Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 15:49
Blackmind
Blackmind is offline
Ook wel eens het idee dat je "vrienden" het
te druk hebben met hun eigen vriendengroep?
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Herkenbaar? Reageer alsjeblieft!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 16:14
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
hoor jij dan niet bij die "vriendengroep"?
en nee, ik heb er geen last van
Oud 26-01-2003, 16:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mwah, soms lijkt het alsof iedereen van mn vrienden het zo druk heeft met elkaar dat ze best zonder mij zouden kunnen..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:30
Blackmind
Blackmind is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Mwah, soms lijkt het alsof iedereen van mn vrienden het zo druk heeft met elkaar dat ze best zonder mij zouden kunnen..
Dat is wel zo ongeveer wat ik bedoel idd
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:41
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Blackmind schreef:
Dat is wel zo ongeveer wat ik bedoel idd
kweet ook niet wat je dr aan kunt doen.. srry..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 18:17
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Citaat:
wallflower schreef:
ik heb dat ook..., maar dat zal dnek ik aan mijn liggen...

mijn gevoel is redelijk vaag...
Oud 26-01-2003, 20:35
SomeDay
SomeDay is offline
ik heb dat ook vrij vaak, en nou ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik maar weer op zoek moet naar een nieuwe hobby ofzo om weer nieuwe mensen te leren kennen, zodat ik weer een nieuwe vriendengroep krijg...
iedereen heeft gewoon zijn eigen leven en gaat wel een beetje zijn eigen gang...
ik wil niet langer achter mijn vrienden aan hobbelen maar ook gewoon mijn eigen gang gaan
helaas durf ik het allemaal niet zo goed
of is wat ik denk gewoon fout?
Oud 26-01-2003, 21:14
moenbase
moenbase is offline
In iedergeval hoort dit volgens mij op L&R?

Verder...je kunt proberen je meer te gaan betrekken in wat ze doen. Gaan ze naar de bios, dan vraag je of je mee mag, enzo.
(al vind ik het dan wel raar dat ze jou niet eerder meevragen)
Oud 26-01-2003, 21:28
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
SomeDay schreef:
ik heb dat ook vrij vaak, en nou ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik maar weer op zoek moet naar een nieuwe hobby ofzo om weer nieuwe mensen te leren kennen, zodat ik weer een nieuwe vriendengroep krijg...
iedereen heeft gewoon zijn eigen leven en gaat wel een beetje zijn eigen gang...
ik wil niet langer achter mijn vrienden aan hobbelen maar ook gewoon mijn eigen gang gaan
helaas durf ik het allemaal niet zo goed
of is wat ik denk gewoon fout?
Heb ik ook.... maar misschien ben ik gewoon niet zo'n 'ster' in sociale contacten. k ben denk ik toch best in mezelf gekeerd. Maar als ik in een groep ben praat ik eigenlijk ook wat minder dan als ik met 1 iem. een gesprek voer.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 21:34
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ja dat herken ik. En helemaal omdat ik het me zo aan trek en me er zo klote door ga voelen is 't zo vervelend . Bijna bij alle vrienden die ik heb is ut zo dat ze wel een andere vriendengroep hebben. Daardoor voel ik me heel vaak niet belangrijk enzo, en dan ga ik me er naar gedragen. Waardoor ze helemaal geen aandacht meer voor mij hebben, en dan is ut eigenlijk m'n eigen schuld! Bah bah bah.. Maargoed.. best wel herkenbaar dus
Oud 27-01-2003, 14:16
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
@Moon schreef:
Heb ik ook.... maar misschien ben ik gewoon niet zo'n 'ster' in sociale contacten. k ben denk ik toch best in mezelf gekeerd. Maar als ik in een groep ben praat ik eigenlijk ook wat minder dan als ik met 1 iem. een gesprek voer.
ja zo ben ik ook...
Oud 30-01-2003, 13:29
xcorienx
xcorienx is offline
het is ook vaak zo dat iedereen in een vriendengroep het zo ziet. wanneer je dit in verschillende vriendengroepen ziet betekent dat ook dat JIJ in verschillende vriendengroepen zit. probeer je eens in je vrienden te verplaatsen, dat is het belangrijkste. toen ik daar over ging nadenken kwam ik tot de conclusie dat zij mij ook zo zagen.
Oud 30-01-2003, 13:36
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Vriendengroepen zijn dingen voor egocentrische, autistische en sociaal gestoorde mensen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:22
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Vriendengroepen zijn dingen voor egocentrische, autistische en sociaal gestoorde mensen.
Voor dit type reply past maar één geschikte omschrijving: triest.
Oud 30-01-2003, 20:40
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
misschien heeft ie er wel een goede reden voor, waarom die dat denkt...
ieder zijn eigen mening he!
Oud 31-01-2003, 06:10
starbelliedboy
starbelliedboy is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
er zit wel enige waarheid in, naar je vrienden word je meestal beoordeeld, dat weet iedereen. de meeste mensen zoeken een vriendengroep uit omdat het bij hun reputatie past..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 12:39
whizzer
whizzer is offline
ik ken het gevoel van vrienden die je laten vallen als een baksteen als ze je niet meer nodig hebben. Ik zwem in dat soort lui. Daarom hecht ik me ook niet zo erg meer aan mn vrienden, ik heb 1 hele goede maat, de rest zijn allemaal stuk voor stuk lame........
Oud 31-01-2003, 12:54
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
www.vandale.nl -> Cynisme. Carcasme.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 15:18
Quiana
Quiana is offline
Ja.. zeker omdat ik de helft haast nooit zie.
Mja, weet d'r geen oplossing oid voor. :\
Oud 31-01-2003, 16:04
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
xcorienx schreef:
het is ook vaak zo dat iedereen in een vriendengroep het zo ziet. wanneer je dit in verschillende vriendengroepen ziet betekent dat ook dat JIJ in verschillende vriendengroepen zit. probeer je eens in je vrienden te verplaatsen, dat is het belangrijkste. toen ik daar over ging nadenken kwam ik tot de conclusie dat zij mij ook zo zagen.
hmm, ik zit opzich wel in verschillende vriendengroepen, maar die vrienden juist weer niet, en volgensmij is dat juist t probleem
want dan zien ze je niet echt als een 'vast' lid van de groep ofzo, maar iemand die dr niet echt helemaal bij hoort zeg maar, en dr dus ook niet altijd bij hoeft te zijn

