Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2003, 19:08
[trm]
[trm] is offline

ze horen bij elkaar. als iemand zijn/haar mening wil geven, dan graag eerlijk.
Oud 22-02-2003, 19:25
Type
Type is offline
De titel doet me denken aan Shakespeare. Correct?

"All the world's a stage, and a man, in his life, plays seven parts."
Etc.

De tekeningen (schilderijen?) vind ik zeer cool. Vooral de bovenste. Lekker losjes, een beetje abstract, en het heeft een sfeertje.

Als je deze op posterformaat zou hebben, zouden ze later bij mij in mijn huis hangen.
Oud 22-02-2003, 19:29
GRRR
GRRR is offline
ik vind ze geweldig :]

die 2e wat minder. hou persoonlijk niet zo van abstract en ruis. zie het te vaak in kitsche huiskamers verschijnen. de 3e vind ik het leukst. gemengde technieken vind ik altijd wel interessant.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 20:48
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ik vind ze geweldig :]

die 2e wat minder. hou persoonlijk niet zo van abstract en ruis. zie het te vaak in kitsche huiskamers verschijnen. de 3e vind ik het leukst. gemengde technieken vind ik altijd wel interessant.
mee eens.. 1e is een beetje 'GRRR' stijl btw en collagedingen zijn koel
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 12:54
Verwijderd
Ik vind het een erg coole stijl, die eerste wat minder, die andere twee erg gaaf
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 13:34
polac
polac is offline
die 3e vin 'k mooizt!!!
Oud 23-02-2003, 15:59
bumblebee
bumblebee is offline
Die 2e vind ik top! !
Oud 23-02-2003, 16:21
Verwijderd
heel erg vet, 3e is t vetst, maar wat wil je er precies mee uitbeelden? ben ik wel nieuwsgierig naar..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 22:14
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
heel erg vet, 3e is t vetst, maar wat wil je er precies mee uitbeelden? ben ik wel nieuwsgierig naar..
idem dito.
Oud 24-02-2003, 08:24
Verwijderd
Die eerste moest ik langer naar kijken voor ik hem goed en mooi vond (hoe langer ik kijk, hoe beter/mooier ik hem vind eigenlijk...). De tweede vind ik persoonlijk de minste, hij is niet slecht, maar ik vind hem minder mooi dan de andere twee. De derde vind ik echt super.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:04
Stoetel
Stoetel is offline
K vind ze alledrie wel goed, maar de 3de springt er toch bovenuit. Zeer goed gedaan meid!
Oud 24-02-2003, 10:05
Verwijderd
erg leuk, keep it going!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:56
Verwijderd
'k zit nog eens te kijken ('k blijf ze goed vinden )...ik 'stoor' me een beetje aan dat witte figuur in de derde tekening...misschien ligt het aan mij...maar misschien zou hij met alleen die twee blauwe mooier zijn...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:54
[trm]
[trm] is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
De opdracht luidde: "The world is a stage". &ik wil uitbeelden dat iedereen een masker opheeft, dat je niet zelf de touwtjes in handen hebt, iets dergelijks.

Meestal vind ik het erg moeilijk om precies uit te leggen wat ik bedoel met een tekening of schilderij of foto desnoods, het is meer een gevoel dat er uit moet spreken & omdat ik er zelf zo dicht op zit & het van mijn emoties uitgaat is de betekenis voor mij veel duidelijker.
Oud 25-02-2003, 18:55
[trm]
[trm] is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
'k zit nog eens te kijken ('k blijf ze goed vinden )...ik 'stoor' me een beetje aan dat witte figuur in de derde tekening...misschien ligt het aan mij...maar misschien zou hij met alleen die twee blauwe mooier zijn...

Dankjewel [iedereen trouwens ]; ik had daar zelf nog niet aan gedacht & zit me nu af te vragen of je wellicht gelijk hebt. Het valt niet uit te proberen, helaas.
Oud 26-02-2003, 12:37
ekki
ekki is offline
Sorry dat ik zo laat reageer (had 'm al wel gezien, hoor). Ik vind de eerste twee erg gaaf! De derde vind ik minder, om dezelfde reden als Leonie. Maar de eerste en tweede vind ik echt heel goed! Ik hou daarvan, die tweede zou ik ook best in m'n huiskamer willen hebben hangen!
Reageren

Regels voor berichten