![]() |
|
Verwijderd
|
Ow, dat heb ik ook hoor. Ik ben heel erg lanzaam als het om sex gaat. Ik moet me dan eerst helemaal vertrouw bij iemand voelen, enz. Maar bij m'n ex (met wie ik het 5 maanden had) heb ik ook niet echt veel gedaan. Ik heb hem ook niet afgetrokken ofzo, dat durfde ik niet..
![]() Ik had ook zoiets van "dat kan ik toch niet"... Maar of dat door m'n opvoeding zou kunnen komen, weet ik niet. Mijn ouders zijn bijv. bestwel tuttig ofzo, maar als ik me eenmaal vertrouwd bij iemand voel dan ben ik... hmm.. hoe zal ik dat zeggen... bestwel ruimdenkend op sexgebied. Of je de volgende keer heel snel zal zijn... ik denk dat je wel sneller zal zijn met sommige dingen, maar als je iets eng vindt, of niet zo goed durft, dan blijft die drempel de volgende keer ook wel bestaan. Maar misschien kun je je er dan wel makkelijker overheen zetten ofzo. |
![]() |
|
Waarom die faalangst?
Niet iedereen is een geboren sex atleet gelijk. Durf wat te experimenteren. Grote kans is er dat een jongen niet eens door heeft dat je maar wat aan het proberen bent. Sterker nog als het niet gelijk geweldig stimulerend is is dat een soort van teasen.. verhoogd de opwinding en doet alleen maar naar meer verlangen. Je kan ook gewoon om tips vragen, vragen of de jongen zich bevredigd waar je bij bent zodat je ziet wat ie lekker vind..etc.. be creative.. Opvoeding of niet.. let erop dat het om JOUW gevoelens en wensen gaat. Niet om die van je ouders. Luister naar advies en bepaal wat je ermee doet. Maar ganiet eerder of later ergens aan beginnen vanwege wat anderen willen. Inderdaad kan lange afstands relatie een rol spelen. Voor mijn gevoel ken ik dan iemand ook veel korter en ben ik dus ook veel langzamer. één van mijn relaties is erop stuk gelopen zelfs.. ik bleek te langzaam dus werd ik ingeruild voor een ander. Klote, maar ik heb tenminste niets gedaan omdat ik gepushed werd, waar ik later spijt van kreeg. succes!
|
![]() |
Bedankt voor de reacties. Ik weet ook niet hoe ik op sexueelgebied bij mijn volgende vriend zou zijn, ik laat het wel gewoon over me heen komen.
Het vreemde is alleen dat ik na die tijd met een vriend van die ex een beetje gerotzooid heb, niet veel verder dan bovenlichaam, omdat ik me schuldig voelde tegen over mn ex en omdat hij ook te ver weg woont. Maar, ik wou wel verder, en ik had het ook toe gelaten als hij was begonnen. Maar omdat het eenmalig bleef en hij weet hoe ik in elkaar zit was hij ook niet verder gegaan. Dit bedoel ik ermee, dat ik nu misschien sneller zou zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: En leuk dat je ook op scholieren bent nu ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 13:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
preutser? dus ze moeten gaan denken dat sex slecht is, naaktzijn vies, enzovoort? beschaafder opgevoed, dat misschien, maar preutser lijkt mij niet handig (je kunt trouwens best zowel preuts als ontzettend 'sletterig' zijn) |
![]() |
|
Ik denk dat Kenny bedoeld dat er tegenwoordig al op jonge leeftijd zo makkelijk met sex omgesprongen wordt.
Al veel sex met wisselende partners, veel ontrouw zijn, players gedrag. Als je trouw bent en voorzichtig met sex betekend dat niet perse dat je sex en naakt zijn vies vind. Sex met wisselende partners moeten mensen zelf weten. Maar ik vind het wel vaak zorgwekkend hoe makkelijk veel jongeren denken. Ze worden onvoorzichtig dan en letten niet meer op veilige sex en op de gevoelens van anderen. Vind ik een beetje jammer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
want bij preuts denk je dus wel negatief over sex en heb je er 'bekrompen' ideeën over, denk ik edit: volgens het Wolters' woordenboek betekent 'preuts' overigens dat je doet alsof je 'eerbaar' bent... dus dat is nog weer wat anders ![]() |
![]() |
|
|