Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nouja ik heb ut niet zo op kadotjes enzow, kbedoel als zonder dat je relatie niet goed is...
Smsje ofzow sturen is wel leuk natuurlijk, maar verwachten dat je kadotjes krijgt enzo...is het dan wel zo spontaan? en ik ben zelf niet zo'n type voor kadotjes te gaan geven, hoogstens als ik gewoon echt wat leuks tegenkom, maar om nou met de gedachte "het is tijd voor een kadotje" de stad in te trekken... ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik sta eerder een uur in de EXPO of in de DIDDLE shop om precies dat dingetje te vinden dat ik zo enorme lief en schattig vind om te geven dan om gewoon zomaar even iets te geven.
Tja, niet iedereen heeft dat. Je moet het hem ook niet kwalijk nemen en ik denk dat hij juist de persoon is waar je dat tegen moet zeggen en niet tegen ons. Hij zal vast wel andere lieve/leuke dingen hebben anders was het je vriendje niet geweest. Dus dan moet je maar je geluk daar uit halen. (en jah, ik sta spontaan in de winkel als ik daar behoefte aan heb en geld voor heb. Dat laatste schort het alleen nogal eens aan)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik wel jammer vind, is dat je dan al die moeite doet en dan achteraf te horen krijgt dat het meisje het niet 'speciaal' genoeg vindt ofzo. Dan denk ik ook van "mens, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken .. wees blij dat ik het tenminste probeer" ![]() Maar goed, ik ben dan ook erg. 22 jaar oud en dan ga ik met knikkende knieën voor het eerst in mijn leven naar zo'n winkeltje om iets 'leuks' te kopen ![]() Maar goed, 'nuff said. Het zal wel weer iets zijn wat ik moet leren ofzo :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoiets als Valentijn vindt hij (en ik ook trouwens) radicale onzin en hij zal een andere dag vinden om me te plezieren. Maar ik heb nog nooit iets 'speciaals' van hem gehad, hij zegt dat ik op zich een cadeau ben voor hem en dat hij niks van me hoeft, dat hij het dus niet zo belangrijk vindt. Dat is dus waar, een cadeau is een kleinigheid en is niet noodzakelijk maar ik zou me er wel 'belangrijker' door voelen moest hij afkomen met een bos rozen of iets anders. Het is geen noodzaak en ik ga me daardoor niet rot gaan voelen maar het is wel mooi om onverwacht verrast te worden en te voelen dat je vriend extra aan je gedacht heeft. Naja, jongens... je kan niet alles hebben he. Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 09:10. |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt wel of jongens het moeilijk te bevatten vinden dat meisjes de meest waanzinnige 'putzige' prullaria leuk vinden, om te krijgen... 't is vaak ook ongebrijpelijk wat er schattig is aan knuffeldiertjes aan tassen enzo, of bloemen, die toch immers altijd verwelken. Dat geeft toch een fout gevoel, een teken van liefde geven dat vermodderdt?
Maar aan de andere kant, je bent als jongen natuurlijk wel verplicht ook eens zichtbaar aan je vriendin te denken, njet? Ik wacht op goede tips en mail maar stp, zij zit hier ook.
||
![]() |
Citaat:
Ik koop ook niet vaak iets voor mijn vriendin. Maar als ik weet dat ze iets heel graag wil hebben, dan koop ik het soms. Maar ik zie dat meer als iets extra's dat je elkaar geeft, en niet iets noodzakelijks in een relatie. En bij onattent denk ik eerder aan iemand die verjaardagen enzovoorts vergeet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Een bos bloemen is mooi op zich, het is het moment dat die bloemen worden gegeven en dan verwelken ze maar het is een mooie geste geweest. Verder hoef ik inderdaad niks, ik ben al blij met hem, zijn 'zijn' tegenover mij is al een cadeau op zich, maar soms eens kan het wel een pleziertje doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik hoef niet van die beertjes/kettingen/... te krijgen.