en trouwens... ik herken dit probleem wel
-waar dit topic over ging dus...-
veel van mn vrienden enzo zijn altijd meer met elkaar bezig, en tis dan waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar dan voel ik me toch buitengesloten enzo
ik denk dat iedereen dit wel heeft, maar ik soms wel een beetje extreem
Oud 31-01-2003, 19:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Het was niet (althans niet door mij) uit je reply op te maken dat je het cynisch en/of sarcastisch bedoelde, dus neem ik mijn reactie op je reply hierbij terug.
Overigens weet ik wat de begrippen cynisch en sarcastisch inhouden en beschik ik al over een woordenboek Nederlands, maar dat even terzijde.
Oud 31-01-2003, 20:29
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ow jezus ik heb daar alleen maar last van nu Zit echt tussen allemaal groepen in nu. Maarja, ik heb ze eigenlijk niet nodig, ik weet niet hoe het bij jou zit. Tis leuk op zn tijd, maar ze hebben helemaal geen tijd voor mij en ik heb eigenlijk ook geen zin om tijd voor hun te maken, dus laat maar zitten.
Ik zou er niet te veel mee zitten als ik jou was, komt wel een tijd dat je mensen leert kennen die meer bij jou 'passen', en dan heb je niet zo'n heel groepje nodig.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:17
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ow jezus ik heb daar alleen maar last van nu Zit echt tussen allemaal groepen in nu. Maarja, ik heb ze eigenlijk niet nodig, ik weet niet hoe het bij jou zit. Tis leuk op zn tijd, maar ze hebben helemaal geen tijd voor mij en ik heb eigenlijk ook geen zin om tijd voor hun te maken, dus laat maar zitten.
Ik zou er niet te veel mee zitten als ik jou was, komt wel een tijd dat je mensen leert kennen die meer bij jou 'passen', en dan heb je niet zo'n heel groepje nodig.
ja... dat denk ik ook altijd maar, dat je niet zo'n groepje nodig hebt.
opzich vind ik t zelf ook onzin, van die 'vriendengroepjes'... niet iedereen in zo'n groepje past toch bij jou??
ik heb t nooit zo op groepjes... en gelukkig begint t op school enzo wat minder 'groepjesachtig' te worden... iedereen loopt wat meer door elkaar heen enzo, ik hoop maar dat dat blijvend is
Oud 31-01-2003, 22:43
Verwijderd
Ik heb niet veel vrienden...op zijn zachtst uitgedrukt...en behoor zeker niet tot een vriendengroep! Vraag me af of er wel echte vrienden bestaan... Bovendien hou ik meer van 1 op 1 contacten! Stel je voor dat die mensen in zo'n groep zich allemaal tegen je keren. Heb liever een groep volgelingen ofzohw
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 13:42
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
waarom LID worden van 1 vast vrienden groep? ik heb vrienden her en der en niet in een groep das beter
Oud 08-02-2003, 17:50
Upior
Upior is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Carcasme?

wist niet dat er necrofielen waren hier!
Oud 08-02-2003, 18:38
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Upior schreef:
Carcasme?

wist niet dat er necrofielen waren hier!
In dat geval had het volgens mij karkasme moeten zijn...
Oud 08-02-2003, 21:10
Upior
Upior is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
In dat geval had het volgens mij karkasme moeten zijn...
Ver-Engelste versie

Ik had eigenlijk "metalliefhebber" ipv "necrofiel" moeten zeggen. Carcass rules!
Oud 09-02-2003, 09:42
karamba
karamba is offline
Mwah, valt wel mee. Ik heb laatst wel een heel verhaal gehoord hoe dat bij iemand anders was. Is al wel 2 maanden geleden. Maar als diegene dit zou lezen, zou dit misschien herkenbaar zijn. Dat deed me er gelijk aan denken. Diegene heeft nu een nieuwe vriendengroep. Maar door haar verhalen die ze aan mij vertelde is het toch nog een beetje herkenbaar. Was wel intressant om te horen trouwens...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten