![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of er echt mensen zijn die de zieke gedachtengang hebben om te denken: "Ha, ik heb AIDS, ben ik best kwaad om en daarom ga ik andere mensen besmetten!" Ik heb laatst wel een programma gezien op tv (op Ned1, 2 of 3 dus ik ga er gemakshalve van uit dat het klopt) over -hoofdzakelijk- mannen, besmet of niet, die andere mannen zoeken om een gezellig uurtje te hebben. Een soort van contactadvertenties op het internet; 'Ik, man, niet besmet, zoek man, wel of niet besmet voor gezellig samen zijn', iets in die trant. En aangezien er dus mannen zijn die het enorm spannend vinden om al dan niet besmet te worden, neem ik aan dat dit verhaal waar is... Zieke mensen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo zijn er wel meer zaken waarbij aids een rol speelt. Er is ook een (dag)boek van en meisje uitgebracht die verkracht is en,dit weet ik niet 100% zeker, maar die gast die wist dat ie t had |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar idd ook mensen die hiv- besmet zijn en zich daar aanbieden om onveilig te seksen met iemand die niet hiv- besmet is! Dit is ook echt ziek, je gaat iemand toch niet met opzet met hiv besmetten... Ook hier vraag ik me dan af, wat voor mensen zijn het, het klinkt echt zo ongeloofwaardig namelijk, maar het gebeurt dus echt! Echt ziek gewoon!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
mjah heel soms doen mensen dat uit frustratie over het feit dat ze aids hebben... komt weinig voor
ik vind dat het inderdaad moord van de hoogste graad is, je vermoordt immers meerdere 'willekeurige' mensen, massamoord dus... en voor massamoord krijg je hoe dan ook al meer straf dan voor moord, toch? |
![]() |
||
Citaat:
maar het is zo gniepug achterbaks.. denken ze ff lekker sex te hebben, blijkt het gewoon een aids hebbend persoon te zijn ![]() moord = moord, als iemand het doet, levenslang + pikkie eraf of bij de dames een draadje d´r doorheen.. (als het maar goed pijn doet!)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ja.....ik weet niet of dat wel echt zo gebeurd, maar ik vind idd wel dat daar gewoon een straf op moet staan. Eigenlijk zouden ze van die clubs moeten oprichten waar allemaal AIDS patienten naar toe kunnen gaan, zodat mensen toch nog met iemand naar bed kunnen gaan. Dan maakt het natuurlijk niet meer uit. Of bestaat zoiets al?!?!
||
![]() |
Citaat:
1 doodslag met voorbedachten rade ´dood·slag (de ~ (m.)) 1 het misdrijf dat men iem. van het leven berooft Maw is het verschil dus eigenlijk de voorbedachte rade bij een misdrijf. |
![]() |
|
Hmm, ik zie't al voor me:
"Saddam pleegt aanslag met biologisch wapen!" New York - 10 Augustus 2003 Saddam Hussein heeft een biologisch wapen gebruikt tegen Amerika. Hij gebruikte een seropositieve, aantrekkelijke man, om een groot deel van de jeugd van de stad te besmetten met het virus. De man is inmiddels gestorven. blablabla... _________ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doodslag: iemand opzettelijk van het leven beroven. Moord: iemand opzettelijk en met voorbedachten rade van het leven beroven. Het gaat (ik citeer de Hoge Raad) om een 'moment van koel, kalm overleg'. Waar het om gaat, is dat je niet echt van moord of doodslag kunt spreken bij het infecteren van iemand met AIDS. Die persoon is immers nog niet dood. Sterker nog, het is niet eens zeker of die persoon er ooit dood aan zal gaan. Je kunt dus niet spreken van het voltooide misdrijf doodslag of moord. Misschien poging tot, dat zou kunnen. Poging tot moord is wel vrij snel aan te nemen als je bewust met iemand naar bed gaat terwijl je weet dat je zelf besmet bent met HIV. |
![]() |
|
dat is hier in de buurt ook gebeurt, een vrouw had al 2 jaar een relatie met een man...hij had aids en heeft dat ook nooit gezegd, ze is er toen op 1 of ander manier
![]() ![]() ![]()
|
mja, daarom bestaan er condooms mensen
![]() ![]() ook grotendeels je eigen schuld als je besmet raakt... zowiezo als je iemand amper kent vind k t gewoon dom om t zonder condoom te doen... en bij n vaste partner, als je weet dat hij of zij een sexverleden heeft met n ander, laat jezelf testen, kleine moeite ![]() |
![]() |
|
|