Daarop ga ik een relatie niet evalueren. Ik krijg bijvoorbeeld nooit van die dingen van m'n vriend, maar langs de andere kant is hij heel erg lief voor me en dat vind ik veel belangrijker... Ik krijg wel af en toe een verhaaltje van hem dat hij zelf geschreven heeft, of zoiets...En hij heeft besloten dat alles wat hij heeft, ook van mij is...en dat vind ik al genoeg voor een geschenk. |
![]() |
|
![]() |
Vanmiddag in de Vroom en Dreesman, de valentijnsafdeling, verder niet commercieel ofzo:
rozen: het teken van eindigende liefde bij uitstek, die dingen zijn in een week dooi Putzigkeiten (beertjes, leeuwtjes ed): neemt alleen maar plek in en aanraken is toch niet fijn, ze zien er niet uit. snap de lol niet allerlei shampoo's en geurdingesen: "Jij stinkt, dus vandaar dit badschuim", nogal vreemde redenatie badparels: eh? wat móet je dermee??? ik snap er niets meer van geloof ik agenda's: huh? sokken: je gaat je vriendin (de maten waren 35-41) toch geen sókken geven op Valentijn??? waar sláát dat op? kartonnen opberglaatjes: wederom een groot vraagteken boven mijn hoofd... bonbons: dat snap ik ![]() Ben ik nu dom, mis ik iets, of is dit leuk ??? Maarja, blijft gegeven dat ik wéér geen cadeautje voor haar heb... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoe jij dat zegt! ![]() ![]() Nahja als ik nu vet ga reageren van dit is leuk en dat is leuk, gaan mensen weer denken dat ik stiekem hints geef via het forum.. ![]() ![]() 1) knuffeltjes zijn wel leuk! Mits ze er superlief uitzien of gewoon iets liefs/grappigs hebben.. Ook een beetje een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk.. Maar je hebt ook hele stomme knuffels, dan kun je idd beter nix geven. 2) Rozen zijn wel leuk om te krijgen...ookal blijven ze niet eeuwig staan, ze zien er gewoon romantisch uit. Ghehe als ik door de stad loop zie ik altijd 1000 dingen waarvan ik denk: aaaach dat zou ik zooooo graag van iemand willen krijgen, dat zou zo ontzettend lief zijn! ![]() ![]() |
![]() |
|
ah ff reëel, iedereen is anders, de een attent en de ander niet, maar iedereen heeft zo zn leukigheidjes. En het gaat toch in feite helemaal niet om die cadeautjes enzo. Ok het is leuk om te merken dat ie nog van je houdt, maar als hij dat op een andere manier laat merken of wat minder vaak, is dat niet per se minder.. Mijn vriend heeft zo zn attente en minder attente buien,en daar heb ik wel eens moeite mee, maar als ik nadenk is dat eigenlijk heel normaal en echt niet erg.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ik vind je eigelijk best verwend hoor.
Het is toch het gebaar dat telt? Je hebt zelf gezegd dat hij je wel soms een cadeautje geeft, dus het is toch niet dat hij er niet eens aan denkt? Ik vind dat jouw vriend eerder over JOU moet klage. HIJ is dan al zo attent om je iets te geven, en dan nog loop jij gewoon te zeure over het feit dat het niet goed genoeg is! mooie vriendin ben jij. Maar ja, dat is dan ook weer mijn eigen uitgesproken mening. Nu, zelf heb ik een ZEER attente vriend ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wees blij dat je iemand hebt die om je geeft, dat is het mooiste kado wat je kan krijgen en leer dat eerst maar ns waarderen...
|
![]() |
Ik kan het wel begrijpen; mijn vriend stond ook niet vooraan toen attendheid werd uitgedeeld, hoewel ik hem de liefste jongen ter wereld vind. Misschien kun je het hem eens zeggen? Waarschijnlijk staat hij er, net als veel jongens, niet bij stil. Jongens denken in het algemeen niet zoals wij meiden dat doen. (Was het maar zo!).
En je kunt ook denken aan de lieve dingetjes die hij wél voor je doet. Je opbellen, sms-en of interesse in je tonen. Doet hij dat allemaal niet, dan vrees ik dat je ermee moet leren leven. Kun je dat niet, dan zul je een attenter iemand moeten zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou een zeeeer attent vriendje zijn, als ik jouw stelling een beetje volg,...ik geef zelf dingetjes zoals wierookjes, olietjes, pockets, een bon voor een beautydag, een mooi cadeautje van een apart winkeltje zoals "de wereldwinkel" of "xenos"....ja dat vindt ik wel leuke cadeautjes om te geven. Alleen op dit moment geen vriendin om de stad voor in te gaan
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
even een paar vraagjes hoor... Koop je zelf eigenlijk wel eens een cadeautje voor je vriend?? En zo ja: weet jij dan precies wat hij leuk vindt? en zo nee: zeurt hij daar ook zo over?
|
Verwijderd
|
ja je klinkt verwend..
'k krijg helemaal nie ech iets speciaals van mijn vriend, omdat hij me zo duidelijk wil maken dat hij verliefd is. en daar geef ik ook ech helemaal nix om, want het gaat niet om cadeautjes krijge... het gaat om liefde... 'k was gisteravond met een smsje al helemaal verliefd ![]() 'k ben het verder helemaal met sithan eens |
![]() |
|
Je bent een zeurpiet. Wat is nou onattent? Hij heeft toch cadeautjes voor je gekocht?
