Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb dat ook vrij vaak, en nou ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik maar weer op zoek moet naar een nieuwe hobby ofzo om weer nieuwe mensen te leren kennen, zodat ik weer een nieuwe vriendengroep krijg...
iedereen heeft gewoon zijn eigen leven en gaat wel een beetje zijn eigen gang... ik wil niet langer achter mijn vrienden aan hobbelen maar ook gewoon mijn eigen gang gaan helaas durf ik het allemaal niet zo goed of is wat ik denk gewoon fout?
|
In iedergeval hoort dit volgens mij op L&R?
![]() Verder...je kunt proberen je meer te gaan betrekken in wat ze doen. Gaan ze naar de bios, dan vraag je of je mee mag, enzo. (al vind ik het dan wel raar dat ze jou niet eerder meevragen)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja dat herken ik. En helemaal omdat ik het me zo aan trek en me er zo klote door ga voelen is 't zo vervelend
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
het is ook vaak zo dat iedereen in een vriendengroep het zo ziet. wanneer je dit in verschillende vriendengroepen ziet betekent dat ook dat JIJ in verschillende vriendengroepen zit. probeer je eens in je vrienden te verplaatsen, dat is het belangrijkste. toen ik daar over ging nadenken kwam ik tot de conclusie dat zij mij ook zo zagen.
||
Citaat:
|
![]() |
ik ken het gevoel van vrienden die je laten vallen als een baksteen als ze je niet meer nodig hebben. Ik zwem in dat soort lui. Daarom hecht ik me ook niet zo erg meer aan mn vrienden, ik heb 1 hele goede maat, de rest zijn allemaal stuk voor stuk lame........
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() want dan zien ze je niet echt als een 'vast' lid van de groep ofzo, maar iemand die dr niet echt helemaal bij hoort zeg maar, en dr dus ook niet altijd bij hoeft te zijn ![]() en trouwens... ik herken dit probleem wel ![]() -waar dit topic over ging dus...- veel van mn vrienden enzo zijn altijd meer met elkaar bezig, en tis dan waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar dan voel ik me toch buitengesloten enzo ![]() ik denk dat iedereen dit wel heeft, maar ik soms wel een beetje extreem ![]()
||
Citaat:
Overigens weet ik wat de begrippen cynisch en sarcastisch inhouden en beschik ik al over een woordenboek Nederlands, maar dat even terzijde.
|
Ow jezus ik heb daar alleen maar last van nu
![]() Ik zou er niet te veel mee zitten als ik jou was, komt wel een tijd dat je mensen leert kennen die meer bij jou 'passen', en dan heb je niet zo'n heel groepje nodig. |
![]() |
||
Citaat:
opzich vind ik t zelf ook onzin, van die 'vriendengroepjes'... niet iedereen in zo'n groepje past toch bij jou?? ![]() ik heb t nooit zo op groepjes... en gelukkig begint t op school enzo wat minder 'groepjesachtig' te worden... iedereen loopt wat meer door elkaar heen enzo, ik hoop maar dat dat blijvend is ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb niet veel vrienden...op zijn zachtst uitgedrukt...en behoor zeker niet tot een vriendengroep! Vraag me af of er wel echte vrienden bestaan... Bovendien hou ik meer van 1 op 1 contacten! Stel je voor dat die mensen in zo'n groep zich allemaal tegen je keren. Heb liever een groep volgelingen ofzohw
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wist niet dat er necrofielen waren hier!
|
![]() |
Mwah, valt wel mee. Ik heb laatst wel een heel verhaal gehoord hoe dat bij iemand anders was. Is al wel 2 maanden geleden. Maar als diegene dit zou lezen, zou dit misschien herkenbaar zijn. Dat deed me er gelijk aan denken. Diegene heeft nu een nieuwe vriendengroep. Maar door haar verhalen die ze aan mij vertelde is het toch nog een beetje herkenbaar. Was wel intressant om te horen trouwens...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
planten herkennen, advies gevraagd? Euryalo | 1 | 29-02-2008 12:44 | |
Lifestyle |
Hoe kan je neppe merkkleding herkennen meisje833 | 24 | 29-10-2006 17:58 | |
Software & Hardware |
spraak herkenning very drunk driver | 10 | 31-01-2004 09:09 | |
Psychologie |
leugenaars herkennen Flexus | 22 | 23-02-2002 19:31 | |
Psychologie |
even verdwijnen, even helemaal weg, dat is wat ik momenteel wens..... herkenning? Mef | 14 | 30-01-2002 22:33 | |
Verhalen & Gedichten |
herkenbaar elsbizkit | 4 | 22-10-2001 13:22 |