt walgelijk. Zo'n 45 jarig moeder figuur met spikes in dr haar. Nederlandse glamour hoor, met je chanel kledinkjes tussen de bloemkool
![]() Freddie Mercury van Queen, maar die is al een beetje dood. Vivienne Westwood, geweldig wijf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ownee Freddy Mercury die is zeker weten cool, maar vooral die in de begin topic stonden... Patty Brard brrrrr |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind Elton John vet!!! Woooeeehh!
![]() ![]() Boy George heb ik echt een hekel aan... wat een piemel, maar toch heeft hij ook wel weer wat leuke liedjes. Ik vind het niet leuk om naar hm te kijken... hij is gewoon een te erge ken..
||
Citaat:
Wel op een goede manier overigens. Ik bedoel hij heeft tegenwoordig niet meer zo'n op en top image... Hij blijft cool! Ook: Anthony (RHCP) ![]() Gwen Stefani (No Doubt) ![]() Elton John (eerder genoemd ![]() ![]() Freddie Mercury (Queen - R.i.P.) ![]() 4 non blondes ![]() Even de mindere : Sugar Lee Hooper Patricia Paay (wat is ZIJ dom zeg... jeezus) ![]() Vanessa
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|