Daarnaast heb je veel te hoge niet-realistische verwachtingen van een relatie. Teleurstellingen worden veroorzaakt door de verwachtingen, niet door de resultaten.
|
![]() |
Ik zou me er niet zo druk om maken. In een relatie zit het niet in de cadeautjes, maar meer in trouw en loyaliteit, dat hij er voor je is als je hem nodig hebt, dat je hem kunt vertrouwen, dat je met elkaar kunt praten, enzovoort. Cadeautjes krijgen is natuurlijk leuk, maar als hij niet precies de cadeautjes geeft die je wil moet je denk ik kijken naar wat je wel hebt met hem in de relatie en niet wat je niet hebt.
Het is natuurlijk ook onzin dat als hij een cadeautje koopt, hij precies met het knuffeltje aan moet komen wat jij in je hoofd had. Hoe moet hij dat nou weten? En hoe weet jij nou dat hij meteen het eerste de beste heeft genomen, misschien heeft hij wel gewoon een ander idee van wat een leuk knuffeltje is, misschien dat hij er als jongen ook niet echt kijk op heeft. Jij gaat er maar gewoon vanuit dat het gemakzucht is, maar niet iedere jongen is daar een deskundige in. Kijk dus naar wat je wel hebt met hem en niet naar wat je niet hebt. Dat hij iets voor je koopt is al een lief gebaar, voor de rest gaat het om andere dingen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb altijd beetje dubbel gevoel bij valetijn. Natuurlijk is het leuk om iets liefs te krijgen, alleen heb ik zoiets: alles wordt omdat het valetijn is zoveel duurder gemaakt dat ik zoiets heb van 'koop het een week later' dan is alles in de 'uitverkoop'. Het is gewoon zo commercieel gemaakt. Ik hoef geen bergen cadeaus, ik hoef geen grote dozen bonbons of grote bossen bloemen. Ik zou er niet normaal op kunnen reageren, want ik vind het niet echt 'nodig'. Iemand hoeft zich niet te bewijzen met een cadeau. Ik vind het zelf altijd al vreselijk moeilijk iets voor een verjaardag te bedenken, en als je dan hoort dat al die meisjes iets voor hun vriend kopen, voel ik me schuldig ![]() ![]() Owja, ik vind de topicstarter vreselijk verwend. Hij neemt de moeite om iets te kopen, hij koopt dingen, weet dat een heleboel mensen dat niet doen... Heb je het hem verteld wat je ervan vindt? Is wel zo eerlijk, weet hij ook waar hij aan toe is...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Misschien doet ie er wel moeite voor, maar heeft ie een (voor jou) slechte smaak? En idd, hij koopt toch wat? Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. En als je het echt heel erg vindt, praat er dan idd met hem over, dan weet hij het ook. Want als je alleen maar zegt 'oh, wat leuk' oid, weet hij niet dat het niet goed is, toch?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mja het gaat mij meer om de gedachte die erachter zit dan WAT het precies is. Ik vind het ook wel belangrijk dat iemand z'n best doet...als hij het doet omdat het "hoort" of "moet" dan krijg ik liever helemaal nix.
Als ik heel veel dingen zou krijgen, zou ik het misschien slijmerig vinden. Ik leid meer uit z'n gedrag af of hij wat voor me voelt dan uit cadeautjes. Het hoeft ook totaal niet duur te zijn, maar het is wel vervelend als ik zelf veel geld aan iemand uitgeef en de ander dan onwijs krenterig is ofzo. Niet dat dat nu zo is, maar het is maar een voorbeeld ![]() ![]() Maar af en toe eens iets krijgen is wel leuk. Zolang het spontaan is en niet 1 of ander geforceerd valentijn-ding ofzo (*denkt terug aan 1 of ander felroze oerlelijk schaap dat ze vorig jaar bij de Hema hadden met valentijn* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik kreeg een keer van een vriendje een of andere groengele badstoffen kikker van de Hema, op zich prima, alleen bleek dat zijn zus het had gekocht voor hem om aan mij te geven omdat ie er zelf helemaal niet aan dacht om iets te kopen (het was kerst).
Op zich gaf ik niet echt om cadeautjes, maar achteraf wel een rare situatie dat zijn zus voor hem een cadeau moest kopen om aan mij te geven. Ze had zelfs gezegd wat hij erbij moest zeggen als hij het aan mij gaf! Op het moment zelf vond ik het geloof ik niet zo erg. Toen het uit was heb ik het ding aan m'n nichtje gegeven (toen 1 jaar oud). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en vriendschap via het forum Verwijderd | 51 | 24-05-2007 07:10 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie: voel me doodongelukkig Abercrombie | 26 | 14-12-2004 16:25 | |
Liefde & Relatie |
Tips Verwijderd | 11 | 14-05-2003 18:08 | |
Liefde & Relatie |
vriend vergeet sterfdag Órelindë | 30 | 19-01-2003 20:26 | |
Liefde & Relatie |
twijfels over mijn relatie tiktoktak | 7 | 20-11-2002 18:13 |